شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۵
رئیس گشت های مشترک تعزیرات خبر داد

گرانفروشی ۵۱۰۰ تومانی در هر کیلو مرغ

سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 671527
رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران و قاضی شعبه 46 از کشف و ضبط چهار و نیم تن مرغ منجمد تنظیم بازار که به قیمت آزاد و خارج از شبکه عرضه می شد، خبر داد.
گرانفروشی ۵۱۰۰ تومانی در هر کیلو مرغ
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بهروز طالبیان رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: بر اساس گزارش مردمی، تیم گشت مشترک تعزیرات و دادستانی تهران به همراه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت، اصناف و نیروی انتظامی از یک واحد صنفی در محدوده خیابان عبدل آباد بازرسی کرد.

وی افزود: در یخچال این فروشگاه که ظرفیت نگهداری ١٠ تن گوشت داشت، چهار و نیم تن مرغ منجمد تنظیم بازار کشف شد.طالبیان ادامه داد: واحد متخلف، در حالی که باید مرغ تنظیم بازار را به نرخ مصوب و به قیمت هر کیلو، ٨٩٠٠ تومان عرضه می کرد، به نرخ آزاد و به قیمت 14 هزار تومان می فروخت.

رئیس گشت های مشترک تعزیرات استان تهران گفت: پس از بررسی بازرسان و احراز تخلف، صاحب این واحد صنفی به جرم اخلال در نظام اقتصادی به دستور مقامات قضایی بازداشت و به دادسرا فرستاده شد، همچنین مرغ های کشف شده برای عرضه به نرخ مصوب تنظیم بازار، بارگیری و به میادین میوه و تره بار شهرداری فرستاده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند تهرانی
Iran, Islamic Republic of
یک بسته ۹۰ گرمی گوشت سینه مرغ را از فروشگاه سوم خرداد به قیمت ۱۶۱ هزار و ۸۷۹ ریال خریدم که کیلویی حدود ۱۸ هزار تومان می‌شود، ضمن آن‌که بیشتر آن هم بازوی مرغ بود! با این وصف چگونه می‌گویند قیمت گوشت مرغ حداکثر کیلویی ۱۳ هزار تومان است؟

شهروند تهرانی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وعده‌های مسئولان به اجرا درآید

هیچ مسئولی در کشور به فکر مشکلات معیشتی مردم نیست که هر روز باید شاهد افزایش قیمت کالاهای ضروری و مصرفی باشیم؟‌ آیا وقت آن نرسیده است که آسایش و آرامش به میان مردم برگردانده شود؟ متأسفانه در میان انبوه مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ تورم، مسئولان صدا‌و‌سیما در شبکه‌های تلویزیون به رقابت در زمینه آموزش پخت و پز با انواع محصولات پروتئینی می‌پردازند، در صورتی که با وجود معضلات اقتصادی،‌ گوشت قرمز، مرغ و ماهی از سبد غذایی اکثر خانوارها در حال محو‌شدن است. آیا آموزش‌های هنری و آشپزی به ارائه راهکارهایی برای هماهنگی دخل و خرج مردم ارجحیت دارد؟ امیدوارم وعده‌های دولت برای رونق بازار کار، افزایش حقوق‌ها و رفع مشکلات معیشتی مردم به کمک دیگر مسئولان کشور به اجرا درآید.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷

نقوی حسینی:
دولت مسئول معیشت مردم است/ چرا دولت بر قیمت کالا‌ها نظارت ندارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: چرا دولت بر قیمت کالا‌ها و اجناس نظارت ندارد و قیمت‌ها پایین نیامده است؛ مگر دلار ارزان نشد؟
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود مطلبی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:
چرا دولت بر قیمت کالاها و اجناس نظارت ندارد و قیمت‌ها پایین نیامده است؟ مگر دلار ارزان نشد؟ دولت مسئول معیشت مردم است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات کشورازبی مدیریتی دولت روحانی است....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان مجلس شورای اسلامی فقط در موقع انتخابات نماینده مردم هستند...!!!!