جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

روحانی اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را ابلاغ کرد

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 668265
رئیس جمهور، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
روحانی اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را ابلاغ کرد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

بر این اساس، در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور «قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی» را جهت اجرا به قوه قضائیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قوه محترم قضاییه می بایستی پرونده موسسات مالی که دارای معاملات و عملیات مشکوک به پولشویی ،سرمایه گذاری و خروج ارز از کشور توسط مدیران و سهامدارانشان بوده(کانادا و…) و پرونده شان توسط نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با گذشت بیش از ۲ سال به قوه قضاییه فرستاده شده و توسط جناب دکتر احمد توکلی رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مستندا به دادستان اعلام جرم گردیده و درخواست تسریع در رسیدگی به این پرونده ها را هم مردم ، هم نمایندگان مردم و هم جناب آقای دکتر توکلی بطور مکرر داشته اند همچون موسسه فرشتگان و بانک کاسپین در اسرع وقت رسیدگی نماید.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم اجرا ميشه