جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
مدیرکل وزارت رفاه اعلام کرد؛

نیمه اول اسفند زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 672708
مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه، زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان از دریافت این بسته را، نیمه اول اسفند اعلام کرد.
نیمه اول اسفند زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، احد رستمی گفت: هر زمانی که دولت اعتبار لازم برای بسته‌های حمایتی جاماندگان را اختصاص دهد توزیع آن را آغاز خواهیم کرد.

وی از ارسال نامه درخواست تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: رایزنی های لازم انجام شده و مورد موافقت نیز قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه تاکید کرد: طی ۱۵ رور آینده در نیمه اول اسفند ماه توزیع بسته حمایتی بین یک میلیون بازمانده از دریافت سبد انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ۲ میلیون خانوار اعتراض خود را مبنی بر عدم دریافت بسته حمایتی در سامانه‌های وزارت رفاه ثبت کردند، گفت: از این تعداد یک‌میلیون نفر مشمول دریافت بسته حمایتی می‌شوند.

رستمی افزود: پس از بررسی های انجام شده از روز گذشته ارسال پیامک به خانواده‌های جامانده از بسته حمایتی آغاز شده و آنها با دریافت پیامک از وضعیت خود مطلع می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *