سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

سیلاب و بارندگی در غرب کشور

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 648006
سازمان هواشناسی اعلام کرده : طی دو روز آینده در استان‌های شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران و در برخی مناطق آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی شده است.
سیلاب و بارندگی در غرب کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی دو روز آینده در استان‌های شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران، گاهی به شکل رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه ادامه داد: این وضعیت تا روز سه‌شنبه در جنوب غرب کشور همچنان ادامه خواهد داشت.وی تأکید کرد: امروز بارش در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، غرب لرستان، ایلام و شمال خوزستان و فردا (دوشنبه) در جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، برخی مناطق خوزستان، بوشهر و ایلام، شدید بوده و منجر به آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها خواهد شد. طی این دو روز با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی، احتمال ریزش تگرگ در مناطق یاد شده، دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر امروز تا عصر فردا در سواحل استان خوزستان و بوشهر احتمال وزش باد شدید موقت، رگبار باران، رعد و برق و مواج شدن دریا وجود دارد.

هوای پایتخت امروز کمی ابری تا نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران به ترتیب ۲۴ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *