جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

وعده جهرمی: اینترنت 5G در راه است

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 671808
آذری جهرمی که پیش‌تر در اینستاگرام خود با هشتگ #گزارش_به_مردم از راه اندازی زیرساخت اینترنت 5G در شهرها و شهرستان‌ها سخن گفته بود، حال طی یک توئیت از همگانی شدن این تکنولوژی در سال ۹۸ خبر داده است.
وعده جهرمی: اینترنت 5G در راه است
به گزارش جهان نيوز، وزیر ارتباطات که در این توئیت از هشتگ #دسترسی_همگانی سخن گفته است، ابراز امیدواری کرده که با وجود مانع بودن تحریم‌ها تلاش بیشتری برای امکان دسترسی به نسل جدید اینترنت 5G برای همه مردم انجام خواهد شد.

متن توئیت محمد جواد آذری جهرمی از این قرار است: "پیش به سوی 5G! هدفی است که در کنار توسعه IOT برای سال ۹۸ در نظر داریم. هم‌اکنون، تمامی شهرها و بیش‌از ۶۶% روستاهای دارای پوشش 3G و 4G هستند که در سال آینده باوجود مانع بودن تحریم‌ها، تلاش بیشتری برای گسترش دسترسی همگانی انجام خواهیم داد. نسل جدید ارتباطات منتظر ماست! "

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا چه ضرورتی داره که می خوان هر روز سرعت اینترنت رو بالا ببرن؟! میشه کسی این مطلب رو برای من توضیح بده؟
ما هنوز در نحوه تعامل با فضای مجازی در بین جوانانمون مشکل داریم، خانواده ها به برکت فضای مجازی هر روز از هم دورتر میشن و از هم میپاشن بعد شما دنبال تسریع در سرعت اون هستید؟
فکر نمیکنی اینترنت با سرعت 5جی در صورت ضرورت و فقط در مراکز خاص علمی و صنعتی باشه بهتر نیست؟ و اگر در دسترس همه باشه چیزی جز تسریع پاشیدگی جامعه خانواده محور نیست؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جوک قشنگی بود، کلی خندیدم.
اینترنت کنونی سرعتش در حد فاجعه است
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر جوان ! واقعا مشکل مردم ما ؛ اینترنت فایو جیه ؟!!!