يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
۱۲

روایت خبرنگار صداوسیما از جلیقه زردی که با عکس حاج قاسم ظاهر شد

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 668554
به گزارش جهان نيوز، شنبه شب، شهسوار حسینی خبرنگار اعزامی صداوسیما به پاریس در حال گزارش دادن از یازدهمین شنبه سیاه فرانسه بود که اتفاق جالبی افتاد.
 
روایت خبرنگار صداوسیما از جلیقه زردی که با عکس حاج قاسم ظاهر شد

در حالی که گزارش خبرنگار صداوسیما از میدان جمهوری به صورت زنده از اخبار ساعت ۲۱ شبکه اول سیما پخش  می‌شد، یکی از معترضان به سیاست‌های امانوئل مکرون(موسوم به «جلیقه زردها» ) وارد قاب تصویر تلویزیون شد و عکس سردار سلیمانی را به دوربین نشان داد و از صحنه خارج شد.
 
این اتفاق جالب، از صبح امروز در رسانه‌های کشور  بازتاب فراوانی داشت و این کلیپ کوتاه درشبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. 

از سوی دیگر برخی‌ها این صحنه را ساختگی عنوان کردند اما برای اطلاع بیشتر از جزئیات این ماجرا به سراغ شهسوار حسینی، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در فرانسه رفتیم و با او در این باره گفت‌وگو کردیم.

حسینی در گفت‌وگو با فارس درباره این اتفاق می‌گوید: در حالی که صدای شلیک گلوله و بالاگرفتن درگیری‌ها به گوش می‌رسید در حال ارتباط دادن با اخبار ساعت ۲۱ بودم که گویا یکی از جلیقه زردها وارد کادر شد. هنگام ورود این فرد به کادر اصلاً متوجه این اتفاق نشدم و پس از پایان ارتباط، تصویربردارمان این موضوع را به اطلاعم رساند و سپس در شبکه‌های اجتماعی آن را دیدم و بسیار متعجب شدم».

 از او درباره اینکه آیا در طول این مدتی که در پاریس بوده شاهد چنین اتفاقاتی بوده یا خیر پرسیدیم که او اینگونه پاسخ می‌دهد«در مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی که پیش از این ارسال کرده بودم و حتی یکی دو روز پیش هم یکی از آن پخش شد، برخی مردم فرانسه عملا حمایتشان را از ایران و  حزب الله بخصوص در سوریه نشان دادند و از این سیاست‌ها دفاع ‌کردند.»

شهسوار حسینی اضافه می‌کند «در گزارش‌هایی که در اعتراض سفر بن سلمان به پاریس و تظاهرات در حمایت از مردم یمن انجام شده بود هم پرچم‌هایی از حزب‌الله و جبهه مقاومت  در بین مردم وجود داشت.»

گزارش ویدئویی بخصوص در خارج از کشور همواره با اتفاقات غیرمترقبه‌ای همراه است که نمونه‌های زیادی از آن را در گزارش‌های حمید معصومی‌نژاد خبرنگار صداوسیما در رم شاهد بوده‌ایم.

لازم به یادآوری است که شهسوار حسینی و توحیدیان، تصویربردار دفتر خبری صداوسیما در پاریس در اردیبهشت ماه امسال در حین پوشش تظاهرات روز کارگر دچار مصدومیت شدند و حتی توحدیان که گلوله پلاستیکی پلیس ضد شورش به او اصابت کرده بود به علت شدت خونریزی مغزی ساعت‌ها به کما رفته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فردا به حاجی گیر میدن میگن کارتوبود
Iran, Islamic Republic of
این عمق استراتژیک ایران است
سرور
Iran, Islamic Republic of
نظر بنده مخالف شما است. به نظر ساختگی است دوستان لطفا جوگیر نشوند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
صادقانه ميگم اين مطالب را آگرانديسمان نكنيد، اين فرانسوى ها و غربى ها خيلى عو… اند ! بايد مراقب باشيم
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
اگراندیسمان ؟؟؟ منظورت از مقصودت چیه ؟
1-ما انقلابمان را به جهان صادر می کنیم
2-بهتره بجای کلمات خارجی فارسی بنویسی
و به زبان خودت افتخار کنی و به نماد های بزرگ وطنی احترام بگذارید
3- بجای همین کلمه بفرما بزرگ نمایی
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
آگراندیسمان یا اَگراندیسمان. واژهٌ فرانسوی «Agrandissement» می باشد که در زبان پارسی روسوخ نموده و این معانی را دارا می باشد: الف. چیزی را زیاد نمودن، یا بزرگ نمودن، و یا شدید نمودن. ب. قدرت، ثروت یا مقام یک شخص و یا کشور را زیاد نمودن. مترادفِ این واژه در زبان انگلیسی «Aggrandizement» است
ولی زبان خودمان از هر زبانی سر تره
فرانک
Iran, Islamic Republic of
الان با مامان صحبت می کنی بگی آگرانديسمان
با دم پایی می زنه تو دهانت
مثل بچه خوب بگو بزرگ نمایی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا ديگه تمام راهها بروي شان بسته است به حاجي پناه اوردند ولي ما چقدر قدر خدمات حاج قاسم را ميدانيم
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
صحیفه امام خمینی » جلد ۱۲ » صفحه ۱۴۸
جلد ۱۲ - صفحه ۱۴۸
ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می‌کنیم؛ چرا که انقلاب ما اسلامی است. و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست. و تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم. ما از مردم بی‌پناه لبنان و فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع می‌کنیم.
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
ما از اول گفتیم می خواهیم انقلابمان را صادر کنیم. صدور انقلاب به لشکرکشی نیست، بلکه می خواهیم حرفمان را به دنیا برسانیم که یکی از آن مراکز، وزارت امورخارجه است که باید مسائل ایران و اسلام و گرفتاری هایی که ایران از شرق و غرب داشته است، به دنیا برساند و به دنیا بگوید که می خواهیم این گونه عمل کنیم
فرانک
United States
لطفا شوی تلویزیونی و رسانه ای درست نکنید. بس است! هر بچه ای میداند که پشت دوربین هنرپیشه ها صحنه سازی میکنند.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
در یک اقدام از پیش هماهنگ شده!!!!!