شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

پکن: دیدار وزرای دفاع چین و آمریکا سازنده بود

پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 648768
وزارت دفاع چین دیدار هفته گذشته وزرای دفاع چین و آمریکا را سازنده خواند.
پکن: دیدار وزرای دفاع چین و آمریکا سازنده بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «وو کیان» سخنگوی وزارت دفاع چین امروز (پنجشنبه) گفت دیدار هفته گذشته وزرای دفاع چین و آمریکا در سنگاپور سازنده بود.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، هفته گذشته «وِی فینگ» وزیر دفاع چین هفته گذشته با «جیم متیس» وزیر دفاع آمریکا در سنگاپور دیدار کردند و طرف آمریکایی از همتای چینی خود برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.

وقتی دو وزیر خارجه هفته گذشته در حاشیه همایش امنیتی منطقه در سنگاپور دیدار کردند، ماتیس به وی فینگ گفت که دو اقتصاد بزرگ جهان باید روابطشان را در سطوح بالا عمیق‌تر کنند تا تنش‌ها را هدایت کرده و کشمکش‌های جهانی را تحت کنترل دربیاورند.

با وجود این اظهارات سخنگوی وزارت دفاع چین، روزنامه «اس.سی.ام.پی» گزارش داد، وی فینگ امروز در نشستی دفاعی در چین، واشنگتن را به دلیل تخریب روابط و اعتماد میان دو کشور سرزنش کرد و از آمریکا خواست اشتباهاتش را اصلاح و تخریب منافع چین و تخریب روابط دوجانبه را متوقف کند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *