جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

یک دوست قدیمی: جهانگیری دلخور نیست!

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 653645
علی ربیعی وزیر سابق کار درباره دلیل عدم حضور اسحاق جهانگیری در جلسه اخیر رئیس جمهور با اقتصاددانان و برخی اظهارات حاشیه ساز اخیر معاون اول رئیس جمهور توضیح داد.
یک دوست قدیمی: جهانگیری دلخور نیست!
به گزارش جهان نيوز،‌ علی ربیعی،‌ وزیرسابق تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با رادیو تهران درباره عدم حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در جلسه رئیس جمهور با اقتصاددان‌ها در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه "شما از دوستان سابق آقای جهانگیری هستید و اشاره کردید که ایشان روزگار سختی دارند و حتی خود آقای جهانگیری هم گفتند من حتی نمی توان منشی خود را عوض کنم. در جلسه اقتصاددان‌ها هم تعدادی تصور می کردند که ایشان به  دلیل مسئولیتی که دارند در جلسه حضور داشته باشند،چرا حضور نداشتند.

آیا جهانگیری دلخور هستند که این روزها نیستند "گفت: خیر! در جلساتی که رئیس جمهور دارند. یا معاون اول می‌آید یا رئیس جمهور. چرا که وقت و فرصت تنگ است. خود آقای جهانگیری 5 شنبه ها جلساتی دارند که من هم حضور دارم. در جلساتی که هر کدام از این دو نفر (رئیس جمهور یا معاون اول)حضور داشته باشند،‌ فرد دیگری حضور پیدا نمی کند.

 وی ادامه داد: مسئولیت این جلسه هم با بنده بود. من دوست دیرین جهانگیری هستم. در سال 92 هم که ایشان می‌خواستند کاندیدا شوند من حضور داشتم. نتیجه جلسه با اقتصاددان‌ها  را برای ایشان فرستادیم.  سنت جلسات این است که یکی از این دونفر (رئیس جمهور یا معاون اول) حضور داشته باشند. مگر اینکه جلسه خیلی رسمی باشد که هم رئیس جمهور و هم معاون اول همزمان حضور داشته باشند.

ربیعی ادامه داد: دوران سختی است، تصمیم گیری‌ها سخت است و همه چیز سخت است. من بیشتر معطوف به این دوران صحبت کردم. زندگی مردم سخت شده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *