پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

یورش گسترده اشغالگران به قدس و کرانه باختری

يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 662241
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و بازداشت شماری از شهروندان فلسطینی خبر دادند.
یورش گسترده اشغالگران به قدس و کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نظامیان صهیونیست امروز یکشنبه همانند روزهای گذشته به مناطق مختلف نوار غزه حمله‌ور شدند.

به گفته منابع محلی، نظامیان رژیم اشغالگر قدس امروز به شهرک‌های فوریک، تل، عراق بورین شهرستان نابلس، مناطقی در الخلیل، بیت لحم، رام الله و قدس اشغالی یورش بردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب فلسطین، گشتی‌های رژیم اشغالگر قدس با حمله به روستای عراق بورین در نابلس در اطراف ساختمان شورای روستا مستقر شدند. نظامیان صهیونیست همچنین به منازل محمد عبدالحمید حرب و نعیم محمد شناران در منطقه الحدیدیه در شرق شهر یطا در جنوب الخلیل حمله‌ور شدند و بازرسی این منازل و ضرب و شتم ساکنان آ« دست زدند.

این رسانه همچنین از یورش اشغالگران قدس به اردوگاه الدهیشه در بیت لحم و حمله آنها به منزل یک شهروند فلسطینی و نیز حمله به شهر بیت جالا خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *