شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۹

آنکارا: امنیت ملی ترکیه غیرقابل مذاکره است

سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 664475
رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه درباره سفر بولتون به آنکارا اعلام کرد: تلاش برای یکسان نشان دادن کُردهای سوریه و گروه تروریستی تحت حمایت آمریکا توهین به شعور مردم ترکیه است.
آنکارا: امنیت ملی ترکیه غیرقابل مذاکره است
به گزارش جهان نيوز، فخرالدین آلتون رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه امروز سه شنبه با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر به ارزیابی سفر جان بولتون مشاور امنیتی ملی آمریکا به آنکارا پرداخت و در این خصوص نوشت: امنیت ملی ترکیه غیرقابل مذاکره است.

در ادامه این پیام توئیتری در این خصوص آمده است: تلاش برای یکسان نشان دادن کُردهای سوریه و گروه تروریستی تحت حمایت آمریکا توهین به شعور کُردها و مردم ترکیه است.

گفتنی است امروز ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه و جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا به همراه هیئت‌ های همراه در آنکارا گردهم آمدند.   

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
ارتش تروریست ترکیه به همراه اعضای گروهک تروریستی ارتش آزاد در شمال سوریه شکست خواهد خورد
Romania
کشورترکیه به خاطر غارت نفت سوریه وعراق و قتل عام سوری ها و عراقی ها در8 سال گذشت، بیش از100 میلیارد دلار کمک نظامی دراختیار داعش و دیگر گروه های تروریستی قرارداده است!
Romania
ترکیه برای ایجاد هرج و مرج در سوریه تلاش می کند
Romania
ردوغان: از روسیه عذرخواهی نمی‌کنیم ولی از روسیه عذر خواهی کرد
Romania
به ترکیه توصیه می‌کنیم با آتش بازی نکند
درپاسخ به فخرالدین آلتون رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به فخرالدین آلتون رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه
تلاش برای یکسان نشان دادن کُردهای سوریه و گروه تروریستی تحت حمایت آمریکا توهین به شعور کُردها و مردم ترکیه است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت ترکیه ازسال 2011 تاکنون با آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و اسرائیل، داعش، گروهک تروریستی جبهه النصره، مخالفان سوری، شورشیان سوریه، ارتش آزاد سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی و تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان ضد علیه مردم سوریه و دولت سوریه همه جانبه همکاری کردند.
United Arab Emirates
متاسفانه شرم آوراست که برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی ازسال 2011 تاکنون درمورد جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ترکیه درجنگ سوریه کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
کمک، حمایت و پشتیبانی ترکیه ازسال 2011 تاکنون ازتروریست ها در سوریه تجاوز به کشورهای اسلامی محسوب می شود، نه تنها به سوریه
ترکیه درمدت 9 سال است از گروه های توریستی درسوریه حمایت می کند.
ترکیه درمدت 9 سال است از داعش درسوریه حمایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
نیروهای نظامی ترکیه و تروریست‌های موسوم به «ارتش آزاد» سوریه از روز چهارشنبه 17 مهر ماه عملیات خود را در شمال و شمال شرق سوریه آغاز کردند و همچنان به تجاوز خود ادامه می‌دهند.
Iran, Islamic Republic of
ورود نظامیان ارتش ترکیه به خاک سوریه غیرقانونی است. حملات ارتش ترکیه به مناطقی در مرز سوریه و عراق ترکیه تجاوز به سوریه وعراق محسوب می شود.