شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
معاون شهردار تهران:

کتاب‌فروشی‌ها را تبدیل به ساندویچی می‌کنند

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 653370
معاون شهردار تهران، گفت: به دلیل اینکه دیگر کتاب‌فروشی سودی ندارد برخی مغازه‌داران کتاب‌فروشی‌ها را تبدیل به ساندویچی می‌کنند.
کتاب‌فروشی‌ها را تبدیل به ساندویچی می‌کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ولی‌الله شجاع پوریان معاون اجتماعی شهرداری تهران در کتاب‌گردی مدیران شهرداری تهران در خیابان انقلاب، گفت: فضای کتاب و کتاب‌فروشی‌ها از رونق افتاده است و با مشکلات و افزایش قیمت کاغذ آشنا هستم. 
وی ادامه داد: یک انتشاراتی گرفته‌ایم که به موازات روزنامه کار کند ولی تاکنون به دلیل مشکلات جرأت نکردیم استارت کار را بزنیم. 

معاون شهردار تهران گفت: وضعیت کتاب و کتاب‌فروشی‌های امروز قابل دفاع نیست و این موضوع در حقیقت موجب سرافکندگی است. وی با بیان اینکه کتاب‌فروشی‌ها را تبدیل به ساندویچی و یا دست‌فروشی می‌کنند، گفت: به دلیل اینکه دیگر کتاب فروختن سود ندارد. 

شجاع‌پوریان ادامه داد: بسیاری از کتاب‌فروشی‌ها تغییر شغل دادند و این اصلاً قابل دفاع نیست.معاون شهردار تهران گفت: جزو اولویت‌های ما رسیدگی به این وضع است و هر آنچه که در اختیار ما است حتماً تدبیر می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *