دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
مدیر تئاتر باران:

نامساعد بودن وضعیت تماشاخانه‌های خصوصی

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 656446
مدیر تماشاخانه باران با نامناسب خواندن وضعیت تئاتر‌های خصوصی گفت: وضعیت این تماشاخانه‌ها وخیم و نامساعد است و مشکل مالی در آینده همه را به تعطیلی خواهد رساند.
نامساعد بودن وضعیت تماشاخانه‌های خصوصی
به گزارش جهان نيوز، خیام وقار کاشانی، مدیر تماشاخانه باران مبنی بر مشکلاتی که تماشاخانه‌های خصوصی در پایتخت و دیگر شهرها با آن دست به گریبان هستند، اظهار داشت: متأسفانه این روزها چالش بزرگی تماشاخانه‌های خصوصی را در برگرفته و یکی از علل آن هم مشکلات مالی برای آنها است.

وی با بیان اینکه تماشاخانه باران هم از این قاعده مستثنی نیست، توضیح داد: با شرایط موجود سالن‌ها همه یکی یکی به تعطیلی کشیده می‌شوند و کسی کاری در این زمینه انجام نمی‌دهد.

وقار کاشانی در ادامه یادآور شد: خیلی از نمایش‌های ما این روزها دچار مشکلات دریافت مجوز می‌شوند و حتی با تغییرات زیاد هم نمی‌توانند کارهایشان را به صحنه ببرند، مسئله عدم صدور مجوز معضل این روزهای ما شده و برای همین تعجب می‌کنم که چطور به یک باره مگر می‌شود که همه کارها مشکل و مسئله داشته باشند و این اصلا وضعیت خوبی برای تئاتر ما نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه خانه تئاتر و اعضای تماشاخانه‌های خصوصی حضور داشته یا خیر، گفت:‌ متأسفانه من در این جلسه حضور نداشتم و نتوانستم نقطه نظرات جمع را بشنوم و خودم نیز مباحثم را مطرح کنم امیدوارم که این کارها و جلسات بتواند راهکاری به عرصه تئاتر کشور ما برای برون رفت از این معضلات ارائه دهد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *