جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۳

۱۰ هزار بانوی ایرانی به رهبرانقلاب نامه نوشتند

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 647239
ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظلم له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبر دادند.
۱۰ هزار بانوی ایرانی به رهبرانقلاب نامه نوشتند
به گزارش جهان نيوز، ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظلم له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبردادند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

سلام و احترام محضر رهبر عظیم الشان انقلاب و مقتدای امت، حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته

سپاس ذات ایزدی را که شعور و اختیاربه انسان عرضه داشت تا به شناخت حق، تبعیت از ولایت مجرای سیره توحیدی مومنان شود.

اما پس از حمد، بستن عهدی دوباره به شکرانه نعمت ولایت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی. ما زنان که در کلام شریعت مبین اسلام به عنوان گوهر تمدن سازی معرفی شدیم تا از دامان مان مسافران زمینی سفر به اعلای مقامات برین را آغاز کنند، امروز که الگوی هدایت اسلام بر مدار اصالت خود (امت و امامت) به جهان بشری در بستر انقلابی بر مدار حق عرضه شده بر خود لازم دانستیم عهدی دوباره با امام و مقتدای مان ببندیم تا چشمان طمع دشمن به قشر فرهنگ ساز جامعه را کور کنیم.

امام بزرگوار، ما زنان انقلابی با حدیث ثقلین ذوب در ولایت اهل بیت علیه السلام شدیم و با روایت مقبوله عمر ابن حنظله به جایگاه ولایت پس از غیبت پی بردیم و دانستیم در عصر حاضر از مسیر انقلاب اسلامی با هدایت مدبرانه شما است که به سفینه نجات حسینی میرسیم.

امام عزیز، پس از درک این واقعیت، پا به پای مردان و گاه پیشاپیش ایشان چادر همت به کمر بسته و در مقابله با طاغوت جنگیدیم و انقلاب کردیم و دفاع مقدس را با پاره‌های تن مان به ثمر نشاندیم. تازه خواستیم در پناه خیمه ولایت مأوا گیریم و به انسان سازی زهرایی بپردازیم که دشمنان از چپ و راست با جذبه شعار‌های دل فریب تساوی، آزادی و ...، زن را به سرعت به سوی باتلاقی کشاندند که نامش عدالت جنسیتی بود و مرامش تهاجم فرهنگی! در واقع عدالت نبود، بردگی مدرنی بود که از مدت‌ها پیش زنان جهان را به ورطه نابودی می‌کشید که با ستایش از جذابیت‌های ظاهری زن، آغاز می‌شد و سرانجامش جز از بین بردن هویت انسانی نبود؛ و در این هیاهو که زنان و دختران را به خود جلب می‌کرد تنها یک مأوا برای حفظ هویت زن و ریحانه خدا باقی ماند هم آن که فرمود: «ما در مساله زن موضع حمله داریم» حقیقتی که حتی برخی اندیشمندان آن را درک نکرده و چشم و گوش بسته به سوی اجرای اسناد غربی حرکت کردند؛ و ما به این مأوا دلخوش و سرمست حضور نگهبان همیشه بیدار، گاه غافل از وظیفه، کار را سست و رها کردیم و اکنون شرمنده ایم که در این عرصه غفلت کرده و اجازه دادیم که جامعه به سمت اجرای اهداف شیاطین بزرگ جهانی پیش رود.

رهبرم! ما دختران و مادران ایران زمین شرمنده ایم که اجازه دادیم دشمن در پرده استعمار نوین هویت، حجاب و فرهنگ دینی و اسلامی ما را استثمار کند و شرمنده ایم که به تاکیدات شما بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئولان سطحی نظر کردیم و عمل.

اما امروز می‌دانیم که کلمات اعلای دین مبین که از زبان ولایت صادر می‌شود، ناموس عقاید و فرهنگ ما است؛ پس بر این مدار با شما عهد و پیمان می‌بندیم که مدافع حرمت حریم اسلام و ولایت باشیم و اجازه ندهیم صحنه آرایی‌ها و کوته فکری‌های دشمنان دوست نما که با نفاق و موضع گیری‌های خائنانه آب به آسیاب دشمن میریزند، موریانه وار درخت تنومند انقلاب را از درون بپوسانند.

رهبرم! از آن زمان که فرمان آتش به اختیار شما را با گوش جان شنیدیم با خود عهد بستیم زینب وار وارد میدان شده و در مسیری که با بیانات مصباح گونه تان مشخص نمودید بجنگیم حتی اگر مانند آسیه و مریم تنها باشیم.

به سبک ام ابی‌ها سلام الله علی‌ها دست کودکان مان را گرفته و درب تک تک خانه‌ها را خواهیم زد و مردم را نسبت به کید و مکر دشمن آگاه خواهیم ساخت تا بار دیگر علی زمان مجبور به تحمل رنج خانه نشینی نشود و به شیوه عقیله بنی هاشم سلام الله علی‌ها درد غربت ایمان و اصالت انسانی را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

امام و مقتدایمان! امروز با زبان کوبنده اعلام می‌کنیم که قدرتمند و با شجاعت برای یاری دین خدا و نایب امام عصر در صحنه حاضر شده ایم و اعلام می‌کنیم که صحنه آرایی‌های دشمن از جمله سخن از سه ماه‌های خیالی برای براندازی نظام و تحریم و مشکلات معیشتی ذره‌ای از قدرت ایمان و همراهی ما با نایب امام زمان (عج) کم نخواهد کرد هر چند که مجلس ما رییس محور باشد و برخی از دولتمردان ما مشغول به دل مشغولی‌های غرب.

در پایان خداوند متعال را شاکریم بر نعمت ولایت و آرزوی طول عمر با برکت از عمق جان بر این نعمت عظیم داریم تا به دستان مبارکش پرچم با شکوه تنها کشور شیعه به دستان پر خیر برکت منجی عالم بشریت تحویل داده شود که ان شاالله تمدنی بسازیم مهدوی و انسان ساز؛ و من الله توفیق

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
حجاب اجباری نیست و اختیاریست و ممل ت ارث پدری کسی نیست . در هیچ کشور مسلمان دنیا حجاب اجباری نیست . حجاب اسلامی زورکی دسته کمی با بی حجابی زوری رصا خان نداره.
Iran, Islamic Republic of
حجاب جزو ضروریات دین است
انکار ان یعنی انکار یکی از ضروریات دین

حکم انکار ضروریات رو مطالعه فرمایید
عرفان
Iran, Islamic Republic of
همه موظفند به قانون پایبند باشند... لطفا قانون حجاب و عفاف را مطالعه بفرمایید
United Arab Emirates
بنده عزیز خدا دستور حق تعالی درقرآن است به رسول خدا ست
محسن
Iran, Islamic Republic of
فقط يكبار كتاب حجاب شهيد مطهري را بخوانيد بعد خواهيد فهميد كه حجاب داراي فلسفه غني و متعالي مي باشد كه توسط انسانهاي متعالي اجرا ميشود .
Iran, Islamic Republic of
مگه تو مرجع تقلید هستی که میگی اجباری نیست؟
خدایا!!!!
مارو از دست این مغزهای کوچک زنگ زده نجات بده
Iran, Islamic Republic of
داداششش
....
چرا به بقیه تعمیم میدی؟
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
بد حجابی جرم است
مجلس شورای اسلامی ایران در سال 1363 قانون مجازات اسلامی را به تصویب رساند. به موجب این قانون هرکس در معابر عمومی حجاب را رعایت نکند، به 72 ضربه شلاق محکوم خواهدشد. اولین قانونی که در خصوص پوشش زنان به تصویب رسید، ماده 102 قانون تعزیرات بود که در حال حاضر به صورت تبصره ای به ماده 638 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 الحاق شده است.
به موجب تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی :«هر کس عملا در انظار، اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی کند علاوه بر کیفرعمل به حبس از 10 روز تا دو ماه یا 74 ضربه شلاق جریمه می شود و اگر مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نباشد ولی عفت عمومی را جریحه دار کند فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه یا 74 ضربه شلاق محکوم می شود.»
بنا براین رعایت حجاب قانون میباشد و برای اجرای قانون هم کسی نباید سلیقه ای رفتار کند.
شاید کسی بگوید در همه جا قانون به درستی انجام شده که در این مورد بایددقیق اجرا شود؟؟ باید پاسخ داد این مقوله دیگری است که مجریان قانون و ناظران برحسن اجرای قانون ( دو حلقه مفقوده اصلی این روزای مملکت) باید پاسخگوی آن باشند.
Iran, Islamic Republic of
حد بی حجابی کجاست؟ کسی که می گوید حجاب اجباری نیست دنبال برهنگیست و آخرش هم همین است که جامعه را به تدریج و آرام آرام به این سمت خواهند برد.هدف هم همین است که مثل فساد غرب هم در ایران ترویج شده و جا بیفتد. این "حجاب اجباری نیست" کدیست که دشمنان اسلام و ایران تبلیغ می کنند. یکی از دلایل مقابله با حجاب این است که حجاب داشتن خانمها موجب محدود شدن مردان می شود.
...
Iran, Islamic Republic of
به سبک ام ابیها سلام الله علیها دست کودکان مان را گرفته و درب تک تک خانه‌ها را خواهیم زد و مردم را نسبت به کید و مکر دشمن آگاه خواهیم ساخت تا بار دیگر علی زمان مجبور به تحمل رنج خانه نشینی نشود و به شیوه عقیله بنی هاشم سلام الله علیها درد غربت ایمان و اصالت انسانی را به گوش جهانیان خواهیم رساند.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
چه عجب ! یه تحرکی دیدیم ! مردیم از بس ؛ در برابر بی حجابی و هنجارشکنی ؛ فقط سکوت دیدیم و سکوت !!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
1- حفظ حجاب ؛ واجب و بی حجابی حرام الهی است . 2- داشتن حجاب در اماکن عمومی، قانون است و لازم الاجرا . 3- حجاب در طول تاریخ ؛ حتی قبل از اسلام ، بخشی از فرهنگ زنان ایرانی بوده است . 4- کسانی که در کشوری زندگی می کنند ، ملزم به رعایت قوانین آن کشور هستند . 5- داشتن و یا نداشتن حجاب در محلی که عمومی نیست ، امری فردی است و فرد می داند و خدای خویش .اما این فرد وقتی وارد مکان عمومی شد ، دیگر امر حجابش ؛ فردی نیست و ملزم به رعایت است. این ؛ شامل خودروی شخصی به شکل معمول هم می شود !!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خبرگزاری محترم! ای کاش برای درج تیتر این خبر دقّت بیشتری می کردید، آن چه شما ذکر کردید اصل و حقیقت این بیعت نامه نیست. هدف امضاءکنندگان این نامه محدود به یک فرع دینی نبوده، بلکه حفظ و اشاعه تمامیت هویت اسلامی و ارزش های انسانی و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمّدی به تمام نقاط عالم، جهت زمینه سازی برای ظهور مولا و مقتدایمان حضرت مهدی (عج)، دغدغه زنان انقلابی برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بوده است. تیتر حاضر متأسفانه تقلیل دهنده محتوای این حرکت جامع نگر و جهان شمول است.