يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

شهرداری و بنیاد برای پلاسکو چه کرده‌اند؟

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 659392
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون هفته آینده برای بررسی آخرین اقدامات شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان، از ساختمان پلاسکو بازدید خواهد داشت.
شهرداری و بنیاد برای پلاسکو چه کرده‌اند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با این خبرگزاری از تحقیق و تفحص از «شرکت آب و فاضلاب» کشور در مجلس خبر داد.

وی افزود: این تحقیق و تفحص در حال حاضر در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد.

رضایی‌کوچی تصریح کرد: همچنین تحقیق و تفحص دیگری با عنوان «نحوه توزیع قیر رایگان» در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار دراد که این موضوع هم در دست بررسی است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سرنوشت ساختمان پلاسکو و تاخیر در ساخت و ساز این ساختمان گفت: این کمیسیون هفته آینده برای بررسی آخرین اقدامات شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان، از ساختمان پلاسکو بازدید خواهد داشت چرا که بسیاری از دستگاه‌ها در رابطه با احیای این ساختمان از یک سال گذشته عهده دار مسئولیت‌های شده‌اند و ضرورت دارد نظارتی در این زمینه صورت پذیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
...