جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

انتقاد امام جمعه یزد از نحوه انتخاب استاندار جدید

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 648480
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: متأسفانه برای ما یزدی‌ها گاهی وقت‌ها در تهران تصمیم می‌گیرند و اصلاً به یزد کاری ندارند و به استان هم توجهی نمی‌کنند.
انتقاد امام جمعه یزد از نحوه انتخاب استاندار جدید
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله محمدرضا ناصری با اشاره به بازنشستگی استاندار فعلی استان گفت: اکنون دغدغه ما آمدن استانداری مردمی و دلسوز است که به دنبال سیاست‌بازی نباشد.
 
وی اظهار داشت: از وزارت کشور و مسئولان استان می‌خواهم در ارتباط با استان ما، حزب بازی نکنند زیرا الان مشکل استان، مشکل سیاست نیست بلکه اقتصاد و آب است.

ناصری تصریح کرد: برخی گزینه‌هایی که برای استان ما انتخاب می‌شوند معاون سیاسی استان‌های دیگرند، ضمن اینکه این افراد قابل تکریمند اما برای استان ما مناسب نیستند.

امام جمعه یزد ادامه داد: باید استانداری برای استان ما انتخاب شود که با قدرت باشد تا مشکل صنعت و اقتصاد این خطه رفع شود از این رو از رئیس‌جمهوری و وزارت کشور می‌خواهیم استانداری برای استان انتخاب شود که سیاسی نباشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به قطع مکرر آب انتقالی به این استان در ماه‌های اخیر، از مسئولان وزارت نیرو، شورای عالی امنیت ملی و مسئولان اصفهان خواست امنیت آب انتقالی به این استان را تأمین کنند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه باید برای تعرض‌های مکرر به خط آب انتقالی استان چاره‌ای اساسی اندیشید، افزود: از مسئولان استان اصفهان تقاضا داریم که جلوی این تعارضات را بگیرند و افرادی که مسبب آن هستند را شناسایی کنند.

وی اظهار داشت: باید کسانی که در روز روشن با لودر، لوله آب را خراب می‌کنند و میلیاردها متر مکعب آب به هدر می‌دهند شناسایی شوند، اگر اصفهان نمی‌تواند امنیت آب انتقالی به یزد را فراهم کند ما با استقرار نیروهای استان، امنیت آن را تأمین می‌کنیم.

ناصری با بیان اینکه مسئله آب استان خیلی مهم است افزود: مسئولان استان به ویژه استاندار به صورت جدی پیگیر مسئله آب و امنیت آن هستند و چندین جلسه در این زمینه در تهران و استان برگزار شده و خودم هم دنبال می‌کنم.

وی اضافه کرد: مردم این خطبه بدانند که مسئولان استان این مسئله را به صورت مکرر پیگیر هستند و این طور نیست که حرکتی انجام نگیرد اما در این زمینه باید تصمیم جدی گرفته شود تا کدورتی بین مردم 2 استان پیش نیاید.

منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خودش هم قبول دارد که میلیاردها متر مکعب آب به یزد میرود و اصفهان خشک سالی است
علی سبیلوی برجامی
میشه بگی اصفهان ابش کجا بوده؟