يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پایان "مانور بحران" ارتش‌های آمریکا و چین

شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 652795
به رغم تشدید تنش‌ها و لفاظی‌ها میان واشنگتن و پکن، ارتش‌های آمریکا و چین مانور مشترک یک هفته‌ای "بحران" را با موفقیت به اتمام رساندند.
پایان "مانور بحران" ارتش‌های آمریکا و چین
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، روابط بین دو کشور در پی تنش‌های تجاری، مساله تایوان و دریای مناقشه برانگیز چین جنوبی رو به وخامت گذاشته اما این مانور مشترک بحران که در شهر نانجینگ واقع در شرق چین برگزار شد، یک هفته پس از سفر وای فنگ، وزیر دفاع و یانگ جیه‌چی، وزیر امور خارجه چین به واشنگتن آغاز شد.

 در این سفر، مقام‌های آمریکایی به چین تاکید کردند تا نظامی‌سازی دریای چین جنوبی را متوقف کند.نیروهای حاضر در این رزمایش به انجام عملیات امداد و نجات در بحران‌های شبیه سازی شده در مناطق شهری و استفاده از سگ‌های زنده یاب و سایر وسایل مورد نیاز برای افراد دفن شده در زیر آوار ساختگی پرداختند.

معاون فرماندهی بخش شرقی ارتش آزادی بخش خلق چین گفت: به نظرم این مانور مشترک می‌تواند آغازی در جهت تبادلات انسانی و کمک‌های بشردوستانه باشد. رابرت براون، فرماندهی کل نیروهای نظامی آمریکا در پاسیفیک نیز این مانور مشترک را بسیار مهم دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *