جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۲۸
ضرغامی:

با حقوق ۶ میلیونی، دخل و خرج زندگی‌ام بهم ریخته!

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب: 658621
رئیس اسبق رسانه ملی گفت: با کسر ۳ میلیون از حقوقم صرفا ۶ میلیون تومان درآمد دارم که این موضوع، نظم زندگی و دخل و خرج ما را برهم زده است.
با حقوق ۶ میلیونی، دخل و خرج زندگی‌ام بهم ریخته!
به گزارش جهان نيوز، عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما با حضور در برنامه روز دانشجوی دانشگاه یزد در واکنش به پرسشی درباره «فیش حقوقی» اش گفت: به دلیل وجود پرونده شکایتی در دوران ریاستم بر سازمان صداوسیما، از سوی دیوان محاسبات به پرداخت جزای نقدی محکوم شده و به تازگی هر ماه سه میلیون تومان از حقوقم کسر می‌شود و اکنون با 6 میلیون تومان زندگی را می‌گذرانم.

وی ادامه داد: در نامه‌ای که به رئیس دیوان محاسبات نوشته‌ام که کسر این مبلغ از حقوق من، ظلم به مدیری است که دریافتی دیگری جز اینجا ندارد. اگر من این نامه را ننویسم تصور می‌کنید سرمایه‌دار هستم و کسر این سه میلیون را متوجه نمی‌شوم، اما خانم من وقتی این ماجرا را فهمید، شما را نفرین کرد و می‌ترسم این نفرین یقه شما را بگیرد.
ضرغامی خاطرنشان کرد:  تنها زندگی ما با این حقوق می‌گذرد و کسر سه میلیون از آن، نظم زندگی و دخل و خرج ما را برهم زده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایا اینا کین من درآمد دومیلیون ....پس من چه کنم ...تازه خونه و وسیله نقلیه هم ندارم ....بهترین کار مردنه....
میزان کتاب خدا
Netherlands
جنبه ناآگاه حرفهای ایشان این استکه خود را مسبب شرایط حاضر نمی داند.یعنی بقول روانشناسان مکانیسم دفاعی (دلیل تراشی ، گناه را به گردن دیگران انداختن ، ...). کسانی که ما را فقط لایق آیگوشت پختن فرض می کنند یا نا آشنا به اسلام یا نیازمند مدیر خارجی الخ اگر مسلمان بودند کاری را که نمی توانند قبول نمی کردند. اگر کسانی که این افراد را پیشنهاد کردند منصف بودند یا کسانی که به این افراد رای اعتماد دادند یا انتخابشان کردند اگر می فهمیدند وضع چیز دیگری بود.
لذا ما لایق همین هستیم که داریم و این درکی استکه این ننگ روزگار از این آیه شریفه دارد: أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِكُمْ ۖ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا
قبول بفرمائید که در این داستان کسانی که اتم را چنان کردند و موشک را چنین یا اقتصاد مقاومتی را از ما بهترند و ما لیاقت وجود مبارک آنان را نداریم.
یا حق و دیگر هیچ
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
11:24قطعامیزان کتاب خداست... من از عملکرد مسئولین ناکارامددراموراجرایی بخصوص دراین 5سال دفاع نمی کنم امااخرنوشته ی شما امده: اتم فلان وموشک فلان ....درهمان قران که شما میزان قرارداده اید نوشته واعدوا لهم مااستطعتم من قوه ...دربرابردشمنان از هرچه می توانید تجهیز شوید...قطعا کتاب خداوند برای بهره برداری ناقص وشخصی من وشما نیست...
میزان کتاب خدا
Netherlands
با سلام و تشکر حتما مشکل از نارسائی پیام من بوده. منظور این بوده که من و امثال این حقیر لیاقت همین را داریم که داریم. اما در بین ما کسانی هستند از من و ما بهتر که انرژی هسته ای را به سامان رساندند و در آن راه شهید شدند و مومنینی نیروی نظامی مار با سرمایه گذاری کم و اقتدار بسیار ، بعنوان نمونه موشک ، بسامان رساندند. و او که فرمود " اقتصاد مقاومتی " و او از من که پیام را درک نکردم و یا درک کردم و آنرا مخالف منافع خود یافتم و نهایتا اقتصاد مقاومتی را هم مثل ملیونها پرونده دیگر بایگانی کردم ، این عزیز و آن عزیزان از من ننگ روزگار بالاتر هستند/بودندو بی تردید در باغهائی خواهند زیست که در آن نهر ها جاریست و درختان و و و . لَـٰكِنِ الَّذِينَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ لَهُمْ غُرَفٌ مِّن فَوْقِهَا غُرَفٌ مَّبْنِيَّةٌ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ ۖ وَعْدَ اللَّـهِ ۖ لَا يُخْلِفُ اللَّـهُ الْمِيعَادَ.
با تشکر مجدد از اشاره شما انن شاءالله در آینده دقت بیشتری بکار خواهد رفت.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
انشاءلله درپناه قرآن مسیرصحیح رابیابیم
من مخلص دوستان دلسوز وبا بصیرت
Iran, Islamic Republic of
حالا شد.
آخرشو درست کردی.
مثبتم حلالت.
United States
فقط در این 5 سال مسولین ناکارامد بودن ؟...
.
چرا خلط مبحث کرده این این که اون اقای چون حقوق بالا میگیره اشتبه است یا نه یک چیزه و اینکه ما باید خودمان را قوی بکنیم تا کسی جرات نکنه ایران را سوریه کنه یک چیز دیگریه ...
Iran, Islamic Republic of
1112 در توهم است دشمن در داخله عوامل نيا بتي امريكا و انگليس ...!
Netherlands Antilles
همه مسولین کشور ما از دم باید عوض بشن . از هر گروه و طرز فکر باید ۱ ماه بیان جای مردم عادی بفهمند ما چی می کشیم
.
مشکل ما اینه که سوراخ دعا را گم کردیم
حواستون رو جمع می کردید تا مسئول خوب انتخاب کنید...
Netherlands Antilles
اگر به نفرین بود ما ۲۴ ساعته کل مسولین این کشور را نفرین داریم ، می کنیم می گرفت
Iran, Islamic Republic of
نفرین ما مردم گرفته است خوب هم گرفته همین که میبینید با شش میلیون و ده میلیون حقوق زندگی شان لنگ است بدانید خداوند به آه دل مظلومین برکت را از مال و زندگی اینها برداشته و زندگی سختی را میگذرانند. خداوند جای حق نشسته و به تدبیر این جهان با حکمت خودش مشغول است ما خوب این ظرافتهای کار خدا را درک نمیکنیم.
United Arab Emirates
جناب ضرغامی تازه الانم سه برابر حقوق بقیه میگیری!
قبلا 5 برابر میگرفتی الان 3 برابر میگیری! کمه؟؟؟؟
United Arab Emirates
بقیه رو از نفرین خانمت نترسون. شاید خود این بلایی که سرتون اومده نفرین بقیه بوده!
حسین
Iran, Islamic Republic of
منم حقوقم به دو ملیون نمیرسه ولی خودم رو با آقای ضرغامی هم مقایسه نمیکنم. بابا طرف رئیس یه سازمان بزرگ بوده ... رووسای دستگاهای ما چقدر میگیرن ؟ حالا چون این یکی اعلام کرده گیرش اوردید!
همین الان کارمندای دادگستری و دارایی و بعضی ادارات دارن راحت 6 ملیون میگیرن این چیزیه که دل منو میسوزونه نه 6 یا 9 ملیون ضرغامی!
نظام هماهنگ پرداختم آرزوست.........
Iran, Islamic Republic of
اخوی "هر که بامش بیش برفش بیشتر
خداییش ماها ؛خرج و هزینه ی بالای زندگی مسولین رو هم نداریم ها؛
Iran, Islamic Republic of
ولخرجي نه خرج
Iran, Islamic Republic of
باید امثال شما با حقوق های زیر 1/5میلیون در این جامعه مثل بیش از 75درصد مردم ایران زندگی کنید تا بعدش بفهمید مردم چه میکشند از دست سیاست بازهای شما.
محمدرضا یوسلیانی
Iran, Islamic Republic of
سلام.خیلی زشته اینطوری صحبت. می کنید.اولا شش ملیون پول کمی نیست.ثانیا .نهایتش اینه از تهران بیاید بیرون برید شهرستان.ثالثا.12جلسه سخنرانی اقای پناهیان باموضوع سبک زندگی موثر تر از ایمان واگاهی رو گوش کنید ببینید عیب کارتون کجاست.رابعا.به حاج خانم بفرمایید بجای نفرین ذکر لاحول ولا قوه الا باالله رو زیاد بگن.همه مشکلاتتون حل میشه
الف ب
Iran, Islamic Republic of
خود حاجی پناهیان حقوقش چقدره در ماه؟
Iran, Islamic Republic of
خب ما که حقوقمون ماهی به یه ملیونم نمیرسه چی باید بگیم؟؟
Iran, Islamic Republic of
خداوند یارت باشه
Iran, Islamic Republic of
شش میلیون میگیری .... مگر توکارمند دولت نبودی ... خدایا خودشون دران اعتراف میکنن...
United Kingdom
نفرین کن !!!!!
آقای ضرغامی با 6 میلیون با این وضع گرانی هم خیلی راحت میشه زندگی کرد کافیه کمی قناعت داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
نظرها را خواندم. همه یک قسمت حرف ایشان را دیدند. ایشان 9 میلیوت حقوق می گیرند که معادل یک استادیار دانشگاه با 2 سال سابقه کار است. هر چند خیلی از مردم درآمد ناچیزی دارند و به قیاس 9 یا 6 میلیون کم است ولی خیلی افراد پایین تر از آقای ضرغامی با سطح سواد کم و نازل درآمد بالاتر از ایشان دارند مثل بنگاه دارها. شایسته نیست طوری غیر منطقی نظر دهیم که دیگر حتی افراد خوب هم بخاطر نوع نگاه ما مسئول نشوند. همیشه اعتدال و واقع بینی درست است.
Iran, Islamic Republic of
درسته
الان کارمندای دادگستری و دارایی ..... دارن همینقدر میگیرن
خب این که 10 سال رئیس یه سازمان بوده
Iran, Islamic Republic of
اگه ایشان بازنشسته است دریافت (9) میلیون خیلی زیاده. اگر هم بازنشسته نیست الان کارمند کجاست و از کجا داره حقوق میگیره ؟ این برای من سئواله؟؟؟
جناب ضرغامی اکثریت مردم با درآمد زیر 1میلیون دارن زندگی میکنند بعد شما با شش میلیون هم نمیتونی زندگیت رو جمع کنی / قناعت پیشه کن
United Kingdom
اینا اگه میدونستن قناعت چیه اوضاع کشور این نبود . این اقا هم فک میکنه الان در حقش ظلم شده . اون کارگر بدبخت پس چی بگه ؟ با حقوق ۱ ملیون تومن
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
اینم که میگید اکثریت حقوقها زیر 1 میلیونه خلاف واقع هست! پدر من بازنشسته آموزش و پرورشه و حقوقش 2300000 هست و این حقوقها جزء پایینترین حقوقها هست البته بگذریم که بیکاری هم بیداد میکنه. ببینید اگر ما خدای نکرده برای گرفتن حقمون متوسل به دروغ بشیم مطمئن باشید به نتیجه نمیرسیم...
بله آقای ضرغامی واقعا نسبت به نجومی بگیران نامرد این مملکت خیلی مرد هست اما این حرفهایش با اینکه صادقانه است نشان میدهد متاسفانه به زندگی در طبقه متوسط عادت کرده و متوجه نیست که خیلی از مردم عادی چنانچه حقوق ایشان را داشته باشند شاید دیگر هیچ دغدغه ی مادی در زندگی نداشته باشند....
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
خدا بیشترش کند. البته کسر حقوق را، شاید حس کنید با درآمد زیر یک میلیون تومان زندگی کردن چه حلاوتی دارد که لایُدرَک و لایوصَف. آنگاه بادگلوهای از سر سیری فروکش خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
عزت جون ما که برامون 500 تومان میمونه باید چکار کنیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
مربی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با حقوق یک و نیم میلیونی چطور زندگی کند؟
Iran, Islamic Republic of
عزت جون ما که برامون 500 تومان میمونه باید چکار کنیم
United States
بقیه مردم با فیش حقوقی ۲ میلیون تومان چگونه زندگی سر کنند؟ حالا ایشان که حقوقش قبل از این بیشتر بوده و قطعا بار خودش را بسته.
عزتی
Iran, Islamic Republic of
آقای ضرغامی، تو تا حالا نه میلیون حقوق داشتی، الان شده شش میلیون نظم زندگیت بهم خورده، ما که نهایت یه میلیون درآمد داریم، چیکار کنیم؟
United Kingdom
نفرین کن
فريد
Iran, Islamic Republic of
نترس نفرين خانم شما كسي را نميگيرد، چون اگر قرار بود نفرين بگيرد ، نفرين هزاران مردمي كه با تبليغات زمان شما گرفتار پديده شانديز شدند و تمام سرمايه زندگيشان از دست رفت ، ....
Iran, Islamic Republic of
پس من با یک و هفتصد و چهارصد اجاره چطور زنده موندم؟!!
نکنه مردیم بدنمون سرده خبر نداریم؟؟؟!!!
United States
با شش ملیون ؟ پس ما چی بگیم؟!!!
United States
اخی فقط شش میلیون میگیری طفلی گناه داره
جانباز معسر
Iran, Islamic Republic of
حال کسانی که دو میلیون دریافتی دارند باید چکار کنند .
بازنشسته بی پناه
Iran, Islamic Republic of
اگر جناب ضرغامی با حقوق شش ملیونی دخل وخرجش بهم ریخته است ما معلمان بازنشسته مدارس استثنایی که سه ماه است بدلیل بی تدبیری وسهل انگاری مدیران اموزش وپرورش وزیاده خواهی صندوق بازنشستگی بدون حقوق مانده ایم وبا بدبختی اموراتمان را می گذرانیم چه باید بگوییم. سه ماه است که حقوقمان ناچیزمان را به بهانه های واهی قطع کرده اند وما را دراین شرایط سخت تنها گذاشته اند وخود به دنبال تدبیر امید بخش بخواب رفته اند .
جعفر
Iran, Islamic Republic of
از خواندن مطلب فوق شوکه شدم!!! واقعاً نفرین کرد؟؟؟؟ اون هم رسما از زبان مسوول بالای نظام.....!!!!
زنان کارگر معدن، زنان کارگر نانوائی، زنان کارگر شهرداری، زنان شهداء مدافع حرم، ....دمتتتتتتان گرررررررررررررمممممممم
انشاء الله خبر دروووووووووغ است
Iran, Islamic Republic of
جناب ضرغامی !
بنده تا سال ۹۲ در بازار تهران مشغول کاسبی بودم که بر اثر مالیاتهای سنگین و ظالمانه مجبور به تعطبلی محل کسب شدم و پنج سال ایت با حقوق بازنشستگی دبیری همسر و کمک خواهرم و با شعبده بازی مخارج خانه و مستاجری را به سختی تامین میکنم
راهنمائی بفرمائید لازم است من هم نفرین کنم ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا شلوغ می کنید بیخود! انکار اصلا نمی دونید حقوق هشت نه ملیون ماهی، برای خیلی از مدیران امری عادی است... طرف گفته 6 تومن میگیرم. الان خیلی از معلم های مدارس خاص در تهران اینقدر دریافتی دارند.. بلکه بیشتر.
مسئله این نیست که ایشان 6 تومن میگیرد و هیچ اشکالی ندارد. مسئله این است که چطور با 6 تومن دخل و خرجش بهم ریخته!!! من با یک تومن زندگی می گذرانم.
Iran, Islamic Republic of
ایشون داره اشاره میکنه که من که بعد کسر حقوق 6 میلیون تومان شده درامدم موندم تو زندگیم، (حالا اونایی که خیلی هم هستند دارند کمتر میگیرند چه کنند.) کنایه به دولت محترم هست که قرار بود همه چرخها را با هم بچرخونه همش را پنجر کرد. هم هسته ای و هم معیشت.
Iran, Islamic Republic of
چندتا معلم خاص حقوق بالای شش میلیون می گیرند که حاشیه الکی می سازی .از یه ملیون معلم مدارس دولتی چند تا هان چندتا؟معلم ؟؟؟؟؟
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله ·؟!!
Iran, Islamic Republic of
کسی که خود را دلسوز نظام میدونه،،برای حکم قانونی ،،،ناکید میکنم قانونی،،به ربس دیوان محاسبات کشور نامه میزنه که خانمم داره تورا نفرین میکنه.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
چه جالب دراین نظرات این همه فریاد ناله ونفرین یک نفرهم از تدابیر ویژه ی؟ دولت تدبیر وامید ذخایر نجومی بگیر نظام ؟چیزی نمی گوید یه کم ؟مشکوک نیست...شاید خودتان رای دادید
Iran, Islamic Republic of
اصلا یکی نپرسید چرا دیوان رای به کسر از حقوق ایشان داده؟!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
امان از بی تقوایی!
Iran, Islamic Republic of
یاد موسوی و کروبی افنادم که از قانون تمکین نکردند،،و خانم آنها نظام را نفرین کردند.
Iran, Islamic Republic of
عدالت در ایتالیا و...هست که حقوق افراد کف جامعه با حقوق مسئول دفتر نخست وزیر برابر است و همه با تورم جامعه حقوق برابر دریافت میکنند.
Iran, Islamic Republic of
این از اعتقادات کمونیست هاست، پس نتیجه کار و کوشش بیشتر چه؟
بیشتر مطالعه کن بنده خدا
Denmark
کوشش بیشتر، برای مشاغل آزاد معنی میده. نه که مثلا کارگر شرکت نفت 7 میلیون بگیره و کارگر بخش خصوصی 700 تومان یا کارمند لیسانس شرکت نفت 10 میلیون بگیره و فوق لیسانس فلان اداره 1 میلیون
Iran, Islamic Republic of
چقدر چرت و پرت می نویسن... اخه کجا کف حقوق یک تومن است .. بیشتر کارمند ها بیشتر از دو تومن می گیرند...
خیلی از افراد و مدیران هم حقوقشان هشت و نه تومن است اساتید دانشگاه هم همینطور. چیز عجیبی نیست.
نخست وزیر با کف جامعه یک حقوق میگیرند در ایتالیا؟!!
پس وای بحال آن کشور... آخه نمی دونی چرت نوشتن را هم ترک کن لطفا.
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میشود جهت بهبود معیشت ایشان یک گلریزان برگزار شود
Iran, Islamic Republic of
دوستان دقت کنید که ایشون کنایه زده به حقوق دیگران با اینکه ایشون از یک جا حقوق میگیره اینقدر داره میگیره حالا برید ببینید اقای روحانی چقدر میگیره الله اکبر برا همینه که کسی درد مردمو نمیفهمند
Iran, Islamic Republic of
باز خدا به شما خیر دهد که شفاف گفتی حقوق اخوندی وزنگنه ونمایندگان مجلس که سر به فلک میکشه.....
United States
آقای ضرغامی شما که شعار اقتصاد مقاومتی می دهید مگه چقدر شما خرج می کنید که 6 میلیون برایتان کم است؟ تازه با کسر 3 میلیون که احتمالا قسط وام هایی که گرفتید هست!
علی
Iran, Islamic Republic of
پس بدبختها در این مملکت اسلامی چطوری زندگی می کنند که دخل و خرجشان بهم نریخته
حامد
Iran, Islamic Republic of
در این دوره زمانه 6 میلیون پول کمی است اما وقتی خیلی ها با 6 میلیون هم به مشکل بر می خورند پس ما چه می کنیم با دریافتی یک و هفتصد. البته خیلی ها از این کمتر هم دریافتی دارند.
Denmark
وای به حال اونایی که اصلا دریافتی ندارن مثل دستفروش ها پیک موتوری ها و ....
Iran, Islamic Republic of
همکلاسی پسرم تو مدرسه دولتی تو خیابان فخر رازی پدرش پیک موتوری بود میگه هزینه اردوی.
چند ساعتی مدرسه که مارا بردندسینما فیلم کوتاه نداشت بده تو مدرسه ماند....همش تو فکر اون بودم تا دیدن فیلم .برگشته الکی بهش گفتم خوب شد نیامدی مفت گران بود......فقط یه لبخند زد.
Iran, Islamic Republic of
رونمایی از نوعی عدالت اجتماعی ...به به بدو بیا مشتی قنبر ..... چرا من توی ایران متولد شدم خدا خدا خودت بگو......
Iran, Islamic Republic of
اگر توی فرانسه هم بودی الان باید جلیقه زرد می پوشیدی که...
Iran, Islamic Republic of
باز فرانسه نفت وگاز نداره که آدم دلش بسوزه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یک موقع فکر نکنید که حقوق 90 درصد کارمندان صدا وسیما هم اندازه جناب ضرغام ، نمودار حقوق و مزایای کارمندان صدا و سیما در بین ادارات و وزارتخانه ها پایین ترین و در رده های آخر قرار داره . لطفا دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری به صورت شفاف گزارش بدند .
حامد
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
کاشکی ! فقط کاشکی ؛ افرادی که تا حدودی شناخته شده هستند ، سعی کنند با حرفهای بیجایشان ، داغ مردم را تازه نکنند !!
Iran, Islamic Republic of
این اقا یکی از مدیران ذب در ولایت است که اینطور فریاد می زند که باشش میلیون زندگیم بهم خورده وای به حال ان مدیرانی که ذب در ولایت نیستند انها ماهیناه چقدر از بیت المال چپاول می کنند خدا لعنت که مدیران دولتی را که بیشتر از شش میلیون که قانون تعین کرده حقوق بگیرند
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
با احترام از میلیون ها خانواده های
کارگر با حقوق 1/8 میلیون
کارمند با حقوق 2 تا 3 میلیون
بازنشستگان با حقوق سقف 3/5 میلیون
اقای ضرغامی اینها میلیونها خانواده هستن با انواع مشکلات اقتصادی ( کرایه، هزینه های خوراک، شرمندگی در مقابل فرزندان خود، شرمندگی در مقابل خانواده خود) اینان باید چی بگن. همسران اینان باید چیکار کنن و کی رو نفرین کنن
یا علی
United Arab Emirates
....یه مجری برنامه در تلوزیون...چند صد میلیون میگیره..
Iran, Islamic Republic of
ما حقوقمون 2700 هست پنج نفر میگذرونیم، شما نظم خانواده ت بهم خورده
Iran, Islamic Republic of
نفرین 80 میلیون گریبانگیر اینها نشد
نفرین خانم شما به تنهایی کاری ازش بر نمی یاد
نتیجه این که
اینها هم برحق هستند
Iran, Islamic Republic of
بابای من بازنشسته تامین اجتماعیه یک میلیون و دویست میگیره
خدایا امام دوازدهم رو برسان خسته شدیم از بی عدالتی و تبعیض
Denmark
هیچ جای دنیا مثل اینجا بی عدالتی نیست حتی تو همین تامین اجتماعی که بابای بازنشسته شما 1 تومان و کارگر بازنشسته نفت بالای5 و 6 تومان بگیره . بین کارگرها هم تبعیض قائل میشن...
Iran, Islamic Republic of
این همه سال از صداوسیما راجع به الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی صحبت شد،‌ شاید جناب ضرغامی اینها را فقط برای مردم می دانسته اند! آیا خود را مخاطب این الگوها نمی دیدند؟....
Iran, Islamic Republic of
خدايا خسته ايم مهدي بيا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براي دوستاني كه بدون اطلاع قضاوت مي كنند. من شخصا كساني را مي شناسم كه ماهانه بخش قابل توجهي از حقوق خود را صرف كمك به نيازمندان مي كنند و متعهد هستند كه از آن مبالغ اهدايي كاسته نشود.
اكثر كساني كه اين مطلب را خوانده اند، اصل گلايه آقاي ضرغامي را ول كرده اند و گير داده اند به 6 تومني كه ايشون دريافت مي كنند؛ بدون اينكه بدانند كجاها و چگونه خرج مي كنند. توصيه مي كنم الكي قضاوت نكنيد.
Iran, Islamic Republic of
اين شگرد قديمي شده خيريه درست كرده و نذري داده و اينها گذشت جانم
Denmark
حق هر کسی از پول نفت را بدید به خودش نیاز به حاتم بخشی نیست. کارگر شرکت نفت شش هفت میلیون بگیره که بعد مثلا ماهی صد تومان از حقوقش را بده به مثلا کارگر بنا یا فلان خیریه ؟ این اسمش پولشویی است نه کار خیر. اگر پول نفت عادلانه تقسیم بشه یکی ویژه خور و یکی صدقه خور نمیشه
Iran, Islamic Republic of
بهتره به جای این حرفها اون موقع که رییس بودی چند تا برنامه در مورد حقوقها ی نجومی درست میکردی حالا هم بدون که بهترین راه حل کاهش مخارج غیر ضروری زندگی ات است بعضی وقتها هم به فکر اغلب مردمی باش که با یکی دو میلیون درآمد دیگر زندگی براشون باقی نمونده که به فکر نظمش باشند
Iran, Islamic Republic of
چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن
Iran, Islamic Republic of
کلیه حقوق دریافتی با مزایا و ماشین و خانه و زمین و وامها و سایر امور رفاهی و .... همراه با اضافه کاریها و .. سختی کار و میزان ساعات کاری و....و را به طور دقیق اعلام کن تا بتوان با بقیه افرادی که یک یا دو میلیون حقوق میگیرند و مستاجر هستند و زجر میکشند زندگیشان را میگذرانند مقایسه کرد و راه حل خواست
Iran, Islamic Republic of
اگه راست گفته باشی و این شامل همه حقوق و مزایا و .... باشد تازه شدی مثل بقیه مردم
Iran, Islamic Republic of
نه تازه نشده مثل همه ی مردم شده مثل مردم متوسط به بالا
Iran, Islamic Republic of
...
saba
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا من با درجه دکتری نهایتا ماهی 5 تومن درآمد دارم که قرض ها رو ازش کم کنیم حدود 2 تومن دریافتی و پول نقدیه که دستم رو می گیره، اجاره بها و غیره رو هم از همین باید بدم، پس ما باید چکار کنیم؟ مابقی مردمی که می شناسم و درآمدشون به اندازه بنده نیست باید چه کنند؟
معلومه اون وزیر پولدار یا فلان نماینده مشکلات ما مردم را درک نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
سه ملیون قرض داری؟! ماشاء الله ... من چی کار کنم اینهمه قرض کرفتی که ماهیانه سه تومن پس می دی.. خلاصه 5 تومن میگیری هنوز می نالی؟!!!
صبر
باز آقای ضرغامی تو این مدیران جزو افراد متعهد و دلسوزه.
اما واقعا مدیرانی که 6 یا 9 میلیون حقوق می گیرن می تونن درک درستی از رنج و مشقت های این روزهای مردم داشته باشند.
رئیس جمهور محترم در حالی با غلظت تمام خبر از 20 درصد از افزایش حقوق اونهم تا 6 ماه آینده می زنند که مردم با رشد 150 درصدی اجناس مواجهند.
حتی صحبت از بنزین 5000 تومانی می کنند. اینه نتیجه رای دادن به مدیران پیر و مرفهی است که نه جسارت تحول آفرینی جوانانه رو دارند و نه درکی از پابرهنگان.
محافظه کارند و بدنبال حاشیه تا متن.
کار باید بدست جوانان این مرز و بوم بیوفته نه این سیاستمداران پیر نسل اولی انقلاب. که درگیر حاشیه شدندو سیاسی کاری.
na-sh
United States
برادر ضرغامی
ایکاش هرگز چنین حرفی نمیزدی وخود را سکه یک پول نمیکرد آخر برادرم شما یک لیسانس برق هستی ومن یک لیسانس عمران باز نشسته در آموزش وپرورش وحقوقمن بزور دو ملیون وسیصد میرسد وبا این وضعیت عجیب بیکاری در رشته ما چگونه باید روزگار بگذرانم .که با این کارت وبادست خودت شاید برای مدتها خود را مضحکه عام وخاص کردی که بسیار حیف بود.
نمی دونم این نظر را بزرگان نظام ودلسوزان هم می بینند یانه حالا تا بخواند عمل بهش بکنند اما من به عنوان یک ایرانی مسلمان و دوستدار نظام وانقلاب وامام ورهبری عرض می کنم که ما انقلاب کردیم که طرف دار مستضعفین و محرومان باشیم نه به فکر جیب خودمان و فخر فروشی به مردم
آقایان سران کشور تا قبل انقلاب وضع معیشتی شما چگونه بود خانه داشتی یانه ؟ خانه ات کجا بود ؟ و.... حالاچطور ؟
انقلاب کردیم که برمبنای شایسته سالاری باشد و نه قوم وقبیله سالاری
این تذهبون
آقایان علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
دلسوز و بزرگ كجاست دلت خوشه همه بفكر خويشند
به به چه کسایی دارد پرونده شان رو می شود ؟
اقایان 6میلیون حقوق می گیرند ؟
بعد ادعای انقلابی گری دارند ؟
انگار تحریم ها به اینها بیش از مردم مستضعف وغیرتمند که به نان شب محتاج است فشار آورده
این آقایان وخانم ها از نردبان این مردم مستضعف بالا رفته اند و حقوق نجومی می گیرند وپوز انقلابی گری می دهند ؟
ایکاش امام زنده بود و حق هم شمارا درست وحسابی می داد
رضوان ورحمت واسعه ی الهی برامام وشهدا
حاج رسولی
Iran, Islamic Republic of
...به قول شاعر:
آه دل مظلوم به سوهان ماند
گر خود نبرد برنده را تیز کند
کاویانپور
Iran, Islamic Republic of
خود سران کشور دارند فاش میکنند که چندین میلیون حقوق و مزایاد دارند و چند برابر یک کارگر ساده درآمدشان است پس بیخود و بی جهت پای دشمن را وسط نکشید...!!1
خدا می داند که در اقصی نقاط این مملکت چه حیف ومیل هایی می شود ؟ چه پول هایی میخورند در مجموعه های مختلف ...
یا امام مستضعفین به خیر و خدا رحمت کند امام وشهدا را
Iran, Islamic Republic of
پس من که یک میلیونیم حقوق می گیرم و خرج پدر مادر پیر رامی دهم می گیرم چه بگویم و یاکسانی که در تولیدی ها و کارخانه ها کارمی کنند یک میلیون کمتر با یک مقدار بیشتر می گیرند چه بگویند یا حتی افرادی هستند که همین راهم ندارند و نان شب خود رامحتاجند وبا سیلی صورت خود را سرخ می کنند
با این حال خداراشکر می کنیم که یک آب باریک داربم
ومحتاج غیر خدا نیستیم
United States
چرا اینقدر زیاد حقوق می گیری مگر چکار می کنی
Iran, Islamic Republic of
قبلا میگفتن آپولو هوا کرده .... ولی الان میگن ... نمیگم ....بده ....مربوط به ...
Iran, Islamic Republic of
اقتصادمقاومتی با حقوق نه میلیون نمیخونه .... اقتصادمقاومتی فقط مال مردم بی دفاعه
Bulgaria
یک کارگر شرکت نفت حدود 9 میلیون میگیرد .بی عدالتی در پرداختها مردم را عصبی کرده
Denmark
موافقم.. فکر کردن چون اونجا کار کردن پس از نفت مملکت سهم بیشتری باید ببرن. این انصاف نیست ...
Iran, Islamic Republic of
پس ما با.000000 2.5 حقوق چه کنیم
Iran, Islamic Republic of
دلخوش به این مقدار نباشید
محمد
Iran, Islamic Republic of
ملت از گرسنگی دارند می میرند، اونوقت با 6 تومن زندگی براش سخت شده..... خدا رو شکر معلوم شد که دغدغه نظام و انقلاب نداره مراقب نفرین زنشه
Iran, Islamic Republic of
جناب ضرغامی در این اوضاع اقتصادی کمتر پس انداز کن ولخرجی هم نکن تا دخل و خرجت به هم بخونه با کمتر از اینم میشه خوب زندگی کرد.
Iran, Islamic Republic of
خدایا 6 میلیون حقوقش !!!!! و خدا میلیون پاداش و مزایاهای دیگر بازم می ناله از اونایی که بفکر نیازمندان واقعی نیس و ناشکر ناسپاس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یکی از راهها این است که از آقای رییس جمهور ونمایندگان مجلس ومسئولان بخواهید ارز را به همان قیمت سه چهار تومن سال گذشته برگردونه و قیمت وکیفیت کالاها رو هم ببره همان سر جای گذشته خودش و این همه منت هم بابت افزایش حقوق کارمندان و کارگران و...سر مردم نگذارند تازه مردم حاضرند چند درصد هم کمتر حقوق بگیرند بی منت علی برکت ا ... اگه حاضر ی بسم ا ...
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن بلد نیستی حرف نزدنم بلد نیستی آقای ضرغامی
امیرسعیدابوزهرا
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه پیمانکاران برنامه ساز و سریال ساز ___________________________________

مگر تهیه کنندگان برنامه ها وسریال های زمان شما؛مرده اند

تا منزل ایشان نعلتتان نکرده پول ماهیانه "ودید"


اون پولایی که به خاطر آب بستن به سریال ها وبرنامه هاگرفتید ؛ برای یه همچی روزهایی است
برنامه ای صداوسیما
Iran, Islamic Republic of
کافیه یه سر به دیوان عدالت اداری بزنید ببینید تو این دو سال اخیر چقدر کارمند غیررسمی و برنامه ای از سازمان شکایت کردن چون نه بیمه درستی دارن نه حتی یه گواهی اشتغال می تونن بگیرن و از همه بدتر قراردادهم که جزء اصلی ترین حقوق یه کارمنده هم ندارن اینا تقصیر کیه؟ شعبه 25 تامین اجتماعی رفتید اسم کارمندای صداوسیما رو بیارید ببینید چقدر مشکل داره این سازمان. حالا مشخصه کی باید کی رو نفرین کنه
خانم من هر روز داره نفرین می کنه!!
همچنین خودم و بچه هام
همچنین کل ملت
این دولت را
فرزند شهید، دانشجوی دکتری، بی کارم.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به نص صریح قران وروایات الهی وقانون دینی بالاخره ریاکاری وصحنه سازی عاقبت به خودادم برمیگرده خصوصا بااین همه شهید وجانباز درکشورما ...
Iran, Islamic Republic of
سلام
پس ببینید که مردم بدبخت چه میکشند . چطور روزگار می گذرانند . چطور باسیلی ....... مطمئن باشید که سر پل صراط یقیه همه شما مسئولین گیر هست . خدا از هیچ یک شما نگذرد که مملکت را بع نابودی و فقر و فلاکت و ..... کشاندید .
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل...کجا دانند حال ما سبکباران ساحلها.......
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
ایشان هوای ریاست جمهوری داره ولی ازالان میشه تفکرشون روسنجید ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای ضرغامی یک توک پا بیایی منزل ما یک برنامه تنظیم اقتصاد خانواده به جنابعالی آموزش میدهم که بتوانی با دو و نیم میلیون زندگیت را تنظیم کنی و از زندگیت لذت ببری بقیه را هم خرج فقرا کن که لحظه مرگ غصه دار از این دنیا نروی پیشنهاد بنده خیر دنیا و آخرت شما و خانواده تان است.
کارمند دولت
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را اینچنین در معرض امتحان قرار نده. چه کند این برادر انقلابی با این شش میلیون؟!!!!!