کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر تئاتر باران:

نامساعد بودن وضعیت تماشاخانه‌های خصوصی

13 آذر 1397 ساعت 8:42

مدیر تماشاخانه باران با نامناسب خواندن وضعیت تئاتر‌های خصوصی گفت: وضعیت این تماشاخانه‌ها وخیم و نامساعد است و مشکل مالی در آینده همه را به تعطیلی خواهد رساند.


به گزارش جهان نیوز، خیام وقار کاشانی، مدیر تماشاخانه باران مبنی بر مشکلاتی که تماشاخانه‌های خصوصی در پایتخت و دیگر شهرها با آن دست به گریبان هستند، اظهار داشت: متأسفانه این روزها چالش بزرگی تماشاخانه‌های خصوصی را در برگرفته و یکی از علل آن هم مشکلات مالی برای آنها است.

وی با بیان اینکه تماشاخانه باران هم از این قاعده مستثنی نیست، توضیح داد: با شرایط موجود سالن‌ها همه یکی یکی به تعطیلی کشیده می‌شوند و کسی کاری در این زمینه انجام نمی‌دهد.

وقار کاشانی در ادامه یادآور شد: خیلی از نمایش‌های ما این روزها دچار مشکلات دریافت مجوز می‌شوند و حتی با تغییرات زیاد هم نمی‌توانند کارهایشان را به صحنه ببرند، مسئله عدم صدور مجوز معضل این روزهای ما شده و برای همین تعجب می‌کنم که چطور به یک باره مگر می‌شود که همه کارها مشکل و مسئله داشته باشند و این اصلا وضعیت خوبی برای تئاتر ما نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه خانه تئاتر و اعضای تماشاخانه‌های خصوصی حضور داشته یا خیر، گفت:‌ متأسفانه من در این جلسه حضور نداشتم و نتوانستم نقطه نظرات جمع را بشنوم و خودم نیز مباحثم را مطرح کنم امیدوارم که این کارها و جلسات بتواند راهکاری به عرصه تئاتر کشور ما برای برون رفت از این معضلات ارائه دهد.

منبع:فارس


کد مطلب: 656446

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/656446/نامساعد-بودن-وضعیت-تماشاخانه-های-خصوصی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com