سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

رهبری‌فر: پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 673673
بهروز رهبری‌فر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن خلیلی بازیکن قابل احترامی در پرسپولیس است اما فکر کنم اگر یک موسفیدتر سرپرست تیم می‌شد، بهتر بود.
رهبری‌فر: پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز، بهروز رهبری‌فر درباره انتخاب محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال محسن خلیلی بازیکن قابل احترامی در پرسپولیس بوده و آقای‌گل این تیم هم بوده است اما فکر کنم اگر یک موسفیدتر انتخاب می‌شد بهتر بود. البته باید منتظر ماند و دید خلیلی چه کار می‌کند و برای او آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس نسبت به نیم‌فصل اول ضعیف‌تر شده تصریح کرد: به نظرم بازیکنان جدیدی که آمدند بی‌تجربه نیستند و اینکه می‌گویند آنها باید با تیم هماهنگ شوند را قبول ندارم. بازیکنانی مثل سروش رفیعی و مهدی ترابی و... آمده‌اند که دردی از پرسپولیس دوا کنند و از آنها انتظار می‌رود که مشکلات تیم را حل کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صد رحمت به زمانی که پرسپولیس محروم بود. آن زمان تیم بهتر بازی می‌کرد. نمی‌دانم چه شده و امیدوارم تیم درست شود، ولی اینکه می‌گویند آنها نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند را قبول ندارم. بازیکنی مثل ترابی باید تیم را یک‌تنه نجات دهد و سروش هم باید خلاقانه‌تر در زمین ظاهر شود.

رهبری‌فر در خصوص اینکه برخی از هواداران می‌گویند بعضی‌ها نمی‌گذارند پرسپولیس امسال قهرمان شود، تاکید کرد: من این حرف‌ها را قبول ندارم. مگر پرسپولیس در نیم‌فصل دوم خوب بوده که الان چنین حرفی می‌زنند. اصلا اینطور نیست و مشکل فنی است. واقعیت این است که پرسپولیس این روز‌ها خوب بازی نمی‌کند و باید تیم درست شود. اگر پرسپولیس به حریفان خود ۳، ۲ گل بزند چه کسی می‌خواهد جلوی آن‌ها را بگیرد. مگر داوری‌ها چقدر می‌توانند در نتیجه تاثیرگذار باشند. نباید خودمان را گول بزنیم. امیدوارم تیم به روز‌های اوج خود برگردد. در حال حاضر از بازیکنان جدید فقط شیری خوب بوده و بقیه باید بیشتر تلاش کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه پیش از جام ملت‌های آسیا در مصاحبه‌ای پیش‌بینی کرده بود که اگر تیم ملی به ژاپن بخورد کار سختی خواهد داشت، اظهار داشت: من می‌دانستم که ژاپن تیم قدرتمندی است و هر موقع ما به تیم ژاپن و استرالیا برخورد می‌کنیم شکست می‌خوریم. هنوز خیلی کار داریم تا به تیم‌هایی مثل ژاپن و استرالیا برسیم.

وی در پایان در مورد رفتن کی‌روش خاطرنشان کرد: او رفت، ولی نباید خودمان را گول بزنیم، چون در این سال‌ها با تیم‌های عربستان، استرالیا و ژاپن بازی نکردیم و زمانی هم که راحت به جام جهانی می‌رفتیم این حریفان در گروه ما نبودند. حالا باید دید چه کسی جایگزین وی می‌شود.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *