سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
مرتضی طلایی:

117 پاساژ مشابه پلاسکو داریم

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 500734
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید از حادثه پلاسکو برای ایمن‌سازی سایر پاساژها بهره‌گیری شود، گفت: حدوداً ۱۱۷ پاساژ مشابه پلاسکو داریم که باید کسبه آنها فراخوانده شوند.
117 پاساژ  مشابه پلاسکو داریم
به گزارش جهان نيوز، مرتضی طلایی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت استقرار کسبه  ساختمان پلاسکوی تهران اظهار کرد: تمامی مسئولان و حتی برخی از مردم در فکر موضوع استقرار و شروع به فعالیت این عزیزان هستند که امیدواریم هرچه زودتر و تا قبل از ایام پایانی سال نهایی شود.

وی با بیان اینکه باید از این حادثه، بهره‌گیری لازم برای توجه به موضوع ایمنی ساختمانهایی از این دست انجام گیرد، تصریح کرد: مردم باید در بحث ایمنی هوشیار شوند و آگاهی یابند و حساست لازم را نسبت به اصول ایمنی رعایت کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نباید بار روی دوش سیستمهای اداری انداخته شود، متذکر  شد: به‌طور حتم نقش مردم ما به مراتب از دولتمردان و دستگاههای اداری در این موضوع بیشتر است و در هر کاری که مردم پای کار بوده‌اند برنامه‌ها با کمترین هزینه حل شده است.

طلابی ادامه داد: بزرگترین ایراد دستگاههای اجرایی ما این است که در برنامه‌ریزیهای خود برای مردم، نقشی را قائل نمی‌شوند؛ متاسفانه حرف زده می‌شود اما عملی نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حدوداً 117 پاساژ در تهران مشابه پلاسکو داریم که باید کسبه آنها فراخوانده شوند و به کمک خودشان، موضوع ایمنی را مورد توجه قرار دهیم؛ به‌طور حتم این برنامه مناسب و تاثیرگذار خواهد بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید ایمنی و ایمنی‌‌سازی مردمی شود و این مهم می‌تواند در آینده اثربخش باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *