سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
رئیس امنیت لبنان:

میان تروریسم تکفیری و اسرائیلی تفاوتی قائل نیستیم

سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 664341
رئیس امنیت عمومی لبنان ضمن اعلام اینکه میان تروریسم تکفیری واسرائیلی تفاوتی وجود ندارد، افزود تروریسم اسرائیلی نیز مانند امثال آن در حال فروکش کردن است.
میان تروریسم تکفیری و اسرائیلی تفاوتی قائل نیستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «عباس ابراهیم» مدیرکل امنیت عمومی لبنان در گفت‌وگو با مجله «الأمن العام» (امنیت عمومی) به آخرین تحولات لبنان پرداخت.

ابراهیم در این مصاحبه اعلام کرد، تونل‌هایی که رژیم صهیونیستی مدعی کشف و تخریب آنها در مرز لبنان با فلسطین اشغالی شد، از قدیم موجود بوده و استفاده تل‌آویو از تونل‌های مذکور در این برهه زمانی، تلاشی برای کسب پیروزی خیالی بود.

این مقام لبنانی گفت: وقوع جنگ را (در زمان فعلی) بعید می‌دانیم، ما خواستار جنگ نیستیم اما برای آن آماده‌ایم، اسرائیل هم اگر جنگ را بخواهد برای آن آماده نیست.

عباس ابراهیم تصریح کرد: خطر هسته‌های تروریستی در مرزها تقریبا از بین رفته اما احتمال دوباره آنها وجود دارد. ما میان تروریست تکفیری و تروریسم اسرائیلی تفاوتی قائل نیستیم؛ هر چند (تروریسم اسرائیلی) نیز مانند مابقی هسته‌ها (-ی تروریستی) در حال فروکش کردن است.

رئیس عمومی امنیت لبنان افزود پس از آنکه برخی موانع با همکاری جامعه بین‌المللی از بین برود، روسیه بر اجرای طرح خود برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تأکید دارد.

وی در پایان گفت امنیت و ثبات لبنان را جز خود لبنانی‌ها نمی‌سازند و نظارت جامعه بین‌المللی همچنان وجود دارد.

آذرماه امسال (1397) ارتش صهیونیستی با ادعای اینکه جنبش مقاومت حزب‌الله از مناطق جنوبی لبنان، تونل‌هایی را زیر مناطق شمالی فلسطین اشغالی حفر کرده، از آغاز عملیات موسوم به «سپر شمالی» خبر داد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *