جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
تحولات فلسطین؛

یورش صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 621215
همزمان با تشدید تجاوزگری رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان علیه اماکن اسلامی بیت المقدس اشغالی، مفتی این شهر هم خواستار تحرک فوری برای نجات قبله نخست مسلمانان شد.
یورش صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل صبح امروز چهارشنبه به طور گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی حمله کردند و به بازرسی منازل مردم و دستگیری شهروندان پرداختند.بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب به نقل از منابع محلی، اشغالگران قدس امروز 22 شهروند را در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی دستگیر کردند.

اشغالگران صهیونیست همچنان به حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس که عملا در اشغال آنهاست، ادامه می‌‌دهند.

درخواست مفتی قدس برای نجات مسجدالاقصی
شیخ محمد حسین مفتی قدس و سرزمین فلسطین هم روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای خواستار تحرک فوری برای نجات مسجدالاقصی مبارک در برابر اقدامات تجاوزکارانه بسیار خطرناک صهیونیست‌ها شد و هشدار داد سکوت در این زمینه پیامدهای وخیم به دنبال خواهد داشت.

مفتی قدس یورش پلیس رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی و دادن اجازه به شهرک‌نشینان صهیونیست برای هتک حرمت این مکان و برگزاری مراسم ازدواج در صحن‌های این مکان مقدس در سایه حمایت نظامیان رژیم را محکوم کرد.

وی خاطر نشان کرد تشدید اقدامات تجاوزکارانه اشغالگران در مسجدالاقصی در حالی است که آنها مانع ادای شعائر دینی مسلمانان در این مکان می‌شوند و اقدامات خود را علیه آنها تشدید کرده‌اند.

مفتی قدس خواستار تحرک فوری ملت‌های عربی و اسلامی و شرافتمندان جهان برای توقف تجاوزات پیاپی و روزافزون به مسجدالاقصی و شهر قدس و اراضی فلسطینی و مدافعان آن شد و درباره پیامدهای این اقدامات تجاوزکارانه هشدار داد و رژیم اشغالگر قدس را مسئول پیامدهای این تجاوزات خود دانست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *