جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

شیشه دانش آموخته دانشگاهی را آرم دزد کرد

يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 662172
رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری سارق آرم‌های خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان خبر داد.
شیشه دانش آموخته دانشگاهی را آرم دزد کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ماموران کلانتری 137 نصر در نیمه شب گذشته طی گشت زنی شبانه به یک مرد مشکوک شدند. بر این اساس ماموران این فرد را مورد تجسس قرار دادند که مشخص شد این فرد کوله‌ای پر از آرم‌های خودروهای مدل بالا به همراه خود دارد. با مشخص شدن این موضوع سریعا متهم ۳۴ ساله بازداشت و به کلانتری دلالت داده شد.

در ادامه با هماهنگی قضائی خانه این فرد نیز مورد بررسی قرار گرفت که در بازرسی ماموران به مبل راحتی مشکوک شده که در نهایت مشخص شد مقادیر زیادی آرم انواع خودرو از جمله بی.ام.و بنز داخل آن است.

در ادامه متهم طی اعتراف صریحی بیان داشت به دلیل اعتیادی که در دو ماه گذشته گریبان گیرش شده است مرتکب چنین سرقت‌هایی شده است و انگیزه خود را نیز تامین هزینه‌های مصرف شیشه عنوان کرد.

سرگرد جمشیدی رئیس کلانتری 137 نصر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: متهم در اعترافاتش گفت که از یکی از دوستان معتاد خود این نوع سرقت را یاد گرفته و به دلیل اعتیاد و تحت تاثیر مواد مخدر روانگردان سرقت‌هایش را ادامه داده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: برخی از این آرم‌ها تا دو میلیون تومان نیز ارزش دارد و متهم در کل به سرقت ۳۵۰ آرم اعتراف نموده که مبلغ ریالی آن ۱۲۰ میلیون تومان می‌شود.

وی گفت: متهم در زمینه فروش اموال ادعا می‌کند آنها را از طریقه سایت دیوار به فروش می‌رسانده و از عمل خود نیز به شدت پشیمان است.

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر، تصریح کرد: همچنین متهم این پرونده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد بوده و پیش از اعتیاد کارهای هنری نیز انجام می داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *