جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۳

کیهان: کار رسانه ملی تحسین‌برانگیز بود

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 656628
مجری گستاخی که به خاطر رفتار غیراخلاقی و هتاکانه خود در یک برنامه زنده تلویزیونی، حاشیه‌ساز شده بود، از کار برکنار شد.
کیهان: کار رسانه ملی تحسین‌برانگیز بود
به گزارش جهان نيوز، آرش ظلی‌پور، مجری برنامه «من و شما» که از شبکه شما پخش می‌شود، با تصمیم مدیریت سیما از اجرای تلویزیونی کنار گذاشته شد و تهیه‌کننده برنامه را نیز توبیخ و جریمه نقدی کرد.

این اقدام در واقع احترام به شأن رسانه‌ای صداوسیما و مخاطبان آن و همچنین ارزش‌های اخلاقی محسوب می‌شود. کنار گذاشته شدن مجری بی‌ادب و حاشیه‌ساز، اقدامی انقلابی در جهت پاکسازی رسانه ملی از عناصر بدسابقه است، که جا دارد از این برخورد قاطع مدیریت صدا و سیمای جمهوری اسلامی قدردانی کرد. امید است از این پس، با گزینش مجریان انقلابی شأن مخاطب و رسانه بیش از گذشته حفظ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گفتند موقت حذف شده

خدا کنه زور صدا و سیما به مافیا برسه و برای همیشه این فرد بی ادب و امثال او از رسانه ملی یا به عبارت بهتر دانشگاه عمومی حذف بشند
Iran, Islamic Republic of
....
عبدالله آزاد
Iran, Islamic Republic of
رحمت و غفران الهي بر امام راحل عظيم الشأن ما كه از صدا و سيما انتظار دانشگاه شدن را داشت .
این اقدام صدا و سيما به جا و عالي بود و در واقع احترام به جايگاه صداوسیما و مخاطبان آن و همچنین ارزش‌های اخلاقی محسوب می‌شود. کنار گذاشته شدن مجریهاي بی‌ادب و حاشیه‌ساز، اقدامی انقلابی در جهت پاکسازی رسانه ملی از عناصر بدسابقه است، که جا دارد از این اقدام قاطع مدیریت محترم صدا و سیما تشكر و قدردانی کرد. انتظار اين است كه از این پس، با گزینش مجریان متدين ، مؤدب و انقلابی، شأن مخاطب و رسانه ملي بیش از پيش حفظ شود.