جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نوروزی: ظلم آمریکا قابلیت فراموشی ندارد

سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 658127
سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس با انتقاد از رویه برخی از چهره‌های سیاسی برای سازش با آمریکا گفت: طراحان این موضوع بهتر است کمی تاریخ را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
نوروزی: ظلم آمریکا قابلیت فراموشی ندارد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه معلوم نیست برخی از آقایان از طرح مذاکره و سازش با آمریکا چه هدفی را دنبال می‌کنند اظهار داشت: به این دوستان توصیه می‌شود به جای پیشنهاد چنین موضوعات کمی تاریخ روابط ایران و آمریکا را مرور کنند تا شاید فهم درستی از ظلمی که دولتمردان این کشور علیه ایران روا داشتند کسب کنند.

وی افزود: چطور ممکن است با مقامات و دولتمردانی پای میز مذاکره نشست و با آن‌ها طرح سازش را به امضا رساند که در افکارشان جز ضرر رساندن به ایران فکر دیگری ندارند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران همواره با اقتدار و عزت و با هدایت مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با استکبار و ظلم کشور‌های مستکبر جهان به خصوص آمریکا وارد عمل شده و خواهد شد از این رو قطعا امکان هرگونه مذاکره و سازشی با مقامات آمریکایی در شرایط فعلی از سوی ایران وجود ندارد.

نوروزی خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی پس از گذشت چندین سال با ایران در قالب توافقی، چون برجام پای میز مذاکره نشستند، اما بازهم، چون پیشینه و سابقه آن‌ها مشخص و روشن است نتوانستند برعهدی بین المللی، چون برجام پایبند باشند و از این توافق نیز خارج شدند.

وی تاکید کرد: نقشه‌ها و رویکرد‌های مقامات آمریکایی در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ما روشن شده است از این رو قطعا با توجه به بیانات مقام معظم رهبری قطعا دلیل و سببی برای اعتماد به آمریکایی‌ها وجود ندارد چه برسد به اینکه بخواهیم با آن‌ها بر سر یک میز مذاکره قرار بگیریم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *