سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

گازگرفتگی مرگبار در خیابان ایران

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 653039
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ایران خبر داد و گفت: مرد جوانی طی این حادثه جان باخت و ۲ نفر که حال وخیمی داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.
گازگرفتگی مرگبار در خیابان ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر گازگرفتگی مرگبار در خیابان ایران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 23:54 شب گذشته گازگرفتگی در خیابان ایران، خیابان سراجی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه روی همکف بود؛ در طبقه همکف در یک واحد 50 متری گازگرفتی به وقوع پیوست و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده شد مرد جوانی حدودا 32 ساله و خانم جوان و کودک سه ماهه نقش بر زمین افتاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هر سه نفر وضعیت بحرانی داشتند که متاسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد مرد جوان، جان خود را از دست داده و زن جوان و کودک سه ماهه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.ملکی تصریح کرد: پس از بررسی اولیه مشخص شد نقص در دودکش پکیج منجر به این حادثه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *