سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

نجات 24 مسافر اتوبوس در محور فیروزکوه/ مسافران در روستای «سربندان» اسکان یافتند

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 666359
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از نجات 24 مسافر اتوبوس در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: مسافران در روستای «سربندان» اسکان یافتند.
نجات ۲۴ مسافر اتوبوس در محور فیروزکوه
به گزارش جهان نيوز، مجید صفری اظهار کرد: ساعتی پیش یک دستگاه اتوبوس با 24 مسافر که در مسیر شمال به تهران در محور فیروزکوه در حال حرکت بود به دلیل بارش برف با رفوژ وسط این محور برخورد و متوقف می‌شود.

وی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام می‌شود و مسافران این اتوبوس رهاسازی و با خودروهای مینی‌بوس به روستای سربندان منتقل شدند و اسکان یافتند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با بیان اینکه خوشبختانه به هیچ کدام از مسافران اتوبوس آسیبی وارد نشده است و صحیح و سالم هستند، گفت: هم‌اکنون از این مسافران در حال پذیرایی است.

صفری تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان رهاسازی و جابه‌جایی اتوبوس به علت احتمال واژگونی وجود نداشت، مسافران امشب در روستای سربندان اسکان پیدا می‌کنند تا فردا صبح به مسیر خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون تردد در محور فیروزکوه در حال جریان است و مشکلی برای مسافران وجود ندارد؛ اما رانندگان حتماً همراه خود تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *