پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

امدادرسانی به ۱۴۰۳ نفر در سیلاب اخیر لرستان

چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 669163
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: عوامل امدادی هلال‌احمر در شبانه‌روز گذشته به ۱۴۰۳ نفر امدادرسانی کردند.
امدادرسانی به ۱۴۰۳ نفر در سیلاب اخیر لرستان
‌به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اخطاریه‌های قبلی سازمان هواشناسی سیلاب در برخی مناطق استان به وجود آمد که در پی آن تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی افزود: از شب گذشته همه تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال‌احمر در مناطقی که مورد سیل قرار گرفتند حضور داشتند و توانستند به بسیاری از افراد حادثه‌دیده امدادرسانی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: سیلاب اخیر لرستان به ۶۸ روستا آسیب وارد کرد و همچنین ۳۱۰ خانوار (۱۴۰۳ نفر) نیز متأثر از این حادثه شدند.

وی افزود: ۳۸ تیم عملیاتی به همراه ۵۹ نفر از پرسنل و همراهی ۹۸ نفر از داوطلبان با بهره‌گیری از خودروهای تک کابین، دو کابین و موتورپمپ لجن کش به یاری سیل‌زدگان در شهرهای مختلف استان شتافتند.

امرایی معاون امداد نجات جمعیت استان نیز گفت: ۴۶ تخته چادر برای اسکان اضطراری، کلمن آب، ست ظروف، قند و شکر و حبوبات، چراغ خوراک‌پزی، پک ۷۲ ساعته غذای گرم، بیسکویت و کشمش نیز بین افراد توزیع شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *