شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۹۷

سایت اصلاح‌طلب: احمدی‌نژاد عطش دیده شدن دارد

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 649998
او بعد از این همه جار وجنجال به پا کردن هنوز از افزایش تعداد هواداران خود اطمینان ندارد که اگر داشت برای زیارت حرم حضرت معصومه شلوغ ترین ساعت روز را انتخاب نمی کرد.
سایت اصلاح‌طلب: احمدی‌نژاد عطش دیده شدن دارد
به گزارش جهان نيوز، سایت اصلاح طلب نامه نیوز در مطلبی پیرامون رفتارهای محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم و اطرافیان وی نوشته است: جشن تولد می گیرد. سفر استانی می رود. پیام ویدئویی می دهد و خلاصه اینکه هر طور می تواند مقابل دوربین قرار می گیرد. تصاویری که برای کسی اهمیت ندارد. اغلب رسانه ها از اصولگرا گرفته تا اصلاح طلب او را بایکوت کرده اند. کارشناسان و تحلیل گران سیاسی نیز عموما ترجیح می دهند در مورد او و اقدامات و رفتارهایش حرفی نزنند. فقط رسانه ها و سیاسیون نیستند؛ مقامات و مسئولان در نهادهای مختلف حاکمیت نیز همین رویکرد را دارند. تقریبا همه به این نتیجه رسیده اند که احمدی نژاد و یارانش تشنه دیده شدن هستند و بهترین واکنش به آن ها ندیدن است. مساله اما صرفا ندیدن یا خود را به ندیدن زدن نیست. به عبارت دیگر این ندیدن ها و نشنیدن ها تاکتیک مقابله با احمدی نژادیسم نبوده و ناشی از بی تفاوتی است. بی تفاوتی مورد اشاره نیز قاعدتا از جدی نبودن و جدی نگرفتن اقدامات او نشات می گیرد.

رئیس دولت های نهم و دهم کارنامه و خاطره خوشی از خود به جا نگذاشته تا امروز با اتکا به آن به صحنه قدرت بازگردد و برای کسی تهدید به حساب آید. نحوه رویارویی او با مجموعه حاکمیت در سال های اخیر سبب شد که اندک هواداران و حامیان باقی مانده را نیز از دست بدهد.

حلقه نزدیکان احمدی نژاد روز به روز تنگ تر شده و تندروی های این شمار اندک، کسی را نگران نمی کند. برخی با اشاره به اینکه احمدی نژاد و یارانش هیچ پلی را پشت سر خود سالم نگذاشته و فرصت بازگشت به قدرت را از دست داده اند؛ اقدامات و موضع گیری های آنان را گامی در جهت اپوزیسیون شدن می دانند. با توجه به بلند پروازی های پیشین احمدی نژاد و یادآوری روزگاری که می خواست مدیریت جهان را به دست گیرد؛ این گمانه دور از ذهن نیست و می توان باور کرد که او سودای رهبری اپوزیسیون را در سر داشته باشد. کار سخت و راه ناهمواری هم در پیش ندارد. هرچه باشد جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه اپوزیسیون قوی و قابل اعتنا نداشته است. احمدی نژادی ها برای رسیدن به این مقصود غیر از چند گروه مخالف سلطنت طلب و منافق خارج نشین که تازگی ها بر موج نارضایتی های داخلی سوار شده و خود را مجموعا برانداز می خوانند؛ رقیبی ندارند. از قضا شرایط نیز برای غلبه بر رقبا فراهم است. رئیس جمهور پیشین استاد بهره برداری از نارضایتی های اقتصادی و موج سواری بر مطالبات طبقه محروم است.

وضع موجود و اوضاع و احوال اقتصادی کشور بهترین بستری برای استفاده مجدد از آن شعارهای پوپولیستی مبتنی بر عدالت محوری و مهرورزی است. برای همین هم شاهدیم که تیم احمدی نژاد دوباره پرکار شده و با بهره گیری از اندک ابزار باقی مانده یعنی همان صفحه توییتر و کانال تلگرامی و ... بر طبل نارضایتی های قشر محروم می کوبد.

همراه کردن طبقه کارگر و محروم اقتصادی که به واسطه شرایط اقتصادی فعلی به تعدادشان افزوده شده، کم ابزاری نیست اما به نظر نمی رسد که توان موفقیت در این زمینه را داشته باشند و تلاش هایشان کسی را نگران نمی کند. دلیلش احتمالا این است که قشر پایین جامعه با این همه سختی و مصائب اقتصادی، حال و حوصله آزموده را دوباره آزمودن و خطا کردن ندارد. احمدی نژاد پیش از این ها فرصت های خود را برای جلب نظر این طبقه سوزانده است. آن همه شعار و پروژه های ناتمام غیر از اثبات نادرست گویی این طیف سیاسی دستاوردی نداشت و این پیشینه، پی مناسبی برای بنا کردن سازه جدید نیست. مسئولان، تحلیل گران و رسانه ها نیز این را خوب می دانند و به همین خاطر تلاش های احمدی نژاد را جدی نمی گیرند. اشتباه هم نمی کنند زیرا او بعد از این همه جار وجنجال به پا کردن هنوز از افزایش تعداد هواداران خود اطمینان ندارد که اگر داشت برای زیارت حرم حضرت معصومه شلوغ ترین ساعت روز را انتخاب نمی کرد.

مشکل احمدی نژاد البته فقط این نیست. کار سیاسی غیر از حمایت مردمی به اهرم های دیگری همچون پول و تشکیلات رهبری نیز نیاز دارد. او هیچ کدام از این ملزومات را در اختیار ندارد. نه حزب و گروهی که بتوان به آن تکیه کرد. نه پولی و منبع مالی قابل توجهی که صرف تبلیغات و کارهای معمول شود. دست چپ و راستش هم که با دستگیری بقایی و مشایی بسته شده است. همین ها است که خیال همه را راحت می کند که او برای هیچ کس و در هیچ شرایطی خطر ندارد. سیاسیون و رسانه ها او را به حال خود را گذاشته اند تا هر کاری می خواهد و می تواند انجام دهد زیرا می دانند که او حتی برای سوء استفاده از نارضایتی های اقتصادی مردم نیز ملزومات لازم را در اختیار ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مالک
Iran, Islamic Republic of
او بعد از این همه جار وجنجال به پا کردن هنوز از افزایش تعداد هواداران خود اطمینان ندارد که اگر داشت برای زیارت حرم حضرت معصومه شلوغ ترین ساعت روز را انتخاب نمی کرد!!!!!!!!!!!!!!



خیییلییی قانع کننده بود.!!!!

خیلی مستدل!!!!
Iran, Islamic Republic of
" اغلب رسانه ها از اصولگرا گرفته تا اصلاح طلب او را بایکوت کرده اند....!!!
Iran, Islamic Republic of
به جهنم !!!!
حالا که منصوب رهبر فرزانه و محبوب قلبهای پاک ملت ایرانه.
و کفی بالله وکیلا.
این اصله که فقط و فقط عزت و ذلت دست خداست.
درود بر احمدی دلاور
Iran, Islamic Republic of
اگر دکتر احمدی نژاد برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت می شد به این جماعت اثبات می شد که مردم چقدر ایشان را دوست دارند و خدمات دولت نهم و دهم را فراموش نکرده اند.
Iran, Islamic Republic of
یاد لیست دولت بهار در انتخابات شوراهای سال ۹۲ که از اول آخر شد و از آخر اول شد به خیر و شادی و خنده!
یاد ترس احمدی نژاد پس از آن شکست تاریخی از ارائه لیست به خیر و شادی و خنده!
یاد تعداد آرا باطله احمدی نژاد و مشایی به خیر و شادی و خنده!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی ‏در سال ۸۰ و در اوج محبوبیت خود ۲۲ میلیئون رای از مردم گرفت. اما یک سال بعد در سال ۸۰، لیست‌های منسوب به او در ‏انتخابات شورا ناکام ماندند و یک تجربه تلخ تاریخی برای اصلاح طلبان رقم خورد. این شکست در سال ۸۴ هم تکرار شد و در ‏حالی که مصطفی معین، نزدیکترین کاندیدا به خاتمی تصور می‌شد، او با حدود ۴ میلیون رای، نفر پنجم انتخابات شد.
تو راست میگی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نامه نیوز از رسانه های اصول گرایان معتدل است نه اصلاح طلبان!
Iran, Islamic Republic of
معتدل ؟ لابد فتنه گران هم معتدل هستن؟!
Iran, Islamic Republic of
وقت تخریب احمدی نژاد چه اتحادی بین اصلاح طلبا و اصولگراها پیش میاد. جل الخالق
Iran, Islamic Republic of
هر چند دلمان از دست یک سری خطاهای احمدی نژاد خونه، اما واقعا تحلیل این سایت اصلاح طلب هم مزخرف بود و هم خنده دار و هم اینکه مغرضانه و هم دور از انصاف.
این جماعت یک بار بیان با احمدی نژاد به شهرستان ها و یا هر جای دیگر بروند آن متوجه همه چی خواهند شد.
بی انصافی آنجاست که طرف هشت سال شب و روز برای این مملکت زحمت طاقت فرسا کشیده (هر چند آخر سر خطاهایی ازش سر زد و به راحتی نمی توان از آن گذشت) اون وقت این سایت می نویسد که وی خاطره خوشی از خود به جا نگداشته و...
کینه و دشمنی تا کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
4 سال آنهم همت كابينه مومنش بود 4 سال بعد مردم را فداي مشائي كرد
Iran, Islamic Republic of
متن کاملا چرتی بود !!!!!!! همین
Iran, Islamic Republic of
رب 14 تومان اصلاح طلبان بهتره تا اطلاع ثانوی سکوت پیشه کنن!
Iran, Islamic Republic of
بندرعباس 20 تومن رب رب
Romania
اگه بی اهمیته چرا اینقدر وقت ضایع کردی که حرف بزنی؟
تقاطع دو تیغه قیچی اصلاح طالبان و اصول طالبان همینجاست که طالبان اول می گوید و طالبان دوم (که ظاهرا در جناح مخالف قرار دارد)منتشر می کند.
چراغی را که ایزد برفروزد
هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
Iran, Islamic Republic of
یاد هاله نور و خس و خاشاک و مرتضوی کهریزک و ... به خیر و شادی!
Iran, Islamic Republic of
هودج نور رو جا انداختي(منتها اين يكي مال بت شما بود)!
Iran, Islamic Republic of
یاد روزهایی که صنعت هسته ای و هوافضا و عزت و اقتدار داشتیم بخیر.
سرور
Iran, Islamic Republic of
یاد دلار 15000 تومانی و تورم 200 درصدی و شیر 5000 تومانی و خاطرات شیرین دیگر هم بخیر.
Sweden
و سلام بر دلار بیست هزار تومانی رب ۱۴ هزاری! و پراید ۴۰ میلیونی و ...علی برکت الله و چه برکاتی آقای روحانی!
توصیه میکنم جهت گشایش بهتر اقتصادی اهتمام به صدور سنگ پا از میان خیل عظیم عاشقان سینه چاک بفرمائید شاید فرجی شد!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ، نامردی ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
Iran, Islamic Republic of
چقدر شهامت در تو تو به یغما رفته که با مطالب افسادطلبان به جنگ احمدی نژاد میروید.
...
Iran, Islamic Republic of
احمدي خاري در چشم غارت گران كشور
Iran, Islamic Republic of
یاد بابک خان زنجانی و محمود خان خاوری و سعید خان مرتضوی و حمید خان بقایی و دیگر دلاوران به خیر و شادی و خنده!
Iran, Islamic Republic of
يكسال از تاريخ زلزله كرمانشاه ميگذرد هنوز مردم در كانكس هستند ولي اين ابر مرد در پنج سال دو ميليون واحد مسكوني ساخت كور شود هركه نتوان ديد
Iran, Islamic Republic of
...
مجید
Iran, Islamic Republic of
خانم هیلاری کلینتون در کتاب خاطراتش می نویسد :
دوران احمدی نژاد دورانِ شگفتی تکنولوژی ایران بود، ترس آن می رفت ایران وارد اَبَر قدرت های تکنولوژی دنیا شود، باید کاری می کردیم که دولتی سر کار بیاید که طرف ما باشد.
روحانی چراغ سبز را به ما داد و ما وارد میدان شدیم و الان افتخار می کنیم بدون شلیک یک گوله تمام پیشرفت های ایران را نابود کردیم و ایران را به اول انقلاب برگرداندیم.
Iran, Islamic Republic of
صفحه چند کتابش اینا رو نوشته؟
ب خودت زحمت بده برو کتابش رو بخر بعدش بخون ... همه چیز دستت میاد
Iran, Islamic Republic of
کیلویی حرف نزنید،مستند سخن بگویید و دروغ نگویید!
علی
Germany
کاملا مستنده، کتاب انتخاب های سخت نوشته هیلاری کلینتون
Iran, Islamic Republic of
...
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که مثل شما اصلاح طلبها «شهوت دیده شدن» ندارد....
Iran, Islamic Republic of
خدارا شكر احمدي نژاد روي دوم خود را زود نشان داد تا نظام كمتر آسيب ببيند !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگه نیاز به دیده شدن داشت به راحتی حذف میشد اما این محبوبیت دلیست و مهر او در دلهای ملت نفوذ کرده است. کسی که آمدنش با خود مردم بوده باقی ماندنش نیز با مردم است. مسوولین چه اصولگرا و چه اصلاح طلب به هیچ عنوان سنخیتی با وی نداشته و صرفا برای رسیدن به اهدافشان علیه احمدی نژاد جوسازی می کنند.
دست خدا بالاترین دستهاست
بترسید از خدا اگر وجدان دارید
Iran, Islamic Republic of
حتما خاتمی فتنه گر که زمینه چینی می‌کنن برای دیدار با مراجع و به پشت صحنه فیلم ها و..می رود هم عطش خدمت دارد؟!
البته خدمت به چه کسانی خیلی مهم است!
France
شما نگران نباش. شما همونطور که گفتی ایشان نه پول راره نه حزب و نه تشکیلات. منتهی اگه وارد انتخابات بشه ببین ملت چطور بهش رای میدن و اونوقت توهم پوشالی حزب و دسته و پول شماها به فنا میره. شما کشور رو دوقسمت کردین اصلاح طلب و اصولگرا و میگین همینو بس. چرا نمیزارین ملت خودش انتخاب کنه که ایا دسته سومی رو هم میخواد یا خیر. ترس شما از اینه که ناگهان ملت بره کسیو انتخاب کنه خارج از این دو حزب و اونوقته که عمر همه شماها تموم میشه. مرگ یه بار شیونم یه بار.
مرد
Iran, Islamic Republic of
لطفا به جملات زیر توجه فرمائید؛ اینها عین مطلبی است که در نوشته بالا امده است :
تیم احمدی نژاد دوباره پرکار شده و با بهره گیری از اندک ابزار باقی مانده یعنی همان صفحه توییتر و کانال تلگرامی و ...
مشکل احمدی نژاد البته فقط این نیست. کار سیاسی غیر از حمایت مردمی به اهرم های دیگری همچون پول و تشکیلات رهبری نیز نیاز دارد. او هیچ کدام از این ملزومات را در اختیار ندارد. نه حزب و گروهی که بتوان به آن تکیه کرد. نه پولی و منبع مالی قابل توجهی که صرف تبلیغات و کارهای معمول شود.
ما نفهمیدیم این آقای مقاله نویس منظورش این بوده که برعلیه احمدی نژاد مطلب بنویسه یا به نفعش؟؟؟؟ این چیزائی که ایشون گفته دقیقا همون چیزائی است که خود احمدی نژاد همواره بر اون تاکید داشته و اعلام داشته جز مردم وامدار هیچ حزب و گروه و قبیله سیاسی وابسته به زر و زور نمیباشد و اتفاقا اینها را نقطه قوت خود اعلام داشته و مردم هم دقیقا به همین خاطر نزدیک به 25 میلیون رای به ایشان دادند. لازم به ذکر است اگر احمدی نژاد خطری برای باندهای قدرت و سرمایه سالار ندارد ، نوشتن این مقالات و امثالهم چه معنائی دارد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر احمدی نژاد را مردم نمی خواهند دوباره بیازمایند چرا اینقدر روخانی دست و پا میزنه که دولت قبل رو ناکارآمد جلوه بده
در محبوبیت احمدی نژاد (فارق از خوب یا بد بودنش) همین بس که هر وقت صحبت میکنه نفس خیلی ها بند میاد و دنبال مطلب بر علیهش می گردن
واقعا غیر محبوب و ناکارآمد این همه دست و پا داره
سه ق
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این اقای اصلاح طلب اعتراف بزرگی کرده است و ان اینکه چپ و راست با تمام قوا از گرفتن و زندان کردن وتوهین و تهمت زدن به احمدینژاد هیچ چیز کم نگذاشته اند!!!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
برای شما جهان نیوزی ها متاسفم بقیه مطلب نه توهینی داشت ونه حرف بی مبنایی بود البته برای شما هم خیلی سخت است درد دارد نه !!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
فراموش کردم این اخر حرفش هم یک اعتراف کرده که دیده نمی شود
احمدی نژاد پول ندارد
یعنی احمدی نژاد دزد نبود تا آخرش را بخوانید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از روی پلی که شما رد میشوید رد نشده که بخواهد برگردد
Iran, Islamic Republic of
کسی که به لطف خداوند متعال نورانی شده نور می دهد و نیازی به دیده شدن ندارد این تاریک دلان هستند که توانایی دیدن نور را ندارند و دست جلو دیدگان می گیرند که نور کورشان نکند.
Iran, Islamic Republic of
هاله نور؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دكتر احمدي نژاد رهايي بخش مستضعفين و محرومين از دست افساد طلبان
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد محبوب قلب توده های مردم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد محبوب قلبهای خاوری،زنجانی،مرتضوی،رحیمی،بقایی و...!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اصولگرا
پیوندتان مبارک...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها که قطعا مطرود هستن و تکلیفشون اظهر من الشمسه...
اما جهان نیوز من موندم شماها روز قیامت در برابر ترور شخصیت یک مسلمان و خدمتگذار به مردم و نظام اسلامی چه جوابی دارید بدی؟!!!!!!!!!!!
که به جای دفاع از مظلوم، همنوا شدید در ضربه و تخریب و توهین به مظلوم...
Iran, Islamic Republic of
چقدر احمدی نژاد مظلوم است که با آن همه سومدیریت و فساد دوره اش به جای پاسخگویی، از همه طلبکار شده اما هیچکس دیگر او را جدی نمی گیرد و اسباب طنز و شوخی شده است!
اگه احمدی نژاد نبود شما سایت جهان چطوری میخواستین دیده بشید.... احتمالا شمار بازدید کنندگان سایت کم شده باز دست به دامان احمدی نژاد شدید ...
پست فطرتی شما جهانی ها هم زبان زد خاص و عام هست
Iran, Islamic Republic of
شما که به توصیه ات عمل شده باید خوشحال باشین نه عصبانی که دست به فحاشی بزنین!
البته فحاشی از صفات برجسته فرقه زنبیلیه است که از آنها جداشدنی نیست!
سالار
Iran, Islamic Republic of
بنده در راهپیمایی اربعین پنج سال اخیر که حضور داشتم، شاهد ارادت ملت مظلوم عراق به دکتر احمدی نژاد بودم... در ایران که جای خودش را دارد...
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
روح اله
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز!
می بینم که به توصیه دیروز من عمل کردی و یک خبر در مورد احمدی نژاد منتشر کردی تا دیده بشی.
عطش دیده شدن برای رسانه ها هم هست...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
United States
همتون این عطش رو دارید.مختص به احمدی نژاد نیست. ...!!
Denmark
اونک صیغه عقد پولبرتی هارو میخونه عطش چی داره؟
صمد
Iran, Islamic Republic of
هم قیافه اش دیدنی است وهم گفتارش شنیدنی چونکه مردتمام عیاراست چونکه توانست وخدالعنت کندآنانیکه راهش راکج کردند
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که راهش را کج جلوه دادند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نیازی به دیده شدن ندارد خدمات وی جلو چشم مردم است وهرروز مردم به یادش هستند
Iran, Islamic Republic of
وقتی موضوع بحث تخریب احمدی نژاد باشه اتحاد عجیبی بین اصولگرا و اصلاح طلب بوجود می آید.
دقیقا احمدی نژاد مخالف دنیای این دو طیف است و افشا کننده روابط پیدا و پنهان ایشان
Iran, Islamic Republic of
محمود که ساخته و پرداخته جناح راست یا همان اصول گرایان است اما از بس فاجعه آفریده که همه از او برائت می جویند...
آمر بالمعروف
Iran, Islamic Republic of
تعجب من از جهان نیوز این است که برای مخالفت با احمدی نژاد مرز نمی شناسد و حتی از مطالب روزنامه های جریان افساد طلب هم بهره می گیرد. آقا احمدی نژاد بد. تو را به خدا خدمات عمرانی که کرد همه جریان حاکم کنونی به گردش می رسند. در مخیله شما می آید که احمدی نژاد مثل این آقایان پای قراردادی را امضا کند که خیانت به کشور و ملت باشد. هر چه رشد در زمان او داشتیم جریان غربگرا و اشرافیت بر باد دادند.
Iran, Islamic Republic of
شما ها با این گندی که زدین و ظرف کمتر از 5 سال دلار5 برابر تحویل مردم دادین چه امیدی به بدست گرفتن قدرت دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه کاندیدای پوششی نگفت اگر ما رأی بیارم دیگه گرسنه ای تو ایران نمی مونه
حالا که بیشتر مردم بسمت گرسنگی دارن میرن بهتره واقع بین باشین اگرچه امیدی به صداقت شما نیست
Iran, Islamic Republic of
و بار دیگر شاهد پفیوز بازی جهان پرز و دار و دسته ملکه هستیم
ننگ بر شما باد عمله اکره شیطان
Iran, Islamic Republic of
یادتان می آید سربازان متجاوز انگلیسی به آبهای ایران -که متهم به جاسوسی بودند -را احمدی نژاد و مشایی کت و شلوار پوشاندند و با عزت و احترام و سوغاتی نزد ملکه فرستادند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز آن اتفاق در دوره دولت اول احمدی نژاد (دوره نهم) اتفاق افتاد، هنوز مشایی آن طور که باید بال و پر نگرفته بود و ثانیا هر چند کت و شلوار و... پوشاندند اما آن گونه هم که شما برادر عزیز گفته اید نبود، بلکه هر حرکتی در این زمینه انجام شد، از روی عزت و اقتدار بود . اگه یادتون آن موقع رئیس جمهور وقت (احمدی نژاد) از فرمانده ای که متجاوزان انگلیسی را دستگیر کرده بود، در یک مراسمی هم تقدیر کرد و هم نشان شجاعت داد.افتاد؟ خبرش هم اگر سرچ کنی در همه رسانه ها هست و
همچنین اتفاقی در دوره روحانی هم افتاد که سربازان آمریکایی را دستگیر کردند و.... خدا وکیلی روحانی چه کار کرد؟ ککش هم نگزید حتی یک تشکر خشک و خالی از بچه های نیروی دریایی سپاه نکرد! عوضش حضرت آقا که جانم فدای او باد این کار رو کرد و... که آن هم فیلمش و هم خبرش در سایت دفتر آقا و همچنین خبر گزاری ها موجود است. حالا افتاد برادر عزیز؟
درسته که احمدی نژاد در دو سال آخرش به دلیل نفوذ جریان انحرافی در بدنه دولتش مرتکب خطاهایی شد و دل حزب اللهی ها و ولایتی ها را به درد آورد اما این دلیل بر این نمی شود که ...
Iran, Islamic Republic of
جهان؛ از عدم انتشار برخی نظراتم و پاسخ های محترمانه ام به برادر عزیزم و جناب سرور انتقاد دارم، البته ضمن تشکر از انتشار برخی نظراتم !
Sweden
قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در زمان محمود احمدی نژاد در اوج خودش بود.هنوز در بین بسیاری شهروندان کشورهای مختلف یادش گرامی داشته میشود و به نیکی و شجاعت از او یاد میکنند.
France
تو که نمی دونه بالاترین توهین به یک نظامی در آوردن یونیفرم از تنش هست لطفا اظهار فضل نفرما به کار سانسورت برس سانسورچی
Indonesia
عزت و احترام ؟؟ واقعا برخی برای دشمنی و حقد وکینه ای که نسبت به احمدی نژاد دارند هر کار خوب وی را هم بد نمایش می دهند خدا به شما سر سوزنی انصاف دهد
آی کیو
Iran, Islamic Republic of
خلع لباس یک نظامی و ضبط تجهیزات ولوازم انفرادی رزمی آن و پوشاندن لباس شخصی بر او در عرف نظامیها و ارتش های دنیا، یعنی بی آبرویی آن نظامی! یعنی خفت و شکست آنها.
ضمن انکه قایقها و تجهیزات الکترونیک و اسلحه و مهمات انها هم ضبط و در سالهای بعد به معرض دید بازدید کنندگان راهیان نور درمناطق عملیاتی اروند رود( منطقه عملیاتی والفجر 8)در آمد.
خب آی کیو! اون کت شلوار پیامش این بود!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
سعی کنیم به تحلیل واقعی خبر بزنیم.
Iran, Islamic Republic of
"جهان نيوز " به بيماري "علاقه به فحش خوري" دچار شده
مهماندار
Iran, Islamic Republic of
با این مقاله ترس اصلاح طلبان بر ملا شد باید از روزی بترسین که مردم از شما بابت این خرابکاریهایتان باز خواست کنند و احمدی نژاد عزراییل قدرتت شماست
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر دوستان ناباب و حسودان ناباب تر که این ظرفیت را از نظام گرفتند.
France
احمدی نژاد نیاز به دیده شدن ندارد چون احمدی نژاد در قلب هاست در وجود تک تک مردم جا داره ........
dada
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر احمدی نژاد
امیر مسعود
Iran, Islamic Republic of
...
dasa
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
خب شما چرا ناراحتی؟ شما که هر دو جناح بایکوتش کرده اید. چگونه می تواند خود را نشان دهد. اینکه چنین برخورد می کنید از همین مقدار دیده شدنش نیز می ترسید
Iran, Islamic Republic of
منافقان به شهید بهشتی هم گفتند شما تشنه قدرت هستید ولی آن شهید عزیز گفت :
ما شیفته خدمت هستیم...
Iran, Islamic Republic of
...
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
از بی خطری احمدی نژاده که چپ و راست در موردش تحلیل می نویسید!!!
واقعیت اینه که خواب راحت ندارید و با این کارنامه فوق درخشان!!! دولت و مجلس کاری از دستتون برنمیاد
با این تحلیل های آبکی هم می خواهید حرف توی دهن اقشار مختلف مردم بذارید ولی دریغ که دیگه حنای شما رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
...
یک کهنه سرباز از انقلاب57
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
برداشت من این است که دکتر احمدی نژاد اتکا و اتکال و باور عمیق به خدا و نصرت خدا دارد...!!!
Iran, Islamic Republic of
هرچه دلتان خواست به او بستین
خوش به حالش که گناهانش را شستین
United States
ذلت برای طیف اصلاح طلب همین بس که عقده های انباشته شده را با تمسخر احمدی نژاد باز میکنند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ۸۰ درصد
Iran, Islamic Republic of
...
شریف
همه اصلاح طلبان واصول گرایان باید مخالف احمدی نژاد باشند چون فرد سالمی است از سلامت احمدی نژاد می ترسند باید مخالف احمدی نژاد باشند چیزی طبیعی است
علی
احمدی نژاد نیاز به دیدن ندارد چون محبوب قلب هاست وعملکردش برای همه انسانهای پاک آشکار است فقط انسانهای ناپاک وغارتگران چشم دیدنش را ندارند بخاطر منافع خودشان ...