جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱۴۸
خبرگزاری دولت نقل کرد

ایران هیچگاه قصد ساختن بمب اتمی نداشته ولی فرمول بمب اتم را دارد

يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 671225
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به واقع نمی‌توان مشکلات مردم را انکار کرد، مردم در عذاب هستند، اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود و شورای عالی اقتصادی تشکیل نمی‌دادند و به قوه قضاییه دستور نمی‌دادند که با متخلفان قاطعانه برخورد کند وضعیت از این بدتر می‌شد.
آیت الله خاتمی: فرمول بمب اتم را داریم
به گزارش جهان نيوز، آیت الله سید احمد خاتمی شنبه شب در مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در بقاع امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اغتشاشات سال ۱۳۹۸ را پیش بینی کردند. دشمن می‌خواهد کسانی که در فشار گرانی هستند به کف خیابان بریزند و ضدانقلابی که مردم را نمی‌خواهد و در نقش اول خیانت به مردم قرار دارند سوار بر این موج شود.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد از شرایط سخت مردم سوء استفاده کند، اما مثل آفتاب برای ما روشن است که مردم بصیر ایران به دشمنان سیلی خواهند زد. اکنون زمان نفس‌های آخر ضدانقلاب فرا رسیده است. آن‌ها هم تا حدی کشش دارند، ملت ایران نشان داده است که خسته نمی‌شود، اما دشمنان خود را خسته می‌کند.
امام جمعه موقت تهران گفت: ساعات و روز‌های آخر توطئه‌های دشمنان فرا رسیده است. راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن با ۴۰ سال گذشته فرق دارد. راهپیمایی امسال ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مانور سیاسی است که ملت در آن خواب خوش و خیال باطل دشمنان را از بین می‌برد.

وی افزود: استکبار می‌خواهد ببیند فشار‌های اقتصادی بر ملت ایران اثرگذار بوده است یا خیر، یا اینکه مردم در ۲۲ بهمن در خانه‌ها خواهند نشست و یا به خیابان‌ها می‌آیند و، چون سال‌های گذشته شعار‌های ضداستکباری سرمی دهند.

خاتمی ادامه داد: با شناختی که از ملت ایران داریم امسال باشکوهترین راهپیمایی ۴۰ ساله در ۲۲ بهمن ماه رقم خواهد خورد. در شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی در قدرتمندترین وضعیت خود قرار دارد. این شعار نیست بلکه به اتکای واقعیت‌های بیرونی می‌گویم.

وی گفت: یک دلیل این سخن توطئه‌های بیشمار علیه ملت ایران است. ترامپ می‌گوید بی نظیرترین تحریم را علیه ایران بکار گرفته است، اتحادیه اروپا هم که متاسفانه برخی به آن دلبسته اند به صراحت می‌گوید ایران باید موشک‌های بالیستیک خود را کنار بگذارد.

وی افزود: موشک بالستیک موشک‌هایی با برد هزار تا ۱۵۰۰ کیلومتر هستند. ایران از شهرک‌های موشکی و همچنین موشک‌های میان برد ۵۰۰ تا هزار کیلومتر برخوردار است. ماه رمضان پارسال که داعشی‌ها در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل عملیات خرابکارانه داشتند، به دستور رهبر معظم انقلاب موشکی با برد ۷۰۰ کیلومتر به مقر فرماندهی داعش پرتاب شد و همه فرماندهان آن به درک واصل شدند. این فقط گوشه‌ای از قدرت موشکی ایران بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اقتدار موشکی برای ایران حیاتی است، زیرا در دنیایی زندگی می‌کنیم که استکبار و هم پیمانانش مانند گرگ هستند و فقط قدرت را در غارتگری و تجاوزگری می‌دانند لذا دو مسئله شامل اقتدار هسته‌ای و اقتدار موشکی ایران این گرگ‌ها را سرجایشان می‌نشاند.

بر پایه گزارش خبرگزاری دولت، وی گفت: ایران هیچگاه قصد ساختن بمب اتمی نداشته است. البته فرمول آن را دارد، ولی نمی‌خواهد از سلاح‌های کشتار جمعی استفاده کند، اما داشتن انرژی هسته‌ای را برای خود حیاتی می‌داند. شیطنت‌های آمریکا فتیله اقتدار هسته‌ای ایران را پایین کشید، برجام هم تمام شد. آنچه ایران را در این شرایط حفظ می‌کند همین اقتدار موشکی است. اگر این اقتدار را از ما بگیرند روز ملت ایران را تبدیل به شب سیاه می‌کنند، اقتدار موشکی ما باعث قدرتمندی و ترس استکبار است.

آیت الله خاتمی افزود: به دلیل اقتدار و سرافزاری نظام اسلامی، استکبار طی ۴۰ سال گذشته سختترین شرایط را بر ملت ایران تحمیل کرد، این گرانی‌های افسارگسیخته در این ۴۰ سال سابقه نداشته است. یک عامل گرانی‌ها شیطنت‌های بیرونی است، زیرا سرمایه ملت ایران نفت است، نامرد‌های آمریکایی فروش نفت ایران را به حداقل رسانده اند، کشور‌هایی که از ایران نفت می‌خریدند از ترس آمریکا جرات نمی‌کنند، کشور‌هایی هم که جرات پیدا می‌کنند و نفت می‌فروشند به دلیل تحریم بانک‌ها نمی‌توانند پولش را به ایران بدهند.

وی ادامه داد: آمریکا حاکم بر دنیا نیست، اما کشور‌های دیگر برای خرید نفت از ایران به آمریکا التماس می‌کنند، قصه امروز آمریکا در دنیا قصه یک لات چاله میدان است، زیرا این کشور دیگر کشور‌ها را تهدید می‌کند و به آن‌ها آسیب می‌زند. همپیمانان آمریکا نیز اروپاییان هستند، اخیرا اروپا به چند بانک اجازه داده که با ایران رابطه داشته باشند تا کشور‌هایی که از ایران نفت می‌خریدند پول نفت را به این بانک‌ها بدهند و بانک‌ها پول غذا و دارویی که به ایران داده می‌شود را از پولی که کشور‌های خریدار نفت واریز می‌کنند، بردارند.

او گفت: عامل دوم گرانی‌ها نداشتن نظارت دقیق بر فروش کالا در بازار است. عامل سوم گرانی‌ها نیز سوء مدیریت‌ها و نداشتن مدیریت جهادی می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا خيرش بده ظاهرا" ما مشكل داخلي جدي داريم كه حاضر نيستند اين ملت كمي ارامش داشته داشته باشد از فردا خوراك تبليغاطي براي آمريكا درست كرده كه بفرمايد اگر ما ميگيم ايران نبايد انرژي هستهاي داشته باشد همين است بقول يك استاد دانشگاه وقتي ما موشك مي سازيم دو هزار كيلومتر برد دارد هر عاقلي مي داند يعني تمام نقاط اسرائيل در تير رس ما است خود اسرائيلي ها هم ميدانند چه لزومي دارد بگويم موشكي ساختم كه دوهزار كيلومتر برد دارد و مي تواند تمام شهر هاي اسرئيل نابود كند عزيز دل هر وقت خواستي در عمل نابود كن . ظاهرا" سياستمداران ما يا بلد نيستد يا برعكس عمل ميكنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از وقتی ایران با موشک های بالستیک نقطه زن داعش را در سوریه هدف قرارداد وحشت صهیونیست ها از موشک های ایرانی بیشتر شده پس نتیجه اینکه مانور نظامی و مطرح کن این مسائل برای تضعیف روحیه دشمن مفید است .
Iran, Islamic Republic of
مهم قدرت غنی سازی بالای ۹۰ درصد و الا بعدش ساختن بمب کار چندانی نداره

قدرت و دانش غنی سازی رو که ما داریم خدا رو شکر

ولی دینمون همون دین علی و آلش جمعی کشتن رو وقتی گناه‌کار و بی‌گناه درهمند رو اجازه نداده.

رهبری حتی برا اینکه مردم اسرائیل اگر جنگ شد کشته نشن دستور نقطه زنی موشک رو دادن. دین علی آلش‌ اینجوریه کدام طرح انسانی اینقدر دقیق است اگه می‌تونید بیارید.

الان سازمان ملل هم چنین نیست وقتی اجازه جنگ در عراق رو داد منع نکرد کشتن غیرنظامیان رو و آمریکا رو هرگز تنبیه نکرد بخاطر کشتار بی‌گناهان
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتون رو به نفهمی میزنید ؟ یعنی الان آمریکا منتظره ببینه سید احمد خاتمی چی میگه و قطعنامه صادر کنه ؟ چرا خودتون رو به خواب میزنید ؟ اینهمه با برجام کذایی نشستید جلوی کدخداتون چی گیرتون اومد جز 130 تا تحریم جدید ؟ فرمول ساختن بمب اتم رو هر دانشجوی سال اول فیزیک و مکانیک هم میدونه و تازه توی اینترنت هم یه سرچ ساده بکنید توضیح کاملش اومده و چیز جدیدی نیست ، امثال شما میخواید برا یانیکه کلا آمریکا ناراحت نشه سند ششدانگ کشور رو بدیم به آمریکایی ها تا ناراحت نشن و بهونه دستشون نیافته ؟ آخه بی غیرت بودن هم حدی داره که بعضی ها قشنگ از مرزش گذشتن
حسن
Iran, Islamic Republic of
بنده هم با نظر شما صد در صد موافقم همين ادمها ميگفتن احمدي نژاد بلد نيسن با دنيا حرف بزنه و اونها را تحريك ميكنه روحاني كه بلد بود ظريف كه جلوي پاي اونها زانو زد نتيجه چي شد ؟؟؟؟ وضع بهتر شديا بدتر ؟؟؟؟؟؟؟؟ ...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
باز خدا رو شکر که رئیسی رئیس جمهور نشد که دلار ۵ هزار تومن بشه !!!😃😃😃
علی برکت الله !!!!!!
بهلول
Iran, Islamic Republic of
قربون آدم چيز فهم،،،،
Russian Federation
یادتان رفته از وقتی که محمود جشن هسته ای گرفت ( و قهرمانی را مصادره کرد) آرامش از دانشمندان هسته ای و ملت گرفته شده است , رازداری را هر مسلمانی باید داشته باشد چه برسد به مدعیان دو آتشه مسلمانی 😩
Iran, Islamic Republic of
خنده ام میگیره از بعضی ها که الان مثل زامبی حمله میکنن به سید احمد خاتمی که چرا این حرف رو زدی و الان آمریکا ناراحت میشه ولی وقتی رئیس جمهور از خزانه خالی و مسخره کردن موشکها حرف میزنه همه خفه خون میگیرن . بعضی ها توی ایران از خود آمریکایی ها امریکایی تر هستن
Russian Federation
مردم بخاطر از دست دادن دانشمندان هسته ای , رازداری را توصیه می کنند .
Iran, Islamic Republic of
فرمول ساخت بمب اتم توی اینترنت به وفور منتشر شده و همه بهش دسترسی دارن و اینکه حالا بعضی ها میگن نباید بگیم چون آمریکا ناراحت میشه چیزی نیست جز وطن فروشی و خودباختگی و مرعوب شدن جلوی کدخداشون
Iran, Islamic Republic of
میشه فرمولش را برای ما هم بزاری.
خدایی حالا که همه بهش دسترسی دارند، مردونگی کن و بزار.
Iran, Islamic Republic of
ساخت بمب اتمی بسیار ساده می‌باشد و تنها به مقدار کافی اورانیوم با خلوص مناسب که به روش مناسبی قالب‌گیری شده باشد (فرم نیم کروی) احتیاج دارد. در این روش اورانیوم قالب‌گیری شده توسط تفنگ ساده‌ای مورد هدف قرار می‌گیرد. این تفنگ مانند تفنگ جنگی بسیار ساده‌ای می‌باشد که تنها با باروت یا هر چیز قابل انفجار دیگری پرشده و گلوله آن تنها اورانیوم غنی شده می‌باشد. برخورد دو قطعه اورانیوم باعث انفجار هسته‌ای می‌شود. بعلت اینکه دو قطعه اورانیوم همدیگر را دفع می‌کنند روش قالب‌گیری نیم کروی مهمترین بخش این کار می‌باشد.
رر
Iran, Islamic Republic of
پاكستان سالهاست بمب اتمي دارد ولي مردمش گدا و جيب بر و فقير هستند!؟
Iran, Islamic Republic of
چقدر دانشمند هسته ای سطح بالا در جهان نیوز حضور دارند ما شا الله جهان نیوز باید براشون اسپند دود کنه.
Russian Federation
....
Iran, Islamic Republic of
شما مرد باش و وقتی فرمول رو خوندی عذرخواهی کن
دکتری فیزیک هسته ای
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چرا عذرخواهی برادر. تشکر لازم است.
البته من فکر میکنم فرمولش این نیست. اشتباهه.
Iran, Islamic Republic of
.....
مهدی
از کجا فهمیدی اشتباهه
مگه بلدی
ای کلک
Iran, Islamic Republic of
شما و امثالهم میخواید کلا به همه دنیا بگیم هیچ چیزی نیستیم و کلا خفه خون بگیریم تا امثال تو نترسن و آمریکا هم ازمون ناراحت نشه ؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ترس درود بر شجاعت
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مردم گوشت یخی بخورن و 1 وعده غذا شما به بمب اتم برسید . کره شمالی مگر بمب اتم نداشت اخرش رفت افتاد به تعظیم امریکا . اگر موشک و بمب اتم امنیت میاورد که کره شمالی . صدام . قذافی الان امنترین کشورهای دنی بودن . چرا سانسور می کنی جهان ؟ مگر دروغ نوشتم ؟ شب خوابیدم صبح بلند شدم تمام سرمایه ام را بخاطر شما و ممنوعیت ورود کالا از دست دادم . شب می خوابید و صبح بلند میشید برای مردم بدبخت برنامه میریزید .
Iran, Islamic Republic of
جناب چرا گوشت یخی و ... رو به بمب اتم ربط می دی ؟
ما کجا بمب اتم ساختیم ؟
توانایی ساخت هم که قابل انکار نیست
کدام کشور اتمی و دارای صنعت هسته ای قدرت ساخت بمب اتم نداره ؟
ایران از گذشته هماره گفته است نمی سازی
و نیازی نداریم
اما نگفته نمی توانیم بسازیم
حرف کنونی آیت الله خاتمی چیز جدیدی نیست
خیلی ...
پاسخ به 13:06
Iran, Islamic Republic of
کره شمالی تاکنون سلاح های اتمی و موشک های بالستیک خود را حفظ کرده و هیچ امتیازی به ترامپ نداده و برگهای برنده خود را از دست نداده است و صدام و قذافی هم وقتی موشک ها و تاسیسات هسته ای خود را بار کشتی کردند مورد حمله نظامی قرار گرفتن .
Iran, Islamic Republic of
برگ برنده برای کی؟ مردمش که بدبخت هستند لابد برای مسئولانشان در کره شمالی نان اوره
پاسخ به 19:16
Iran, Islamic Republic of
اگر کره شمالی هم مثل ایران تاسیسات هسته ای خود را بتن ریزی می کرد هیچ امیدی به لغو تحریم های کشورش نداشت و بازنده اصلی مذاکره بود.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به 19:16
کره شمالی اگر بمب اتم و موشک نداشت تا حالا صد بار مورد حمله امریکا قرار گرفته بود.
حسن
Iran, Islamic Republic of
بچه جون همون پاكستان كه گفتي هم بمب اتم داره هم دوست گلستان و حمامه امريكا و عربستانه با اسرائيل هم مشكلي نداره پس كو پيشرفت مردم فقيرش از ايران بيشتره !!!!!يا هند كه همه موارد بالا را داره با اسرائيل هم رابطه داره ولي بيشترين مردم فقير دنيا را داره تا مردمي خودشون نخوان كار كنند و به مفت خوري عادت كرده باشند و دل ب به امريكا و ....وبسته باشند همينه مردم تا بيدار نشن و با گفته BBc بشين پاشو برن وضع همينه
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
13:39یه بنده خدایی هی با افتخار می نویسد سی برصفر
الان هم رفته گل بچیند
از اوبپرسید سی برصفربرای حل مشکل شما چه کرده...
Iran, Islamic Republic of
درست رای بدید تا این بلاها سرتون نیاد . وقتی که به تکرار میکنم اعتماد کردید و به دولت اصلاح طلب رای دادید و تا صبح پیروزی تو خیابونها زدید و رقصیدید باید فکر الان رو میکردید والا موشک که دست انقلابی هاست و دولت دیگه اینرو نمیتونه بده بره
United States
....
Iran, Islamic Republic of
اینم به نظرم مغالطه بسیار تابلویی است که تازه درآوردید.
درست رای بدید یعنی چی؟
یعنی شما الان خودت را در جایگاهی بالاتر از توده مردم میبینی که فکر میکنی اشتباه بوده رای مردم. در پس این فکر دیکتاتوری ظریفی نهفته است.
رای مردم همیشه و در هر لحظه درست است و هیچ راهی بهتر از این نیست و هرگز نمیشود پیشبینی کرد اگر این نبود و اون یکی بود اوضاع از این بهتر بود یا بدتر.
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر درست انتخاب می کردند امروز اینقدر گرفتار نبودند....
خخ
Iran, Islamic Republic of
آیا رای مردم به بنی صدر هم درست بود ؟!
Iran, Islamic Republic of
کی گفته رای مردم لزوما درسته‌ رای مردم قابل انجام است برای دموکراسی‌ نه اینکه درست است برای حقیقت والا مردم در طول تاریخ همواره در اکثریت کاری کرده‌اند که بعدا پشیمان شده‌اند.. حرف تو مانند اینکه که تو کلاس از دانش آموزان بپرسیم این نوشته‌های تو کتاب داستان درسته یا غلطه‌ و اگر گفتن غلطه‌ کتاب رو دور بریزیم. باید گفت:
خیلی حرف‌ کوته‌بینانه‌ بود عمو
Iran, Islamic Republic of
آقای ۰۶۰۳ درست رای بدهید ....
Iran, Islamic Republic of
وقتی گروههی با فشار تبلیغات و در در برخی مارد گمراه کردن مردم نتیجه انتخابات را به سود خود رقم میزنند نمیتوان گفت رای مردم همیشه وهر لحظه و همیشه صحیح است ....
Russian Federation
مهم اینه که مردم تصمیم بگیرند .
Iran, Islamic Republic of
مگر به اصولگراها رای دادیم گل و بلبل شد؟!
Iran, Islamic Republic of
در دولت قبل جزو 8 کشور هسته ای و 8 کشور فضایی دنیا بودیم حتی موجود زنده به فضا فرستادیم اما حالا باید دنبال یک کیلو گوشت یخی باشیم !
Iran, Islamic Republic of
نتیجه تکرار کردن خودتونه چه ربطی به موشک داره ؟ خودتون دولتی رو آوردید سر کار که نمیتونه پوشک رو کنترل کنه و حالا میگید موشک میخوایم چیکار؟
ایران کره شمالی نیست مشکلات مان هم به ترسو ها و واداده های غرب پرست برمی گردد نه به غیرت مندان و رزمندگان مان.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگه مردم الان دارن گوشت یخی می خورن از الطاف دولت تدبیر و امیده که خود مردم خواستن
ربطی به بمب هسته ای و این حرفها نداره
وقتی کسی عرضه اداره مملکت رو نداره نباید کاندید بشه
یادتونه می گفتین رئیسی اگه رئیس جمهور بشه دلار ۵ هزار تومن میشه
حالا تحویل بگیرین و گوشت یخی نوش جان کنید
آیه واعدوا لهم ما استطعتم ... ترهبون به عدو الله... اشاره به این دارد که قدرت داشته باشید تا دشمن از شما بترسد. شما بفرمایید اگر قدرت ما را دشمن نفهمد از چه باید بترسد؟
Iran, Islamic Republic of
منم فرمول بمب اتم رو دارم شما هم خواستی سرچ کن تو اینترنت پیدا میکنی، فقط مواظب باش خودتو نکشی
Iran, Islamic Republic of
شما عزیزم بخواب . چیزی نیست قربونت برم که ناراحت شدی . اربابات نگران شدن و بهت گفتن گرد و خاک کن ولی تو بگیر بخواب چون کاری از دستت برنمیاد و موشکها دست بچه انقلابی هاست نه وطن فروشهای برجام پرست
Iran, Islamic Republic of
داشتن فرمول با ساختنش دوتاست‌، داشتن فرمولهای ریاضی به معنایی‌ ریاضی‌دان شدن نیست کار داره و سختی باید بکشی، فرمولها رو همه دارن تو اینترنت هست
Iran, Islamic Republic of
رفته تو كار فرمول درماني
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
الأنفال
وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ
ﻭ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﻗﺪﺭﺕ ﻭ ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﺍﺯ ﻧﻴﺮﻭ [ ﻭ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﻭ ﺳﺎﺯ ﻭ ﺑﺮﮒ ﺟﻨﮕﻲ ] ﻭ ﺍﺳﺒﺎﻥ ﻭﺭﺯﻳﺪﻩ [ ﺑﺮﺍﻱ ﺟﻨﮓ ] ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻛﻨﻴﺪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺷﻤﻦ ﺧﺪﺍ ﻭ ﺩﺷﻤﻦ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻭﺩﺷﻤﻨﺎﻧﻲ ﻏﻴﺮ ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﻰ ﺷﻨﺎﺳﻴﺪ ، ﻭﻟﻲ ﺧﺪﺍ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺷﻨﺎﺳﺪ ﺑﺘﺮﺳﺎﻧﻴﺪ. ﻭ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻛﻨﻴﺪ ، ﭘﺎﺩﺍﺷﺶ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ، ﻭ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﺘﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻴﺪ ﮔﺮﻓﺖ .(٦٠)

اگر نگوییم تجهیزات نظامی داریم چگونه دشمنان میترسند؟؟؟
Russian Federation
.....
Iran, Islamic Republic of
دشمن نیاز به بهانه ندارد چون ذاتا بهانه جو است مسئولین نظام هر طور حرف بزنند آنها به میل خود ان را تفسیر می کنند ذات دشمن البته مشخصا قوم یهود بهانه جوی است . پیشنهادمی شود دوستان در خصوص بهانه جویهای قوم یهود نسیت به حضرت موسی یک بار دیگر قران را با دقت را بخوانند.
هاشمی: به آقای ۱۱:۲۷
Iran, Islamic Republic of
به جهنم که خوراک تبلیغاتی برای آمریکا درست شود
ما هر قدر در برابر آمریکا عقب نشینی کنیم آنها خوراک تبلیغاتی درست می کنند
مگر بهانه درست کردن سخت است ؟
کاری به آن استاد دانشگاه ندارم ولی اتفاقا ما موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر می سازیم که اسرائیل بداند و دست و پایش را جمع کند و مثل بچه آدم بنشیند
قرآن هم به ما می گوید
واعدّوا لهم ماستطعتم من قوه
یعنی هرچه می توانید برای مقابله با دشمنانتان نیرو و ساز و برگ جنگی آماده کنید
ما نباید خود را با بهانه جوئی های دشمنان هماهنگ کنیم
از دشمن هم توقع تعریف و تمجید و دست برداشتن از دشمنی نداریم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
عزیزدل خود این گفتن ها بازدارنده است
Iran, Islamic Republic of
پاکستان بمب اتم هم دارد آما وضع مردمش چطور است مقایسه کنید با کره جنوبی و کشورهای شرق آسیا.
Iran, Islamic Republic of
تجاوز نظامیان امریکایی مستقر در کره جنوبی و ژاپن به دختران این دو ملت نشانه ذلت و خواری این دو کشور است .
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که به نظرت منفی دادن یعنی چی؟
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
15:10مهم این است که نظردرستی بوده حالا یک عده منفی بدهند...نباید معطل مثبت منفی هاشد
United States
مردم کره و ژاپن هم از زنان و دختران آمریکایی بهره ی زیادی میبرند!!!!
خخ
Iran, Islamic Republic of
کره جنوبی و ژاپن زیر بلیت امریکا هستن و بدون اجازه کدخدا آب هم نمی خورند.
چوبین
Iran, Islamic Republic of
خوارک اون ور آبی ها جور شد.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا"خوب بود این سخن در دل دشمن وحشت می اندازد.
هاشمی : به جناب چوبین
Iran, Islamic Republic of
شما دل خودتان با اون ور آبی هاست خیلی نگران جور شدن خوراکشان نباشید!!!!!!!!
Russian Federation
.......
Iran, Islamic Republic of
...
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
وقتی نمیتوانیم از منابع داخلی خودمان همانند معدن-نفت-طلاو...بخوبی در جهت توسعه اقتصادی ورفع معیشت مردم استفاده کنیم ارزش موشک و بمب نیتروژن هم به پشیزی نمی ارزد.
کامران
Iran, Islamic Republic of
موشک ها سایه جنگ را از سر کشور دور کرده اند اگر موشک نباشد امنیت هم نیست .
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینه که فکر میکنید امنیت فقط در جنگ نبودن هست.مگر فراموش کردین ما مرد جنگیم .
Iran, Islamic Republic of
دادش مازنداراني بيخيال ما بشو از داخل كاخت ما را ميفرستي بجنگيم و شما عشق و حال كنيد
Iran, Islamic Republic of
اصلا ترسوها مال جنگ نیستند
و توقعی هم ازشون نیست
Iran, Islamic Republic of
.....
خطاب به مازندرانی عزیز.
Iran, Islamic Republic of
یک روز یک بنده خدا رفت جنگ و میگفت من مرد جنگم یهو یک خمپاره جلو پایش زدند و گفت من بر می گردم !!! شما جزو همان ها هستی !
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نمی توانیم مال دست اندرکاران فعلی است
اگر ما توان نداشتیم
با تحریم های کنونی که شدتش به اقرار خودشون ...
چیزی ازمون باقی نمونده بود
هاشمی: ما مرد جنگیم
Iran, Islamic Republic of
ما شهید حججی ها را داشته و داریم و مرد جنگیم
شما غرب باورها هم جوک بگوئید و سرگرم همین چرندیات باشید قیامت به هم می رسیم اگر باور به آن داشته باشید
لکم دینکم و لی دین
....
Iran, Islamic Republic of
اینها رو به دولت منتخبت بگو که نتونست قیمت پوشک رو هم ثابت نگهداره
همه چيز جابجا شده است
Iran, Islamic Republic of
آخه اين چه حرفي است كه ..زده مي شود؟...
United States
پس غرب بیچاره بیخود نمیگفت شما دنبال ساخت سلاح اتمی بوده اید؟اعتراف دردناکی کردی
Iran, Islamic Republic of
شما خودت رو به نفهمی زدی جناب هموطن آمریکا نشین
باقر
United States
عجب ادم دگمی هستی.اقا با زبان خودش داره اعتراف میکنه و تو انکارش میکنی؟!
Netherlands
...
بهمن
Iran, Islamic Republic of
وقتی با برجام و بی برجام تحریم هستیم همان بهتر که بمب اتم بسازیم حداقل امنیت ملی مون 100 درصد تضمین می شود.
Iran, Islamic Republic of
دنبال رو از کجا آوردی ؟
وانگهی اگر کرکس های لایعقل داشته و بکار برده اند چرا برای احیای حد اقل نشانه های عقلانیت در آنها نداشته باشیم ؟
جانوانی ( البته بلا نسبت به جانوان ) که جز زور با زبان دیگری قدرت مفاهمه ندارند چکار باید کرد ؟
به ۱۱:۵۸
Iran, Islamic Republic of
دردناک ؟ لابد شما دردتان آمده !!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دادش با فرمول گوشت يخي طاق ميزنم
Iran, Islamic Republic of
گوشت یخی که هدیه دولت تدبیر و امید شماست دوست عزیز !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
استوانه نظام
Iran, Islamic Republic of
استوانه اتمي نظامه فرمول پيشكش قيمت خودرو را بيار پايين
Iran, Islamic Republic of
قیمت خودرو رو تکرار میکنم خاتمی برده بالا نه ایشون . خیلی بده آدم سطح نفهمیش تا این حد تنزل کنه
Iran, Islamic Republic of
.....
خود کرده را تدبیر نیست
Iran, Islamic Republic of
گوشت 120 هزار تومانی و دلار 12000 تومانی و پراید 40 میلیونی نتیجه سوء مدیریت اصلاح طلبان است ولاغیر.
United States
تو خوابی یا توهم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کاهش قیمت خودرو را از ذخیره های نظام از قبیل جهانگیری و نوبخت تون بخواهید
Iran, Islamic Republic of
خب خدارو شکر. حاج اقا خوراک لازم برای فشار به ایران را برای امریکا و اسراییل درست کردند. دست حاج اقا درد نکند . خیلی خیلی ممنونیم. بیخود نیست که برجام به نتیجه نرسید
Iran, Islamic Republic of
شکست برجام نتیجه اعتماد بی جا به امضاء جان کری و نگرفتن تضامین لازم از طرف مقابل بود.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ميخرم چند ميدي حاج اقا
Iran, Islamic Republic of
شما که اهل فرمول هستید لطف کنید فرمول مهار تورم وگرانی را به دلتمردانتان بدهید شاید چاره کنند
Iran, Islamic Republic of
شما اگه درست انتخاب بکنی و تکرار نکنی و آدم برای اداره کشورت انتخاب بکنی خود به خود مشکلات حل میشه و منتظر نمی مونی تا کسی فرمول اقتصادی نشونت بده
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فرمول ؟!
اقتصاد مقاومتی چه بود ؟
کمبود فرمول داریم ؟
چشمی که دوخته به آن طرف است چه به فرمول خودی !
Iran, Islamic Republic of
آخه این چه حرفیه
از شما بعید بود
Iran, Islamic Republic of
چیز تازه رخ داده ؟
Iran, Islamic Republic of
....
حم
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
اينهمه سانسور ؟! شما كه از انتشار دو كلمه سرتاپا تون به لرزه ميفته، جرات ساخت بمب اتم داريد ؟!
زاهد
United Arab Emirates
بمب اتم به چه درد اين مردم بدبخت و فقير مي خورد ؟
Iran, Islamic Republic of
الان کجا حرف از بمب اتم زده شده برادر اماراتی که الان کاسه داغتر از آش شدی؟
United Arab Emirates
نه پس درمورد بمب هيدروژني صحبت كردن؟
Iran, Islamic Republic of
حد اقل می دانند که اگر تهدیدشان کردند قدرت وازن دارند
البته سازندگان اتم هم قشرند نه ...
و خودشان صلاح کارشان را می دانند
مسلمان فقیر باشد هم فقیر عزیز است نه بدبخت
بهمن
Iran, Islamic Republic of
وقتی بی برجام و با برجام تحریم هستیم همان بهتر که سلاح اتمی بسازیم که حداقل سایه جنگ را از سر کشور دور می کند.
علی
Switzerland
ساخت و تحقیق بروی سلاح اتمی طبق فتوای رهبری حرام است. چرا مدام یک عده این حرف را تکرار میکنید. ادعای ولایتمداری هم میکنید.
Netherlands
....
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از فتاوا در شرایط خاص زمانی ، مکانی و ... صادر شده و می شود
بنا بر این در همان شرایط وجوب و لزوم دارد نه ورای آنها
شعارهای پیشنهادی برای 22 بهمن امسال: سخن امام خمینی: وقتی سرمایه داران متصدی امور شدند در مقابل قدرتمندان فروتن و در مقابل مردم خود ستمگرند. لیبرالها باید جوابگوی وضع موجود باشند این بار فراری در کار نیست.
Russian Federation
......
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها حتی یکبار کل خبر رو نمیخونن و فقط چون کسی حرف زده که قبولش ندارن میان و هزار تا مثنوی مینویسن که چرا گفت و چرا نگفت . منتقد عزیز حداقل اگه ذوب در آمریکا هستی اینقدر رو بازی نکن که ما فکر کنیم حقوق بگیر اونهایی
United Arab Emirates
شما ذوب در اختلاسي يا در سانديس؟
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
شما نمک گیر غربی ها هستید
ما به فرض که ساندیس خور باشیم پولش را افراد خیّر و دوستدار نظام از همین طبقات متوسط به پایین می دهند
البته شما مرد میدان نیستید که اقلا یک بار بیایید راهپیمائی و امتحان کنید ببینید ساندیسی در کار هست یا نه
همینطور مثل پشه وز وز می کنید
Russian Federation
......
Iran, Islamic Republic of
اقای خاتمی این افرادی که امروز مسبب اصلی مشکلات کشور هستند از فیلتر شما رد شدند و اینجا عدم دقت و سلیقه ای تایید کردن شما را می رساند
Iran, Islamic Republic of
آیت الله خاتمی کی عضو فقهای شورای نگهبان بوده است ؟!
....
Netherlands
عضو نيست ؟! نگران نباش فردا عضو ميشه ،....!!!
Iran, Islamic Republic of
....
رر
Iran, Islamic Republic of
زبان سرخ سر سبز بر باد دهد! اين طور حرف زدن باعث محروميت بيشتر مردم ايران و رنج وعذاب انها خواهد شد!؟
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲
فعلا که زبان نرم و خنده های بیجا اقتصاد کشور رو کشونده به این مرحله.
بی غیرتی هم دشمن رو تا اطاق آدم میکشونه!
Iran, Islamic Republic of
منظورت از سر سبز که بر باد می رود آیا طرفداران فتنه سبز ۸۸ نیست؟ !!!😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
فریاد
Germany
این حرفها فقط برای مصرف داخلی و قمپز در کردنه ....
فرانک
United States
ایران هیچگاه قصد ساختن بمب اتمی نداشته است. البته فرمول آن را دارد، ولی نمی‌خواهد از سلاح‌های کشتار جمعی استفاده کند، ولی خواهشا تجدید نظر کنید!!
رر
Iran, Islamic Republic of
چطور شد فرمول بمب اتم را دارا هستيد! ولي فرمول مبارزه با فاسدان داخلي را نداريد و يا هنوز كشف نكرده ايد!!!؟؟؟
United Arab Emirates
ماشالله سید احمد
Iran, Islamic Republic of
.....
امیر
Iran, Islamic Republic of
این که یک چیز بدیهیه؟!! بهتره یک چهره شاخص دانشگاهی در این باره نظر بده.
امید
Iran, Islamic Republic of
خنده م میگیره از برادران دلواپس که ژست اپوزیسیون. به خودشان میگیرن مگه روحانی از شما جدا س. شما همه تون مثل هم فکر میکنید. حالا مردم بدهکار شما شدن؟ مردمی که به امید واهی کمی زندگی بهتر مجبور به انتخاب هستن؟شما ها که چه رییسی باشه چه روحانی. نونتون تو روغنه داداش حالشوببرین.
Iran, Islamic Republic of
.....
یونس
Russian Federation
جناب خاتمی
شما فرمول مبارزه و حل دزدیها اختلاسها فقر فحشا عدم پرداخت حقوق ۶ماهه انگ زدن به خودی و غیر خودی حقوق بشر ،دخالت نکردن در امور کشورها ،حیف و میل کردن پول ملت توسط از ما بهترون صف گوشت و مرغ و اب و سبزی و نون ایناهم دارید آیا ؟؟؟
مطمئنم تمام بمبها و موشکها هم تقدیم میکنید و قیف و اداشو واسه مردم درمیارید .
رضا
Iran, Islamic Republic of
میشه به منم یاد بدین؟