جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵
رحمانی فضلی در جلسه ستاد اطّلاع‌رسانی کشور:

با اتکاء به مردم هیچ نگرانی از تحریم‌ها نداریم/ ضرورت اقناع افکار عمومی توسط دستگاه‌ها

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 656406
وزیر کشور ضمن تأکید بر ضرورت باور الزامات جنگ اقتصادی تأکید کرد: با اعتماد به توان کشور و اتکاء به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم.
با اتکاء به مردم هیچ نگرانی از تحریم‌ها نداریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور در هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که شامگاه امروز(دوشنبه ۱۲ آذرماه) در محل وزارت کشور برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد، ضمن تأکید بر ضرورت باور الزامات جنگ اقتصادی تأکید کرد: با اعتماد به توان کشور و اتکاء به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم.

وی بر ضرورت باور شرایط و الزامات جنگ اقتصادی از سوی همه دست اندرکاران بخش های مختلف کشور و همچنین صاحبان تریبون های عمومی؛ از خطبه های جمعه و جماعت گرفته تا رسانه ها و فضای مجازی تأکید کرد.

وزیر کشور با تبیین ضرورت استمرار آرامش و ثبات موجود در فضای افکار عمومی بر اهمیت بسیار زیاد رضایتمندی مردم و در عین حال استمرار مقاومت مردم تأکید کرد.

وزیر کشور با اشاره به در پیش رو بودن طرح بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است همه دستگاه‌ها، شرایط بخش های مرتبط بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی را به صورت واقع بینانه در رسانه ها مطرح کنند و رسانه ها هم از کارشناسان مجرب و حقیقتاً مطلع از ابعاد مختلف مسئله، برای بحث های کارشناسی در این زمینه استفاده کنند.

 رحمانی فضلی در همین زمینه خاطرنشان کرد: نقدها بایستی مطرح شود اما رسانه ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان بررسی بودجه، میدان طرح حب و بغض ها و داوری های غیرمنصفانه و غیرعادلانه قرار گیرند.

وی با تبیین مجدد اهمیت مدیریت صادقانه و واقع بینانه افکار عمومی و ضرورت اقناع مخاطبان، پاسخگویی فوری دستگاه‌های مختلف کشور به شبهات و انتقادات مطرح شده در رسانه ها را خواستار شد و در عین حال بر ضرورت ایفای نقش مسئولانه اصحاب رسانه در این عرصه تأکید کرد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ضمن ارزیابی مثبت از گزارش های ارائه شده از سوی کارگروه های تخصصی ستاد در این جلسه، بر ضرورت اتقاء حرکتهای ایجابی و تلاش برای انعکاس واقعی خدمات و دستاوردهای بخش های مختلف کشور از طریق همکاری دستگاه‌های مختلف و رسانه ملی تأکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
اینجور موقعها یاد مردم می افتید نه ؟
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
بمیرم برای این مردم که از بس بهشون اتکا شد تبدیل به متکا شدن!!
Iran, Islamic Republic of
بيخيال ما شيد يكبار هم رو پا خود بايستيد چرا از مردم مايه ميذاريد كار كنيد
Iran, Islamic Republic of
در بدبختي هاتون چرا مارو شريك ميكنيد در يك سفر انچناني از ما دعوت كنيد همسفر باشيم براي ادامه مذاكرات برجامي
Iran, Islamic Republic of
ما نگران شماهستيم كه از فرط كار كردن از دست نرين