دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

کشته شدن ۱۱ تروریست در استان اسیوط مصر

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 648608
منابع مصری از کشته شدن ۱۱ تروریست در جاده دشلوط-الفرافره در مرکز دیروط خبر داد.
کشته شدن ۱۱ تروریست در استان اسیوط مصر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دستگاه‌های امنیتی استان اسیوط بامداد امروز چهارشنبه در درگیری با عناصر مسلح، ۱۱ نفر را به قتل رساندند.

 یک منبع امنیتی در استان اسیوط اعلام کرد که نیروهای امنیت ملی با هماهنگی نیروهای تحقیقات جنائی و امنیت مرکزی اسیوط در حین بازرسی یک غار واقع در جاده دشلوط الفرافره در مرکز دیروط، متوجه حضور تعدادی از عناصر تروریستی در آن شدند که در درگیری با آنها، این تروریست‌ها که تعداد آنها ۱۱نفر بود کشته شدند.

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، مقادیری اسلحه و مقادیری مواد مورد استفاده در ساخت بمب و مواد انفجاری کشف و ضبط شد.یک منبع امنیتی مصر نیز گفت که این باند تروریستی قصد اجرای عملیات‌های خرابکارانه برای بر هم زدن امنیت و ثبات کشور را داشتند.

به گفته وی، این تروریست‌ها با نفوذ به منطقه کوهستانی در استان اسیوط قصد آموزش تاکتیک‌های نظامی، ساخت مواد منفجره و اجرای عملیات‌های ترور را داشتند.

همچنین عملیات‌های ارتش مصر علیه گروه‌های تروریستی در شبه‌جزیره سیناء نیز ادامه دارد و روزنامه قطری «العربی‌الجدید» نیز اخیرا در خبری به نقل از یک منبع قبیله‌ای مصر نوشت که طی چند روز گذشته ده‌ها نفر از اعضای جدا شده القاعده در دو منطقه جنوب رفح و شیخ زوید در استان شمال سیناء همزمان با عملیات ارتش مصر علیه مکان‌های تجمع این عناصر، به گروه «ولایت سیناء» ملحق شده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *