يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱۰

عصبانیت وزیر خارجه بحرین از سخنان نصرالله علیه رژیم صهیونیستی

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 668555
وزیر خارجه بحرین از سخن سید حسن نصرالله در خصوص آزادی منطقه «الجلیل» در سرزمین اشغالی به شدت عصبانی شده و زبان به توهین علیه دبیرکل حزب‌الله گشود.
عصبانیت وزیر خارجه بحرین از سخنان نصرالله
به گزارش جهان نيوز، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در صفحه توئیتر خود و در واکنش به سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله علیه رژیم صهیونیستی، دبیر کل حزب‌الله را تروریست خواند.

سید نصرالله در حالی که گفته بود برای آزادی منطقه «الجلیل» از اشغال رژیم صهیونیستی برنامه دارد، وزیر خارجه بحرین آزادی این منطقه فلسطینی را به مثابه «اشغال» آن دانست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان، شب گذشته در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین، گفت: برای ورود به الجلیل برنامه داریم اما تأکید می‌کنم که تصمیم ورود به آن را بر حسب شرایط وقت خواهیم گرفت. ما بی‌شک از سال‌ها پیش قدرت ورود با الجلیل را داریم ....

وزیر خارجه بحرین در توئیتر خود با کلماتی توهین‌آمیز نوشت: نصراللهِ تروریست اقرار کرده است که تونل‌ها از مدت‌ها پیش حفر شده و برنامه «اشغال» الجلیل را در سر دارد.

کشوری برای ادامه حیات خود به دنبال صلح است و مزدور ایران برای ادامه حیات خود برای جنگ برنامه‌ریزی می‌کند ....

حمله شدید وزیر خارجه بحرین به سید حسن نصرالله در حالی صورت می‌گیرد که روابط این کشور با رژیم صهیونیستی دیگر برای کسی در منطقه پوشیده نیست؛ تا جایی که روزنامه یدیعوت آحارانوت در آبان ماه گذشته سفر بعدی نتانیاهو به یک کشور عربی را بحرین اعلام کرده بود.

روزنامه هاآرتص نیز آذرماه گذشته نوشت که رژیم صهیونیستی به دنبال برقراری روابط رسمی با سودان و بحرین است.

نکته قابل توجه اینکه، بحرین این روزها خواستار بازگشت به سوریه است و همان‌طور که سید حسن نصرالله شب گذشته اشاره کرد، این کشور به کلی منکر قطع روابط با سوریه از ابتدای بحران شده است؛ با این حال «خالد بن احمد آل خلیفه» در اردیبهشت ماه گذشته با حمایت از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، گفته بود: «اسرائیل حق دفاع از خود را دارد...»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
سعید110
Iran, Islamic Republic of
یکی دو تا سخنرانی دیگه سید حسن نصرالله این خبیث را به سکته واخواهد داشت!
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
امروز بدنام ترين رژيم حكومتى در دنيا رژيم صهيونيستى است ، خود مردم اروپا را مگر نمى بينى كه با چه بغضى عليه اين جماعت وحشى و كودك كش اعتراض ميكنند ؟! نصرالله امروزه افتخار جهان عرب و بلكه جهان اسلام است
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
وقتی قرا ر است رژیم نجس ، پلید و حرام زاده صهیونیست 22 سال آینده نباشد قطعا الجلیل باید یکی دو سال آینده به سرزمین مادر خود برگردد حالا وزیر خارجه بحرین هرچه می خواهد بگوید
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا؛مائده/82

به طور مسلّم ( ای پیامبر ) دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت
Iran, Islamic Republic of
قوم یهود (صهیونیست ها)از دشمنان دیرینه اسلام به شمار می رود و با رسول گرامی اسلام به جنگ برخاستند و با مشرکان و کفار قریش دست به توطئه های مختلفی زدند. اکنون نیز که قرنها از رسالت پیامبر خاتم می گذرد، اسرائیل یکی از دشمنان سر سخت دنیای اسلام است. صهیونیسم که همان یهودیان افراطی هستند، اکنون کشور فلسطین را اشغال کرده اند و با کمک قدرتهای بزرگ و از جمله آمریکا با مسلمانان به جنگ برخاسته اند و روز قدس در واقع یادآور دشمنی دیرینه یهود با اسلام و مسلمانان است. در این مقاله ویژگیهای یهود را از منظر قرآن ذکر کرده ایم. در یک نگاه کلی ایات مربوط به یهود را می توان به دو گروه تقسیم نمود: الف) عقاید و باورهای یهود؛ ب) کارشکنیها و فعالیتهای تخریبی علیه مسلمانان.
Iran, Islamic Republic of
آخه ابوشکم، تو رو چی به اظهار نظر. عصبانی هستی، خب باش، از این عصبانیت بمیر.
علی
Iran, Islamic Republic of
بلا نسبت ودور از جان گاو بگو تورا چه به این حرفها بگو مردک تورا چه به این حرفها؟
Iran, Islamic Republic of
بشکه.....