جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کشف ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در زنجان

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 654409
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از کشف 3 میلیون و 318 هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.
کشف ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در زنجان
به گزارش جهان نيوز، مرتضی ممیزی اظهار کرد: طی روزهای قبل دو محموله بزرگ قاچاق در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه یکی از این محموله‌ها که بزرگترین محموله سیگار قاچاق نیز محسوب می‌شود در قالب پوشش گاز مایع کشف شده است، تصریح کرد: این محموله شامل 3 میلیون و 318 هزار نخ سیگار قاچاق بوده است.

وی با اشاره به اینکه این محموله در جاده زنجان- قزوین در حال تردد بوده است، افزود: ارزش ریالی این محموله 4 میلیارد و 644 میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه محموله مورد اشاره از بوکان به سمت استان‌های مرکزی در حال بارگیری بوده است، تصریح کرد: پس از کشف این محموله یک متهم به شعبه اداره معرفی شده است.

ممیزی با اشاره به اینکه یک محموله نیز از دندی به زنجان و از یک دستگاه خودروی سمند کشف شده است، گفت: پس از تعقیب و گریز و ریختن میخ زیاد در جاده در نهایت خودرو توسط پلیس آگاهی متوقف شد و یک متهم به شعبه اداره کل معرفی شد.

وی با بیان اینکه از این متهم نیز 589 دستگاه گوشی تلفن همراه مارک سامسونگ در مدل‌های بالا کشف شده است، تصریح کرد: این محموله از سقز بارگیری و به سمت تهران در حال حرکت بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: ارزش این محموله کشف شده را 10 میلیارد و 644 میلیون ریال اعلام کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *