جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۳

قول همتی به مردم برای آینده

شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 671173
رئیس کل بانک مرکزی به تشریح برنامه های این بانک در راستای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن پرداخت و نوشت: تلاش می کنیم با مدیریت این شرایط و ناکام گذاشتن تلاش ها برای بی ثباتی ارزی، آرامش و ثبات را برای ادامه فعالیت های اقتصادی مردم فراهم کنیم.
قول همتی به مردم برای آینده
به گزارش جهان نيوز، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نوشت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در معرض آزمونی دیگر برای حفظ و تداوم آرمان های انقلاب قرار داریم.

همتی به تشریح برنامه های این بانک در راستای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن پرداخت و افزود: بنده و همکارانم در بانک مرکزی تلاش می کنیم با مدیریت این شرایط و ناکام گذاشتن تلاش ها برای بی ثباتی ارزی، آرامش و ثبات را برای ادامه فعالیت های اقتصادی مردم فراهم کنیم.

وی با بیان این که در جنگ اقتصادی امروز تلاش و همت روزهای اول انقلاب را می طلبد تاکید کرد: در زمینه تورم، تمام تلاش بانک مرکزی کاهش تأثیر شوک‌های طرف عرضه بر قیمت اقلام مصرفی مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
آقای سیف و آقای روحانی و آقای جهانگیری و ....هم پارسال خیلی قول دادند!
"مردم نگران قیمت دلار نباشند"
"دلار 4200 تومان" 20 فروردین 97 الان 21 بهمن 97 بانک ملی دلار 11600!
Iran, Islamic Republic of
درابتدای ریاست جنابعالی دلاروارد کانال ۹هزاری شد الان واردکانال ۱۲هزاری شده است جناب دکتراین چه جور تعدیلی است!؟ قدرت سکوت بهترازقدرت ناتوانی است
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیس سال جدیدنزدیک است تعدیل نخواستیم اگر قراراست گران شود یکبارباشد نه مثل ایام گذشته بصورت لحظه ای،این ازتعدیل برای سلامتی روان مردم هم مهمتر است