جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

شلیک بیش از ۱۰۰ راکت به یک شهرستان مرزی یمن

سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 669102
ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته بیش از ۱۰۰ راکت و خمپاره به سمت مناطق مختلف شهرستان مرزی «رازح» شلیک کرده است.
شلیک بیش از ۱۰۰ راکت به یک شهرستان مرزی یمن
به گزارش جهان نيوز، تجاوزات ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد و به گفته مسئولان انصارالله، «ائتلاف سعودی قصد توقف حملاتش به یمن را ندارد.»

ائتلاف سعودی-اماراتی در راستای ادامه تجاوزات خود به یمن طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ راکت و خمپاره به سمت مناطق مختلف شهرستان مرزی «رازح» شلیک کرده است.

شبکه المسیره ضمن گزارش این خبر به تلفات احتمالی ناشی از این حملات راکتی و خمپاره‌ای ائتلاف متجاوز اشاره‌ای نکرده است.

منطقه «کیلومتر۱۶» واقع در شرق شهر الحدیده هم دیروز دوشنبه هدف حملات توپخانه‎ای ائتلاف سعودی-اماراتی قرار گرفته بود.

نقض‌ آتش‌بس الحدیده و حمله به منطقه مهم «کیلومتر۱۶» در حالی صورت گرفت که «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن، عصر روز دوشنبه وارد صنعاء شد و با رهبر انصارالله دیدار و با وی درباره نقض آتش‌بس و ادامه حملات ائتلاف متجاوز گفت‌وگو کرد.

مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن بعد از ظهر روز دوشنبه همچنین با مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن دیدار و گفت‌وگو کرد.

المشاط ضمن تقدیر از تلاش‌های مارتین گریفیتس برای پایان دادن به جنگ یمن گفته بود که «طرف مقابل نمی‌خواهد جنگ یمن متوقف شود و توقف جنگ دست عربستان سعودی است و نه شبه‌نظامیان وابسته به آن.»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *