جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

یک کودک آمریکایی با اسلحه به دبستان رفت

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 261510
یک دانش‌آموز دبستان ابتدایی شهر سالت لیک سیتی ایالت یوتا آمریکا هنگام زنگ تفریح یک اسلحه کمری کالیبر 22 را از جیب کاپشن خود درآورد و به دوستانش نشان داد.
به گزارش حهان به نقل از جام جم ، دانش آموز 11 ساله‌ای در پی فاجعه کشتار دبستان سندی هوک شهر نیو تاون به توصیه والدینش مسلح به مدرسه آمده بود؛ او لوله اسلحه را که خوشبختانه خالی بود روی شقیقه یک دانش‌آموز دختر 6 ساله گذاشت؛ کودک مسلح گلوله‌های اسلحه را در کیف مدرسه‌اش نگهداری می‌کرد.
 
به گزارش بلگا، کودکانی که شاهد این صحنه خشونت بار بودند ابتدا از ترس واکنشی از خود نشان ندادند اما یک پسربچه ساعتی بعد ماجرا را برای معلمش تعریف کرد.
 
معلم و مدیر دبستان با پلیس گرانیت در حومه سالت لیک سیتی تماس گرفتند و مأموران 5 دقیقه بعد خود را به دبستان رسانده و پسرک دانش‌آموز را دستگیر کردند.
 
مقامات دبستان ترجیح دادند والدین دانش‌آموزان را فوراً از این واقعه مطلع نکنند و آنها این خبر را در اخبار شب تلویزیون شنیدند.
 
پسر 11 ساله به سایر همکلاسی‌هایش گفته بود که سلاح را از پدر و مادرش دریافت کرده است تا بتواند در صورت وقوع فاجعه‌ای مانند کشتار دبستان سندی هوک شهر نیو تاون از خود دفاع کند؛ پلیس تحقیقاتی را در مورد نقش والدین پسر 11 ساله در این ماجرا آغاز کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *