يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کودک ۴ ساله آمریکایی به مادر خود شلیک کرد

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 670281
خبرگزاری آسوشیتدپرس از سیاتل (آمریکا) گزارش داد، یک ­کودک 4 ساله آمریکایی پس از پیدا کردن یک قبضه سلاح کمری، با آن به سوی مادر خود شلیک کرد.
کودک ۴ ساله آمریکایی به مادر خود شلیک کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، این کودک 4 ساله در منزل مسکونی خانواده اش در واشنگتن با سلاح کمری که زیر تشک پیدا کرده بود مادر باردارش را به گلوله بست.

رایان ابوت سخنگوی اداره پلیس کینگ کانتی گفت: در حالی که مادر 27 ساله و پدر این کودک مشغول تماشای تلویزیون بودند کودک خردسالشان یک قبضه سلاح کمری را زیر تشک تخت پیدا کرد.

این کودک 4 ساله ناخودآگاه صورت مادر خود را هدف گلوله قرار داد. این زن که هشت ماه باردار است فورا به بیمارستان منتقل شد اما جراحات وی نگران کننده است. ابوت افزود: همسرش را به بیمارستان دیگری منتقل کرده اند.

پدر این کودک به نیروهای پلیس گفت: این سلاح را برای حفاظت از جان خویش قرض گرفته است و بر اساس گزارشها این سلاح ثبت نشده و سرقتی نیست.به موجب قوانین جدید ایالتی در آمریکا، دارندگان سلاح درصورت عدم حفظ و نگهداری ایمن آنها با اتهامات جنایی روبرو خواهند شد، اما ابوت می داند که این قانون تا ژوئیه اجرایی نخواهد شد.
مقامات پلیس واشنگتن اعلام کردند موضوع تیراندازی و سلاح تحت بررسی است.

رئیس پلیس واشنگتن خطاب به همه دارندگان سلاح گفت: بارها تاکید شده که سلاح های خود را در جای امنی نگهداری کنید چون بچه ها تصور می کنند آنها اسباب بازی هستند.

وی افزود بزرگترین تقاضا این است که لطفا قفسه های نگهداری سلاح خود را قفل کنید تا به طور اشتباهی مورد استفاده کودکان قرار نگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *