جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

افشانی انتصابات جدیدی نخواهد داشت

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 652963
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: طبق توافقی که با افشانی داشته‌ایم قرار نیست انتصابات جدیدی در بدنه شهردرای صورت بگیرد و بیشتر جابجایی‌های به خاطر برکناری افراد به دلیل بازنشستگی و حضور سرپرست در سازمان و نهادهای شهرداری است.
افشانی انتصابات جدیدی نخواهد داشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، زهرا نژادبهرام با اشاره به اینکه در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران تصمیم برای انتخاب سرپرست شهرداری تهران اتخاذ نشد گفت: ما اعتقاد داریم افشانی همچنان می‌تواند تا زمان اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان به فعالیت خود در شهرداری تهران ادامه داد.

وی افزود: بر همین اساس شورای شهر تهران بنایی برای انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران ندارد چرا که زمان اجرای قانون 15 آذرماه است و ما تا زمان صدور حکم شهردار جدید تهران فرصت لازم را داریم.

نژادبهرام در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعی از آخرین وضعیت صدور حکم شهردار جدید تهران دارید یا خیر گفت: طبق قانون باید تا 4 روز آینده حکم حناچی صادر شود و در غیر این صورت ما بر اساس قانون عمل خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درخصوص انتصابات اخیر افشانی شهردار فعلی تهران گفت: بیشترین انتصابات درخصوص کناره‌گیری افراد بازنشسته و در واقع حضور سرپرست در یک نهاد و سازمان است.وی گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار نیست انتصابات جدیدی در شهرداری تهران صورت بگیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *