شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۷

بی‌وفا شدن زنان یک شهر ایران به دلیل خشکسالی!

سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 665726
مسئله اصرار خبرگزاری‌های چپ بر گرسنه بودن مردم ایران و جستجوی غذا در سطل‌های زباله نیز مورد تأمل جدیست.
بی‌وفا شدن زنان یک شهر ایران به دلیل خشکسالی!
به گزارش جهان نيوز، خبرگزاری ایلنا به تازگی در گزارشی که گفته شده حاوی مصاحبه با کشاورزان ورزنه‌ای پیرامون مشکل کم‌آبی و خشکسالی آنهاست، از قول یک صاحب سوپرمارکت در این منطقه می‌نویسد: «در دادگاه ورزنه ترافیک طلاق برپا شده است. به‌خاطر بی‌پولی و فشارهای اقتصادی، مرتباً بین زن و شوهرها اختلاف ایجاد می‌شود. زندگی خرج دارد.»

فرد اشاره شده همچنین به چند دفتر که روی هم چیده شده، اشاره می‌کند و می‌گوید: زمانی که آب باشد، این دفترها پر می‌شود از اسم کسانی که به‌صورت نسیه از من جنس برده‌اند. در آن زمان به راحتی نسیه می‌دهم چراکه مطمئنم کشاورزان آنقدر درآمد کسب می‌کنند که بتوانند قرض‌شان را بدهند.

یکی از رهگذران نیز در بخش دیگری از این گزارش با دیدن خبرنگار ایلنا به وی گفته است: کسانی بوده‌اند که اینجا ۲۰۰ جریب زمین داشته‌اند اما الان سر به داخل سطل زباله و ضایعات می‌برند تا مگر چیز باارزشی بیابند!

این رهگذر همچنین در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چرا به جای دیگری نمی‌رود و کار نمی‌کند، گفته است: تنها و بی‌کس و کار که نیستم. خانواده دارم. بعدش هم، منی که نزدیک به چندصدمیلیون تومان برای زمینم خرج کرده‌ام، نمی‌توانم به همین راحتی آن را رها کنم و بروم.

*ما قضاوت درباره محتوای فوق‌الذکر را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...

لازم به توضیح است که طی دهه ۸۰ نیز برخی استان‌های کشور با خشکسالی‌های عمیقی مواجه شدند به نحوی که اقلیم و نوع کسب و کار مردم از اساس و برای همیشه تغییر کرد. برخی از مناطق کشور حتی با خشکسالی ۱۵ ساله نیز مواجه هستند. اما بحث بی‌وفایی زنان در این مناطق و به راه افتادن ترافیک طلاق هرگز گزارش نشد!

بر اساس اطلاعات موجود، بحث کم‌آب شدن ورزنه نیز اگرچه ناشی از شرایط اقلیمی است اما برخی دیگر معتقدند تصمیمات غلط برای طرح‌های انتقال آب موجب این خشکسالی شده است! مع‌الوصف اما طبق گزارش رسانه‌ها، استانداری اصفهان بصورت جدی مشغول پیگیری این مشکل است.

مسئله اصرار خبرگزاری‌های چپ بر گرسنه بودن مردم ایران و جستجوی غذا در سطل‌های زباله نیز مورد تأمل جدیست.

ایلنا پیش از این هم در خبری دیگر مدعی شده بود که مردم قزوین در سطل‌های زباله به دنبال غذا می‌گردند. (این قبیل اظهارات در حالیست که از گرسنه بودن مردم در انگلیس یا فرانسه خبرهای مستندی موجود است اما کسی از زباله‌گردی مردم دو شهر در ایران خبر مستندی ندارد!)

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب روزنامه مشرق ، اگه مستند ميخواي سري به سطل هاي زباله سر گذرها بزن. چند دقيقه منتظر باشي دهها نفر ميبيني كه روزيشون رو تو سطلهاي زباله جستجو ميكنند .
سرور
Iran, Islamic Republic of
جناب، کسی منکر نداری و فقر موجود در جامعه نمی تواند باشد.بنده کاری به چپ یا راست بودن ایلنا هم ندارم.اما به نظر می رسد این طور موضوع درج کردن در مورد مردم آبرومند یک منطقه از کشور حالا "ورزنه" باشد یا هرجای دیگر مملکت توهین بزرگی است.
البته نکته دوم این است که قوه قضاییه در این موارد چرا فقط سکوت می کند؟! آیا توهین به مردم را نباید مدعی العموم پی گیری کند؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزم نمیخوام بگم مردم تو نازو نعمتن ولی بین ضایعات جمع کردن با غذا از تو زباله پیدا کردن فرق هست.
سرباز
Iran, Islamic Republic of
روحانی راست میگفت کا ابر پایین رو نگاه میکنه اگا سرسبزی بود میباره اگه کویر بود رد میشه. خدایا تو این دانشمند رو از ما نگیر
Iran, Islamic Republic of
بيچاره مردان زحمتكش
Iran, Islamic Republic of
بازم برید ۵۰۰ هزار تن هندوانه برای صادرات به کشورهای عربی بکارید و منابع زیرزمینی رو نابود کنید چرا چون درآمد نفتی کم داریم...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بنده بارها به ورزنه در شرق اصفهان سفر کرده ام و با خلق و خوی مردم آن آشنائی دارم
مردمی با صداقت با ایمان وصبور و زندگی آنها با قناعت و وفادار به انقلاب اسلامی هستند
افرادی را می شناسم که یک متر زمین کشاورزی هم ندارند راه در آمدی به جز یارانه هم ندارند ولی هرگز غذای خود را از زباله دانها تامین نمی کنند
با مناعت طبع زندگی کرده و تن به ذلت و پستی نمی دهند
این گونه حرفهای مفت جز توهین به مردم مستضعف نتیجه ای ندارد
هر چند فشار گرانی را مردم تحمل می کنند ولی سیاه نمائی و آب به آسیاب دشمن ریختن ، کار افساد طلبان است
Iran, Islamic Republic of
این همه از .................
امید
Iran, Islamic Republic of
کاسبان تحریم و کاسبان .........سیرند بقیه مردم با بدبختی روز میگذرانند
Iran, Islamic Republic of
تو ایران هیچ گرسنه ای وجود ندارد اتفاقن همه از اضافه وزنی و چاقی مفرط رنج میبرید
جمعیت کثیری هر روزه برای کاهش وزن و مشکلات چاقی و سیری مفرط به مراکز مربوطه مراجعه میکنند
شما دوست اصولگرای محترم خودتتون زیاد ناراحت نکنید و به بازگویی چهره ناشناخته اقای هاشمی رفسنجانی بپردازید بهتره
موید باشید
Iran, Islamic Republic of
در ایران گرسنه ای نیست اگر هم باشه روزیشون همینه
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر بی وفایی اشرافیت پایتخت رو بگن جای تامل دارد ولی فکر نمی کنم زنان با وفای شهرهای کوچک یا روستاها انطوری باشند که برای بی ابی و کاهش درامد دنبال طلاق بروند اون هم همشون ضمنا بعنوان یک قزوین به مقامات قضایی و مدعی العموم شکایت می کنم که چرا بابت توهین به مردم شهرم پیگیری و برخورد صورت نگرفته ؟ تا کی باید شاهد حرف مفت باشیم ؟
Iran, Islamic Republic of
اصلا مگه طلاق بگیرن پولدار میشن . چه مزخرفا.شهری و روستایی هم نداره زنان مسلمان ایرانی شان و منزلتشان بیش از این حرفاست.
فرانک
Romania
کشاورز چشمش به آسمان است تا برف و باران ببارد. خداوندا بارش را از ایران نگیر.
مردي بنويس
United States
اگر خداي نكرده روزي زنان ايران بي وفا بشن بخاطر خشكي و احتكار و تورم و قاچاق و نابودي كارخونه ها و نجومي خورا و چپاول مملكت و بيكاري مردانش و بي خانماني و خصوصي سازي آفتابه ش و بي دوايي ش و گشنگي ش و بي شوهري ش و و و و نخواهد بود، بلكه بخاطر يه عمر تقليد از يه مشت سلبريتي هاي بي فرهنگ تو خالي و...و پيامكهاي مخرب و تربيت در مدارس با درسهاي ليبرالي زير نظر معلماي غربزده با روش ٢٠٣٠ و راي كور كورانه والدينش به ليست BBC و و و ... خواهد بود.

علي بركت الله
Iran, Islamic Republic of
گیرم همه اینها درست باشد آقایان ایلنایی که این خبر را منتشر کرده اند کلاهشان را بالاتر بگذارند که همه اینها دست پخت دولت امید!!!!!می باشد
Iran, Islamic Republic of
تقصیر سران فتنه است