جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تندیس مهر حقوق بشر به «علی دایی» اهدا شد

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 660892
تندیس مهر حقوق بشر به پاس اقدامات بشردوستانه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به علی دایی اهدا شد.
تندیس مهر حقوق بشر به «علی دایی» اهدا شد
به گزارش جهان نيوز، کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری کرمانشاه عصر امروز دوشنبه در مراسمی تندیس مهر حقوق بشر را به علی دایی به پاس اقدامات بشردوستانه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و جمعیت امداد دانشجویی امام علی(ع) به پاس فعالیت‌های اجتماعی این تشکل مردمی برای فعالیت در حوزه حقوق کودکان و زنان اهدا کرد.

علی دایی در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: بعد از زلزله آبان‌ماه سال گذشته تاکنون حدود ۳۰۰ تریلی حامل کمک‌های غیرنقدی را با کمک مردم به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال کرده‌ایم.

وی از جمع‌آوری بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی خبر داد و افزود: علاوه‌بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی، خیران نیز در کارهای اجرایی بازسازی همراه ما بودند و کمک کردند.
دایی به فعالیت‌های بازسازی روستاهای تپانی و مله‌رولان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۰ واحد به صورت کامل آماده شده و به زودی تحویل خواهند شد؛ همچنین ۲۵ واحد نیمه‌کاره هم که توسط پیمانکاران رها شده بود مقاوم‌سازی کردیم.

وی به دیگر کارهای بازسازی در روستاهای مذکور اشاره‌ای داشت و ادامه داد: امروز نیز کلنگ مجتمع ۶۰ واحدی روستای تپانی را بر زمین زدیم و جمعا حدود ۱۷۰ تا ۲۰۰ واحد مسکونی را در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی یا تکمیل می‌کنیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *