سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۷

مرغ ۲ هزار تومان ارزان شد

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 673649
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توزیع مرغ تنظیم بازاری ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت هرکیلوگرم مرغ در بازار آزاد حدود ۲ هزار تومان ارزان شده است.
مرغ ۲ هزار تومان ارزان شد
به گزارش جهان نيوز، حمید ورناصری ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: قیمت هر کیلو گرم مرغ تنظیم بازاری 11 هزار 500 تومان در بازار است و در پی توزیع این مرغ ها، قیمت مرغ در بازار آزاد نیز 2000 تومان کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت هرکیلوگرم مرغ در بازار آزاد 13 هزار تومان تا 13 هزار و 500 تومان است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در ارتباط با احتمال واردات مرغ از کشورهای دیگر گفت: فعلاً برنامه‌ریزی در این خصوص نداریم و نیاز بازار از منابع داخلی تامین می شود اما در صورت نیاز و تشخیص ستاد تنظیم بازار این امر توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی درباره سهم مرغ های تنظیم بازاری در مقایسه با تقاضا و مصرف روزانه کشور، اظهار داشت: این محصولات تنها به منظور تنظیم بازار مرغ توزیع می شود و در مقابل مرغی که روزانه در بازار عرضه می شود کم اما اثر گذار است.

منبع تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بشنو ولي باور نكن
رضا
Iran, Islamic Republic of
عین دلار که از 3500 رسید به 20000 تومان بعد ارزون شد، شد 12000 تومان. آخ که چقدر ما خوشحالیم!
Moldova, Republic of
دولتی که لنگ قیمت مرغ و گوشت است و نمی تواند قیمت تخم مرغ را کنترل کند چگونه می تواند در عرصه بین المللی با ابر قدرتی چون آمریکا سرشاخ شود؟؟؟ دلار ۳ تومانی ۱۳ هزار تومان شده و قیمت مسکن سر به فلک کشیده آنوقت روحانی می خواد با ترامپ در بیافتد!!!...
فرانک
United States
میتوانید ۱۶ % بیشتر مرغ بخورید.... بارک الله
Iran, Islamic Republic of
حرفي و شعاري است
Iran, Islamic Republic of
از چند 2000 تومان کاهش یافت از 17000 تومان یا 16500 تومان