چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۱

کارتن‌خواب‌های انگلیسی در چند متری بی‌بی سی!

يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 663802
حالی که بنگاه سخن پراکنی بی‎بی‎سی هر روز با پخش گزارش‎های مختلف، تلاش می‎کند ایرانی‎ها را فقیر و ناامید جلوه دهد، بی‎خانمان‌های انگلیسی مقابل ساختمان این شبکه، شب را به صبح می‎رسانند!
کارتن‌خواب‌های انگلیسی در چند متری بی‌بی سی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، این در حالی است که تعداد افراد بی‌خانمان در انگلیس روزبه‌روز در حال افزایش است، به طوری که طبق آخرین آمار، هر ماه حدود هزار نفر به جمعیت بی‌خانمان‌ها در این کشور اضافه می‌شود. براساس یک پژوهش جدید، در حال حاضر ۳۲۰ هزار شهروند انگلیسی در خیابان‌ها یا اقامتگاه‌های موقت شب را به صبح می‌رسانند و این یعنی تقریباً از هر ۲۰۰ بریتانیایی یک نفر جای ثابتی برای زندگی کردن ندارد.افزایش تعداد بی‌خانمان‌ها در انگلیس در حالی صورت می‌گیرد که دولت این کشور تاکنون وعده‌های زیادی را برای حل بحران مسکن ارائه کرده‌اما نتوانسته این مشکل و معضل اجتماعی را حل کند.

در این بین شبکه بی‌بی‌سی که همیشه آمارهایی از مشکلات معیشتی مردم کشورهای دیگر از جمله ایران منتشر می‌کند و سعی در سیاه‌نمایی وضعیت آن کشورها دارد، هیچ‌گاه از آمار وحشتناک بی‌‎خانمان‌ها در انگلیس و بی‌خانمان‌هایی که در چند متری ساختمان این شبکه سلطنتی در سرما زندگی می‌کند را نمی‌بیند و گزارشی از آنها تهیه نمی‌کند.یک فعال سیاسی مقیم انگلیس، ویدئویی از بی‌خانمان‌هایی که مقابل ساختمان بی‌بی‌سی در سرما کارتن‌خوابی می‌کنند و بی‌بی‌سی آنها را نمی‌بیند، منتشر کرده است که در شبکه‌های اجتماعی خبر ساز شده است.
https://jahannews.com/vdccx1qei2bqe48.ala2.html
jahannews.com/vdccx1qei2bqe48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناش
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی یک شبکه اطلاع رسانی دروغگو چشم بسته و استاد اراجیف بافی و دارای قوه تخیل بالا برای ایران است تف برتو و کارمندان دروغگو بی شرفت