جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

کلام پیامبر(ص) درباره فرزندان امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج)

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 658631
رسول اکرم صلی الله علیه و آله: خوشا به حال کسی که آنان (فرزندان امام حسین علیه السلام) را دوست داشته باشد و وای به حال کسی که با آنان دشمن باشد.
کلام پیامبر(ص) درباره فرزندان امام حسین(ع)
پیامبر اکرم حضرت محمد  صلی الله علیه و آله به امام حسین علیه السلام فرمودند: ای حسین! تو امام و برادر امام و پسر امام هستی. نه تن از فرزندان تو امنایی معصوم هستند و نهمین آنان مهدی ایشان است. خوشا به حال کسی که آنان را دوست بدارد و وای به حال کسی که با آنان دشمنی کند.
متن حدیث:  
قال رسول الله صلی الله علیه و آله یا حسین انت الامام و اخ الامام و ابن الامام. تسعه من ولدک الامام امناء معصومون و التاسع مهدیهم فطوبی لمن احبهم و الویل لمن ابغضهم.
"منتخب الاثر، صفحه 94"
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اسمعیل
Iran, Islamic Republic of
اللهم صل علی محمد و آل محمد(ص)
Iran, Islamic Republic of
این روایت خلاف ایه 188 سوره اعراف است چون در ان ایه خدا به پیامبر خطاب می کند که بگو من غیب نمیدانم من تنها انجه خدا بخواهد می دانم واگر من غیب می دانستم تمام خوبی ها را فراهم می کردم وجلو بدهی ها را می گرفتم تنها من بشارت دهنده برای کسانی هستم که ایمان اورده ا ند هیچ کس نمیداند که اینده چه خواهد شد وکجا خواهد مرد