جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مذاکره با اروپایی‌ها تمام نشده است

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 647683
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: علت طولانی‌ شدن روند مذاکرات با اروپا این است که اروپایی‌ها می‌خواهند راه‌هایی را برای تداوم روابط بانکی و خرید نفت از ایران باز کنند.
مذاکره با اروپایی‌ها تمام نشده است
به گزارش جهان نيوز، مرتضی صفاری‌ نظنزی با اشاره به روند مذاکرات ایران با اتحادیه اروپا درباره آینده برجام، اظهار داشت: مذاکرات با اروپایی‌ها به اتمام نرسیده است و همچنان تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جلسات متعددی را با مقامات اروپایی درباره این موضوع برگزار می‌کنند.

وی درباره دلیل طولانی شدن مذاکرات با اروپا، بیان کرد: اروپایی‌ها به دنبال آن هستند که فضای لازم برای فروش نفت ایران در اروپا فراهم شود.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس تصریح کرد: مقامات اروپایی در دیدار با مقامات ایرانی بیان کرده‌اند که به دنبال راه‌هایی هستند تا نقل و انتقالات بانکی بین اتحادیه اروپا و ایران برقرار بماند.

صفاری روند مذاکرات با اروپا را مطلوب دانست و گفت: باید از طریق روش‌های دیپلماتیک، آمریکا را منزوی کرده و با تلاش‌های این کشور برای تحریم و شکست ایران، مقابله‌ای جدی کنیم.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *