جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سعید نمکی به‌عنوان وزیر بهداشت منصوب شد

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 670407
رئیس جمهور طی حکمی سعید نمکی را به سمت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
سعید نمکی به‌عنوان وزیر بهداشت منصوب شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز دوشنبه 15 بهمن ماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی سعید نمکی را به سمت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر سعید نمکی
با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1397/11/15 مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی به سمت «وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با به کارگیری تمام توان و امکانات و نیز استفاده از مدیران شایسته در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رئیس جمهور (پیوست حکم) اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» با انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آموزش پزشکی، پیشگیری و بهداشت همگانی، پیشرفت درمان و ارتقاء سلامت جامعه» در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *