جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

خبر کوثری از توطئه جدید داعش برای چین، روسیه و ایران

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 670863
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله‌ گفت: داعشی‌ها به افغانستان می‌آیند تا بین کشورهای چین، روسیه‌ و ایران قرار بگیرند تا در هر زمانی که صاحبان‌شان آمریکا، صهیونیست‌ها و سعودی خواستند در منطقه آشوب ایجاد کنند.
خبر کوثری از توطئه جدید داعش برای چین، روسیه و ایران
به گزارش جهان نيوز، سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله‌ در خصوص تحلیل‌های جدیدی که افغانستان را مرکز شکل گیری داعش جدید می‌داند، اظهار داشت:

این موضوع طی یک سال گذشته مشخص بوده و ما نیز اعلام کردیم که در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: داعشی‌ها به افغانستان می‌آیند تا بین کشورهای چین، شوروی سابق و روسیه‌ کنونی و ایران قرار بگیرند تا در هر زمانی که صاحبانشان آمریکا، صهیونیست ها و عربستان سعودی خواستند در منطقه آشوب ایجاد کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله، ادامه داد: قطعاً با آن ضرباتی که درگذشته خوردند و آگاهی که نیروهای پایین دستی داعش پیدا کردند، توان گذشته را به هیچ عنوان ندارند.

کوثری اضافه کرد: البته داعشیان می‌خواهند اقداماتی انجام دهند اما قطعاً و یقیناً هیچ موقع نخواهند توانست به اهداف کثیف خود برسند.

وی در پایان گفت: داعشی‌ها قصد دارد ناآرامی‌هایی ایجاد کنند اما اخیرا ضربه محکمی در کشور افغانستان هم خوردند و ما هم مراقبت‌ها و رصدهای خود را انجام می‌دهیم که آنها نتوانند.

آن‌ها می‌خواهند به طرف غرب افغانستان و شرق ایران حرکت کنند و مطمئنا نمی‌تواند حضور پیدا کند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینهم یک نظر است اما باید دید نظر فرمانده انقلابی و بی ادعای جهاد با داعش یعنی سردار سلیمانی چیست
Iran, Islamic Republic of
فقط این نیست احتمال زیادی است که بخواهند بصورت قاچاق مثل افغانستانی ها به تعداد زیاد وارد ایران بشوند. از یک افغانستانی به اسم بحرالله حسنی که کارگر پناهگاه پلنگ چال تهران بود پرسیدم چطوری قاچاقی از مرز رد میشوید گفت یک هفته زیر تریلی با یک بطری آب با سختی از مرز رد میشویم و بعد براحتی با سواری دربست میایم تهران!