جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱
سردار رحیمی:

کنترل نامحسوس پلیس به مراکز خرید رسید

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 673089
رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: ماه اسفند ماه شلوغی هم برای مردم و هم برای پلیس است. ده‌ها تیم در مراکز عمده خرید فعال شدند و کنترل نامحسوس می کنند.
کنترل نامحسوس پلیس به مراکز خرید رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از طرح رعد ۲۲ پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید اظهار کرد: ماه اسفند ماه شلوغی هم برای مردم هست و برای پلیس، حضور مردم در این ماه بیشتر شده و مراکز خرید شلوغ شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان این که تمهیدات لازم برای جلوگیری از کیف قاپی در نظر گرفته‌ایم افزود: ده ها تیم در مراکز عمده خرید فعال شدند و کنترل نامحسوس می کنند.

سردار رحیمی گفت: البته در وهله اول مردم باید رعایت کنند و تاکید کنند خودشان رمز کارتهای بانکی را وارد کنند و به فروشنده ها اعتماد نکنند.

وی در پایان گفت: در این ماه پلیس با امادگی کامل در اختیار مردم است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی تهران بزرگ به شدت با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه برای چهارشنبه آخر سال می کنند برخورد می‌کند.

وی افزود: تا الان ما بیش از ۵ انبار مواد محترقه بزرگ و توسط پلیس پیشگیری و امنیت و آگاهی کشف کردیم و طرح ویژه مبارزه با فروشندگان مواد محترقه بخصوص غیرمجاز الان در حال اجرا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاش سازمان تعزیرات هم زیر نظر نیروهای امنیتی (انتظامی یا سپاه) قرار می گرفت. مشکل گرانی در حال حاضر فقط به صورت امنیتی قابل حل است.