چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

آغاز ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد

شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 655731
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم سال تحصیلی این دانشگاه از ۱۵ آذر ماه خبر داد.
آغاز ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی از ۱۵ آذر ماه آغاز می‌شود و تا اول دی ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته، تدابیری اندیشیده شده تا نتیجه درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان، قبل از آغاز ترم بهمن اعلام شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کلانتری با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانیwww.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی، از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است ومتقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *