دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲
۱

مرگ وحشتناک جوان ۳۰ ساله

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 437184
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: به دلیل بی احتیاطی و باز کردن در پست برق توسط یک جوان ۳۰ ساله در خیابان رسالت، وی جان خود را از دست داد.
به گزارش جهان، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با مهر، درباره جزییات این خادثه دلخراش گفت :ساعت ۷:۳۴ دقیقه حادثه برق گرفتگی در خیابان رسالت بعد از خیابان رشید به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: ایستگاه ۱۰۳ به محل حادثه اعزام که مشاهده شد درب یکی از پست‌های برق ایستاده، در کنار خیابان توسط یکی از شهروندان باز شده بود.

ملکی گفت : نیروهای آتش‌نشانی در ابتدای عملیات، ایمن‌سازی محل را در دستور کار خود قرار دادند و برق را قطع و در نهایت این شهروند را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: متاسفانه پس از خارج شدن این جوان ۳۰ ساله، مشخص شد که وی در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بود.

به گفته وی بعد از تایید مرگ مرد جوان از سوی تکنسین های اورژانس جسد مرد ۳۰ ساله به پزشکی قاونونی منتقل شد .

تلاش برای بررسی کارشناسانه علت وقوع حادثه آغاز شده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام من ساکن رشت هستم .به عنوان مثال خبرنگار شما بیاد خ سعدی - نزدیک پیچ سعدی چند پست برق که درب اونها خرابه و دسترسی اطفال هم به اونجا آسونه یعنی در پیاده رو قرار گرفته مشاهده کنن.کمی که باد می وزه درب پست خود به خود باز میشه و تمام اتصالات بدون روکش برق قابل مشاهده هستند.کم کاری برق رشت در این زمینه بسیار وحشتناکه.